Apple-Mac Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Post hier dus uit welk land je naam vandaan komt; het is niet verplicht om je naam hier te posten, als je dat liever niet wilt, maar gewoon uit welk land je naam vandaan komt. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Uit Denemarken en Zweden, het wordt er in bijde landen gebruikt. Ook in Nederland kom je hem soms tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik heet Tom en het het komt meer uit Amerika, toch? Ik ben vernoemd naar Tom Cruise de amerikaanse acteur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Rinaldo Komt uit Italië. Sinds mijn vrienden dat weten noemen ze me soms Don Rinaldo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik heet Ruben. En dat komt uit de bijbel dus zou het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik kom er net achter dat ik zelfs een speciale naamdag heb . Mijn naam komt uit Finland blijkbaar. Jarno is een voornaam voor een jongen, oorspronkelijk afkomstig uit Finland. De naam is een vervoeging van Jeremia, dat op zijn beurt betekent "JHWH sticht". De bijbehorende naamdag is 1 mei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Het is een Nederlandse en Duitse variant van het Perzische Casper. <----- En ik ben een stad in deze staten van Amerika Alabama Arkansas Florida Georgia Indiana Missouri Tennessee Texas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Mijn naam komt uit Duitsland. Stefan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Mijn naam komt uit het latijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 De jongensvoornaam Walter of Walther is afgeleid van het Oudgermaans "Walten" wat besturen, weiden, heersen betekent en "Heir", wat leger, massa betekent. Dus "die het leger leidt". Duitsland dus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Mijn naam komt uit het latijn. Die van mij dan ook. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mocrosahbi Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Arabish is mijn naam, wij noord afrikanen zijn ook van het volk dat nu in het midden oosten leeft.. Bewerkt: 27 juli 2009 door Mocrosahbi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Mijn naam was Germaans, denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) eh... amerikaans?mijn naam is dave. en niet david zoals mijn tante me noemt (net zoals de film:meet dave Bewerkt: 27 juli 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Frank is een voornaam, één uitleg is dat Frank een Germaanse naam is, die is afgeleid van de volksnaam van de Franken. De betekenis daarvan is frakka "werpspies" of frakkr "moedig" (er werd ook verband gelegd met frank "vrij"). Frank kan ook een verkorting zijn van Franciscus. Deze naam is afkomstig van de heilige Franciscus van Assisi (geboren 1181 à 1182). Zijn doopnaam was eigenlijk Giovanni (Johannes), maar zijn vader noemde hem na een reis naar Frankrijk Francesco "Fransman". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.