haai Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan Studio Voetbal? Wat een vreselijk programma is dat (geworden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 AJAX heeft een perfecte start gemaakt. Gaat het ze dit keer wel weer lukken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 AJAX heeft een perfecte start gemaakt. Gaat het ze dit keer wel weer lukken . Ik denk het wel. Martin Jol is een goede coach, En hij zorgt ervoor dat de groep een hechtere band krijgt. Vorig jaar moesten de spelers elkaar nog een beetje leren kennen, maar nu is het een hechte groep geworden. En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken. P.S. Ik heb met men pa afgesproken dat als Ajax kampioen wordt, Wij naar de huldiging gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Jemig, het seizoen is pas net begonnen en jullie beginnen al gelijk dat Ajax kampioen wordt. Er zijn pas twee wedstrijden gespeeld, dus nu al over de huldiging beginnen vind ik een beetje te ver gaan. En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken. Wat maakt dat nou weer uit. Vorig seizoen was hij gewoon speler en wat maakt het verschil tussen een speler en een aanvoerder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 BOERUH!! BOERUH!!! Hahahaaah! PSV 4 - 3 Ajax Hopsakee! Met een terechte overwinnig heeft PSV deze dag de eerste (klassieke) topper van dit seizoen gewonnen. En hoe! Wat een wedstrijd. Ik moest werken, dus met radio 1 de wedstrijd gevolgd. Ik vond het erg spannend. Heb net de samenvatting gezien, en ik vond Dzudszak echt goed. Wat een vrije trappen. Ik hoop dat hij niet net voor het einde van de transfermarkt wordt weggekaapt door een grote club, want dat zou echt zonde zijn. Ik had al vertrouwen in PSV (ondanks de slechte start ja), maar nu nog meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Jemig, het seizoen is pas net begonnen en jullie beginnen al gelijk dat Ajax kampioen wordt. Er zijn pas twee wedstrijden gespeeld, dus nu al over de huldiging beginnen vind ik een beetje te ver gaan. En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken. Wat maakt dat nou weer uit. Vorig seizoen was hij gewoon speler en wat maakt het verschil tussen een speler en een aanvoerder? Eigenlijk niks. Maar verdiende overwinning van PSV al zeg ik dat als Ajacied in hart en nieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chrisvm Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 . Ik hoop dat hij niet net voor het einde van de transfermarkt wordt weggekaapt door een grote club, want dat zou echt zonde zijn. Ze laten Dzudszak ook voor geen goud meer gaan denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 . Ik hoop dat hij niet net voor het einde van de transfermarkt wordt weggekaapt door een grote club, want dat zou echt zonde zijn. Ze laten Dzudszak ook voor geen goud meer gaan denk ik. Ja, maar als de speler zelf weg wil, kunnen ze moeilijk weigeren. Maar gelukkig heeft hij al Europese wedstrijden gespeeld, dus mag hij niet meer voor een andere club uitkomen in de Europa/Champions League. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Uitslagen Eredivisie 22-08-2009 / 23-08-2009Vitesse 1 - 3 ADO Den Haag Willem II 0 - 1 Heracles Almelo VVV-Venlo 2 - 2 FC Groningen Ajax Amsterdam 0 - 0 Sparta Rotterdam SC Heerenveen 0 - 2 AZ PSV 3 - 1 NAC Breda FC Twente 2 - 1 RKC Waalwijk Feyenoord 4 - 0 Roda JC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Wie had een jaar geleden kunnen denken dat Feyenoord eerste zou staan? Ben super blij, maar de echt grote tegenstanders zijn nog niet geweest. Ook is Feyenoord verdedigend nog lang niet goed. Ik verwacht wel een top3 plaats voor Feyenoord Bewerkt: 25 augustus 2009 door Reinier93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Uitslagen Eredivisie 28-08-2009 / 30-08-2009RKC Waalwijk 0 - 2 ADO Den Haag Roda JC 3 - 4 Vitesse NEC 1 - 1 VVV-Venlo AZ Alkmaar 2 - 1 Willem II FC Utrecht 2 - 0 Sparta Rotterdam Feyenoord 1 - 1 FC Twente FC Groningen 0 - 2 PSV NAC Breda 2 - 0 SC Heerenveen Heracles Almelo 0 - 3 Ajax Amsterdam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Misschien wordt dit wel een goed seizoen voor PSV. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Vond Willem II wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Het was erg spannend. De 1-0 van Willem II was absoluut een mooie goal, maar gelukkig viel hij erg vroeg. 10e minuut: prachtige voorzet, en nog maar net ingeschoten. Dan de 1-2. Wat een werelddoelpunt Prachtige goal! De 2-2 was dus weer min of meer een blunder van Van Dijk. 2-3 was ook een mooi ingeschoten vrije trap! Leuke wedstrijd, alleen het optreden van de scheidsrechter vond ik wéér niet goed. Ook jammer van die blessure trouwens, ben benieuwt wanneer Fernandez weer mee kan doen! Daarnaast was Heerenveen - Groningen ook wel leuk om te zien. Wel slecht voetbal, maar ook erg spannend En nu staat Ajax helaas voor, maarja, was ook wel te verwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Uitslagen Eredivisie 11-09-2009 / 13-09-2009PSV 3 - 0 Roda JC SC Heerenveen 0 - 1 FC Groningen FC Twente 3 - 2 FC Utrecht ADO Den Haag 2 - 1 AZ Alkmaar Willem II 2 - 3 Feyenoord Ajax Amsterdam 6 - 0 NAC Breda Sparta Rotterdam 1 - 0 RKC Waalwijk VVV-Venlo 1 - 0 Heracles Almelo Vitesse 2 - 2 NEC Bewerkt: 13 september 2009 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 Vond Willem II wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Het was erg spannend. De 1-0 van Willem II was absoluut een mooie goal, maar gelukkig viel hij erg vroeg. 10e minuut: prachtige voorzet, en nog maar net ingeschoten. Dan de 1-2. Wat een werelddoelpunt Prachtige goal! De 2-2 was dus weer min of meer een blunder van Van Dijk. 2-3 was ook een mooi ingeschoten vrije trap! Leuke wedstrijd, alleen het optreden van de scheidsrechter vond ik wéér niet goed. Ook jammer van die blessure trouwens, ben benieuwt wanneer Fernandez weer mee kan doen! Daarnaast was Heerenveen - Groningen ook wel leuk om te zien. Wel slecht voetbal, maar ook erg spannend En nu staat Ajax helaas voor, maarja, was ook wel te verwachten Het leek wel of die belg de 2e helft tegen Feyenoord floot, maar dat doet die belg wel vaker. ADO 1-2 gewonnen van AZ, vorig jaar ook trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.