.Corneria. Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Mijn naam is Bram en dat komt uit het Hebreeuws. .Corneria. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Die van mij komt uit de bijbel, maar precies waar? geen idee.. Reageren
Wanted Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik heet Mark, komt van Marcus uit de bijbel. Ik weet niet precies uit welk land het komt, wikipedia zegt: De naam is zeer populair in de gehele westerse wereld. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Mijn naam komt uit Scandinavië. =O En ik altijd maar denken dat hij uit Duitsland kwam. Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Mijn naam komt uit Scandinavië. =O En ik altijd maar denken dat hij uit Duitsland kwam. Zeg eens je naam? Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Mijn naam is Hans. Is dat geen belgische naam? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Gelukkig niet, dat zou verschrikkelijk zijn. Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Gijs is echt een oer-Hollandse naam Het komt oorspronkelijk uit het oer-Germaans of een andere Germaanse taal. Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Alex-America Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Leon, ik dacht eerst uit Frankrijk, maar toen las ik in mijn tekstboek van duits dat het een hele bekende naam is.. Ik zou het zelf niet weten Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Frank is een voornaam, één uitleg is dat Frank een Germaanse naam is, die is afgeleid van de volksnaam van de Franken. De betekenis daarvan is frakka "werpspies" of frakkr "moedig" (er werd ook verband gelegd met frank "vrij"). Frank kan ook een verkorting zijn van Franciscus. Deze naam is afkomstig van de heilige Franciscus van Assisi (geboren 1181 à 1182). Zijn doopnaam was eigenlijk Giovanni (Johannes), maar zijn vader noemde hem na een reis naar Frankrijk Francesco "Fransman". Zelfde, ook precies dezelfde informatie gevonden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Mijn naam: Yunus Hebreeuwse Bijbel: Jona (יוֹנָה) Bijbel: Jona Koran: Yunus (يونس) Bewerkt: 19 december 2009 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.