Jump to content

[WIP | IV] Ford GT


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    25

  • ikt

    7

  • Timske

    7

  • Gta Bram

    5

Fixen niet, opnieuw beginnen wel. :puh: Maar dan moet ik eerst een NFS vinden waarin een enzo zit, en heb daar nog niet naar gezocht. :7

Er zitten geen Enzo's in NFS. Als je de Ferari Enzo bedoelt :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Mag helaas ook niet.. Ik wil er nog even bij zeggen dat ik je werk waardeer, keep it up. Misschien kan je zoeken naar een gratis model, en toestemming vragen aan de auteur (als volgende mod)? Hierdoor kan je toch nog werk releasen en hoef je toch geen model te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag helaas ook niet.. Ik wil er nog even bij zeggen dat ik je werk waardeer, keep it up. Misschien kan je zoeken naar een gratis model, en toestemming vragen aan de auteur (als volgende mod)? Hierdoor kan je toch nog werk releasen en hoef je toch geen model te maken.

Damn. Nog één dingetje dan: mag ik dan wel zeggen dat ik 't gereleased heb op een site, maar dan zonder link, gewoon de naam van de site? :( En er zijn helemaal niet zoveel gratis models te vinden. En als ze dan al gratis zijn, zijn ze meestal te low-poly voor IV. Een voorbeeld van een gratis model uit Google warehouse:

ingamev.th.png

Dan ziet de reflectie enzo er niet uit, zoals je hier kan zien.

Ik kan wel eens proberen een mod uit SA te converteren en kijken of dat mooi genoeg is, maar ik denk niet dat dat 't gewenste resultaat geeft.. :N En meestal zijn die mods uit GTA SA ook van een game.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Toestemming vragen aan wie? Aan de makers? Ik denk niet dat EA Games positief gaat antwoorden. :{

Oh, en op GTAForums staan al screens, en daar heb ik ook al wat hulp vandaan. _O_

EDIT: Youtube Video:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...