Lore Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik dacht zo van dat mijn naam gewoon Nederlands is hoor. 'Lore'. Heeft toch wel iets NL, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik dacht zo van dat mijn naam gewoon Nederlands is hoor. 'Lore'. Heeft toch wel iets NL, toch? Lore is een Duitse meisjesnaam.De betekenis van de naam is `laurierblad`. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lore Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Bedankt hoor. Waar heb je die info vandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) @hier boven: waarschijnlijk wikipedia. mijn naam (Nick) is afgeleid van Nicolaas, wat op zijn beurt weer komt van nikè of νικη (=overwinning) en laos of λαος (=volk). mijn naam betekend dus dak de overwinnaar ben van het volk aanbid mij! Bewerkt: 15 augustus 2009 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Uit Engeland is mij altijd wijsgemaakt, dan geloof k dit maar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Mijn naam sven komt uit zweden en betekent kerel. xD Nah al goed dat het niet meisje fzo betekent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik kom gewoon uit Nederland. Voor de rest is mij verteld dat mijn familie heel erg ver weg uit Rusland/Oostenrijk/Duitsland is en dat het langzaam maar zeker deze kant is opgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Bedankt hoor. Waar heb je die info vandaan? Ik typte Lore in Google en toen kreeg ik deze info op deze site klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Jahweh is genadig. WTF, het was te denken dat het iets Joods ging zijn -.- Waarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 ik heet Hugo volgens mij is het een germaanse naam en hij betekent de wijze ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Mijn naam komt uit Vlaanderen/Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Mitchell : komt uit Amerika volgens mij? En betekent: Als God. I am a god too Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heet Brandon, mijn naam komt uit Amerika! =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 mijn naam komt niet zo uit een land, het is een germaanse naam een betekent ongeveer: jager met de speer of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Steve Ik denk Amerika, maar ik ben niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.