Jump to content

Top Gear


Gtaboy107

Recommended Posts

Het leukste aan top gear vind ik dat het ook nog grappig is en dat het niet alleen maar heel serieus over auto's gaat. En van die dingen als een auto tegen een sneeuwscooter in de sneeuw ( volgens mij hebben ze dat niet lettelijk gedaan, maar ze doen wel dat soort dingen).

gewoon,

hugo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Tommy-Vercetti

    4

  • GwnHugo

    4

  • Nissan

    3

Wie had de Special gezien waar de presentatoren met ieder een eigen auto door heel Amerika moesten trippen?

Ikke ook en daarna moesten ze die auto's verkopen.

Met die Camaro, Caddilac, en Chevrolet.

op het einde moesten ze de auto's verkopen.

en de Cadillac werd niet verkocht en je kon hem op de satteliet zien :7

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven ik denk ''illegaal''

Top Gear is echt goed, ik vind het vooral leuk als met een beperkte hoeveelheid geld een auto moeten kopen en dan opdrachten moeten uitvoeren ^_^

Die ene aflevering dan. Daar moesten ze een Porsche kopen voor maximaal 1500 pond.

Moesten ze later hun auto opknappen met het geld dat ze overhielden van die 1500 pond.

Hammond 750 pond voor zijn Porsche 924. Had dus nog 750 om op te knappen. (Zijn auto liep het best)

May: 900 voor zijn Porsche 2.5 litre 4-cylinder 944. Had dus nog 600 over op op te knappen. (Zijn auto dee het heel soms niet.

Clarkson 1500 pond voor zijn porsche 928. Zijn auto dee het bijna nooit. Btw. Hij had 0 pond over om zijn auto op te knappen.

Clarkson won het verkopen van zijn auto door het als meubel te verkopen. Terwijl Hammond zijn porsche het beste was.

Geniaal

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk elke vrijdag naar Top Gear het is echt een geweldige programma en ook soms met leuke grapjes erin. En ze bedenken echt leuke races zoals Buggati Veyron vs een Straaljager of zo iets. En een oude sportwagen tegen een boot. Top Gear is echt een van mijn lievelings programma's

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven ik denk ''illegaal''

Top Gear is echt goed, ik vind het vooral leuk als met een beperkte hoeveelheid geld een auto moeten kopen en dan opdrachten moeten uitvoeren ^_^

Die ene aflevering dan. Daar moesten ze een Porsche kopen voor maximaal 1500 pond.

Moesten ze later hun auto opknappen met het geld dat ze overhielden van die 1500 pond.

Hammond 750 pond voor zijn Porsche 924. Had dus nog 750 om op te knappen. (Zijn auto liep het best)

May: 900 voor zijn Porsche 2.5 litre 4-cylinder 944. Had dus nog 600 over op op te knappen. (Zijn auto dee het heel soms niet.

Clarkson 1500 pond voor zijn porsche 928. Zijn auto dee het bijna nooit. Btw. Hij had 0 pond over om zijn auto op te knappen.

Clarkson won het verkopen van zijn auto door het als meubel te verkopen. Terwijl Hammond zijn porsche het beste was.

Geniaal

Whaha idd, dit had ik ook gezien, met die meubels, even van de motor een tafeltje maken en de stoelen met de bekleding als meubels gebruiken, ik lag dubbel zo orgineel. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

De leukste vind ik dat ze Boten moesten gaan Maken van een Toyota, Volkswagen Camper, en die andere auto weet ik niet.

Het leuke was toen die Toybota, omkieperde en die camper zonk :7

Bewerkt: door Eddie Low
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...