Jump to content

Top Gear


Gtaboy107

Recommended Posts

Top Gear is een BBC-televisieprogramma over auto's gepresenteerd door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May. The Stig rijdt in de auto's die besproken worden een "Power Lap" over het Top Gear-testcircuit. Het programma onderscheidt zich van andere automagazines door de humor van de presentatoren. De kijkdrempel van het programma ligt laag dankzij het weinige gebruik van vaktermen, waardoor het programma in vergelijking met andere autoprogramma's hoge kijkcijfers heeft. Top Gear is in Groot-Brittannië te zien op BBC Two, in Nederland wordt het programma uitgezonden op Veronica. In België is het programma sinds 2008 te zien op Canvas.

In 2005 won Top Gear een internationale Emmy Award in de categorie Non-Scripted Entertainment. In september 2006 werd bekend dat wanneer presentator Richard Hammond niet zou genezen van het auto-ongeluk dat hij in die maand had gehad tijdens de opnamen, het programma definitief zou worden stopgezet. Toen bleek dat Hammond goed herstelde, werden de opnamen hervat. Op 28 januari 2007 is het eerste programma van het nieuwe seizoen uitgezonden door de gebruikelijke presentatoren. Dit is maanden later dan oorspronkelijk gepland.

Bron: Wikipedia

Dit is het beste autoprogramma, en nog geniaal ook. Zoals toen ze in 13x05(Nieuwste seizoen) hun waardevolle dingen net niet moesten kapot maken. Jeremy's zijn drum-kit, Hammond zijn motor en James zijn piano. Hammond remde mooi, Jeremy raakte zowat zijn drumkit, en James kwam te hard aan en zei: ''Cock'' en toen was die piano stuk. :schater: Stiekem reed Hammond nog even de drumkit van Jeremy aan vlagen.

Let's hit it!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Tommy-Vercetti

    4

  • GwnHugo

    4

  • Nissan

    3

Kijk TopGear is een geweldig leuk programma. In plaats van dat zij auto's testen en er een te serieuze mening voor geven, nemen zij Het auto's testen en Humor uit Brainiac en stoppen het in 1 programma.

Daardoor komen er de vreemdste taferelen.

EN ook iedere aflevering weer een uitdaging of wedstrijd dat weer met auto's te maken heeft. Bijvoorbeeld.

Van een normale auto aan amfibie maken. (Toybota :7)

Bestelbusjes nemen en kijken welke er het snelste en beste is.

Of de wedstrijdjes tussen Een auto en een ander vervoersmiddel.

Auto vs. trein

Auto vs. Boot (Toen Jeremy door Nederland heen)

Auto vs. Offroad skateboard.

En die gestoorde Quotes van hun.

Hello Crazy dutchman. Vind ik gewoon de beste.

Of de volledige afleveringen die in een ander land bevinden.

Bijvoorbeed dat tripje door de states. Dat vond ik gewoon geniaal. Toen ze de auto's lieten testen door de BIG stig. Vluchten voor rednecks.

Maar toch vind ik The Stig ook altijd weer een leuk pleziertje. Altijd een bepaalde muziek als hij de auto's test. Of zijn buitenlandse broers/neven.

BIG stig

African Stig

Ik kan zo nog wel 3 pagina's vol schijven.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is waarschijnlijk het beste programma over auto's. Dat is waarschijnlijk door de goed humor, ze geven heel zelden een serieuze mening :schater:

En natuurlijk ook door The Stig :D

Some say he has a full scale tattoo of his face on his face.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie had de Special gezien waar de presentatoren met ieder een eigen auto door heel Amerika moesten trippen?

ik, die was vet :puh:

Toen ze door South Carolina moesten met die Rednecks. Ze hadden hun wagens besprayed met teksten als Stem op Hilary Clinton. En toen kwamen ze in een pick-up achter ze aan :puh:. Weet iemand waar ik die Special terug kan zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie had de Special gezien waar de presentatoren met ieder een eigen auto door heel Amerika moesten trippen?

ik, die was vet :puh:

Toen ze door South Carolina moesten met die Rednecks. Ze hadden hun wagens besprayed met teksten als Stem op Hilary Clinton. En toen kwamen ze in een pick-up achter ze aan :puh:. Weet iemand waar ik die Special terug kan zien?

Gay Love is ok, Vote for Hilary Clinton! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou alleen even zeggen dat ik helemaal niks met auto's heb, maar dat programma is gewoon hilarisch. Zal wel aan de Engelse oorsprong liggen.

En ze zeiken altijd op België :7 behalve die tegen de Boot en Vlieger, toen zeikte hij op Frankrijk of Nederland

en complimenteerde hij België niet normaal.

Stel u voor dat ze dat door Belgen of Nederlanders laten doen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...