Jump to content

Chipszak dingetjes

Thabit

Recommended Posts

jullie snappen toch wel dat die dingetjes erin zitten om te verkopen omdat die kindjes uit de lagere school ze verzamelen

Euh, ik zit in groep 6 en ik vervloek die k*t dingen.

Dat is stoer doen..

Want vroeger vond iedereen die dingen helemaal geweldig, en naarmate je ouder word worden ze saai, dat is begrijpelijk..

Maar dan moet je nog niet zo'n grote mond hebben dat je stoer bent omdat je dat ***dingen vind ;)

Moet ik perse die dingen leuk vinden dan omdat ik in groep 6 zit? :unsure:

Bewerkt: door need my speed
Delen op andere websites

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thabit

5

• need my speed

5

• Scott16

2

• MrKooKie

2

Ik was er vroeger ook gek van,ik koopte allemaal zakken chips voor die dingetjes erin te hebben. :puh:

Maar nu intresseert het mij niet echt meer,ik speel er soms wel mee als ik me verveel... :rolleyes:

Maar als ik nu een zak Chips koop is het voor de Chips,en de surprise geef ik dan aan een kindje die ze verzamelt. B)

Delen op andere websites

jullie snappen toch wel dat die dingetjes erin zitten om te verkopen omdat die kindjes uit de lagere school ze verzamelen

Dat is stoer doen..

Want vroeger vond iedereen die dingen helemaal geweldig, en naarmate je ouder word worden ze saai, dat is begrijpelijk..

Maar dan moet je nog niet zo'n grote mond hebben dat je stoer bent omdat je dat ***dingen vind ;)

Moet ik perse die dingen leuk vinden dan omdat ik in groep 6 zit? :unsure:

Nee dat zegt hij niet.

Wat hij bedoelt is dat de meeste op jou leeftijd dat heel leuk vinden althans vroeger heel erg.

Ook dat je dan niet zo stoere praat moet doen van dat je het niks boeit.

Het komt ook doordat het nu niet zo in meer is in nederland.

Toen ik in groep 6 zat speelde ik nog niet eens met die dingen die waren er amper volgens mij.

Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, wij weten nu dat je het niet leuk vind, maar de meeste kleine kinderen vinden dat wel heel cool. B)

Levi. :)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

Dat is stoer doen..

Hoeft niet, ik zit ook in groep 7 en ik spaar die stomme dingen ook niet!

Delen op andere websites

Zelf vind ik die dingen waardeloos maar m'n zusje is er heel blij mee.

Die spaart van alles: pokemon dingen die in de chips zitten etc.

Zit op dit moment ook chips te eten :puh: Doritos Nacho Cheese :rolleyes:

Bewerkt: door Scott16
Delen op andere websites

Ach jah, dit is zodat kleine kindjes altijd zeggen ik wil chips terwijl ze het voor het speeltje doen net als met het happy meal... :puh:

Verder helemaal geen last van hoor... :D

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...