Jump to content

[WIP | IV] Ford GT


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    25

  • ikt

    7

  • Timske

    7

  • Gta Bram

    5

ziet er nice uit senneken.

Je kunt de strepen maken door met de detach tool de polies te selecteren

deze worden dan vna je model afgehaald en kun je daar de 2e kleur op maken.

Zoiets was het inderdaad, maar ik moet het nog eens uitzoeken. Misschien zet ik er gewoon een texture op.

I haz rear lights:

55gtv7.png

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen gratis highpoly models vind, dan zou ik maar beter zoeken. Ik kijk 1 keer, en vindt een boel models die bruikbaar zijn..

MFCL: Zoals ik al zei, geen links, en geen verwijzingen. Het is de bedoelling dat senneken hem voor eigen gebruik converteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen gratis highpoly models vind, dan zou ik maar beter zoeken. Ik kijk 1 keer, en vindt een boel models die bruikbaar zijn..

MFCL: Zoals ik al zei, geen links, en geen verwijzingen. Het is de bedoelling dat senneken hem voor eigen gebruik converteerd.

Het probleem is jammer genoeg dat gratis models vaak niet de nodig onderdelen goed hebben ingedeeld. Maar even kijken, ik zie mooie models ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen gratis highpoly models vind, dan zou ik maar beter zoeken. Ik kijk 1 keer, en vindt een boel models die bruikbaar zijn..

MFCL: Zoals ik al zei, geen links, en geen verwijzingen. Het is de bedoelling dat senneken hem voor eigen gebruik converteerd.

Het probleem is jammer genoeg dat gratis models vaak niet de nodig onderdelen goed hebben ingedeeld. Maar even kijken, ik zie mooie models ^_^

Die link had ik nog niet gevonden, er lijken me zeker bruikbare models tussen te vinden. :Y Erg bedankt. Alleen zijn er twee problemen, en dat is hetgeen ikt hierboven beschreef, en het feit dat Zmodeler nogal vaak fouten geeft bij het importeren van z3d's.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen gratis highpoly models vind, dan zou ik maar beter zoeken. Ik kijk 1 keer, en vindt een boel models die bruikbaar zijn..

Dabeast, lul niet over je nek, ik ken die site, veel mensen die goed uitziende karretjes daar zetten en voor gratis, dan is het ofwel vanuit GTA ofwel van Need For Speed maar ook geripte car mods dan is het feit dat hergebruikt maar dan wel mogen als jij "toestemming" hebt van de ripper :s

als een moderator en als een modder moet jij dat wel weten :s

Senneken, nice work! =) jij leert wel snel bij over enkele dingen zoals werken met Zmod en GTA IV modden qua car modden, KUTGW

>>> Door DaBeast: Waaruit verzin/baseer je dit nu weer?<<<

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

MFCL: Zoals ik al zei, geen links, en geen verwijzingen. Het is de bedoelling dat senneken hem voor eigen gebruik converteerd.

Hij mag m natuurlijk wel op een site zetten! zoals inside! en hier gewoon niks verwijzen

Link to comment
Delen op andere websites

Epic Failure:

2u7r53b.png

Nu crashed alles. Wat ik er ook mee doe. Erop aimen, tegenaan lopen, in willen stappen.

:(

je moet eerst nog wel de wielen verplaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet ±S

Link to comment
Delen op andere websites

haha ikt, hetzelfe heb ik ook, ik heb mijn comet geimporteert, andere velgen erop gezet(ik heb ze goed gepositioneerd in zmodeler) maar in game klopt er geen zak van, bij mij is het zelfs zo erg dat de wielen beginnen te stuiteren enzo als je ermee rijdt. oja bij mij waren de ramen ook wit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net te weten gekomen dat de plaats van de onderdelen in de 'chassis' lijst op een bepaalde manier moet staan. Open dus eens een non-modified schafter fzo en kijk hoe die onderdelen in volgorde staan. Daardoor had ik een bug van dat licht, dat is nu fixed. :dans:

Screen:

th_woei-1.png

Licht is nog lang niet af, ik moet de binnenkant nog texturen. :Y Maar ik ga vandaag eens aan de velg beginnen, denk ik. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...