Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 Twee "wow" wedstrijden gisteren, die van Ajax (echt meesterlijk ) en die van Feyenoord-Willem II. Heb eindelijk weer eens genoten van de wedstrijden gisteren, normaal is het niet zo vermakelijk helaas. De scheidsrechter hadden hun dag niet. 2 Penalties niet gegeven, die het overduidelijk waren, bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Uitslagen Eredivisie Speelronde 718-09-2009 / 20-09-2009Willem II 2 - 1 FC Groningen Heracles Almelo 1 - 1 Sparta Rotterdam Roda JC 2 - 0 NAC Breda Vitesse 3 - 1 RKC Waalwijk AZ Alkmaar 0 - 1 NEC Nijmegen ADO Den Haag 0 - 1 FC Utrecht Feyenoord 1 - 3 PSV SC Heerenveen 0 - 2 FC Twente VVV-Venlo 0 - 4 Ajax Amsterdam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 yea!feyenoord zondag ook weer gewonnen tegen nac met 0-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
water Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Goed dat Ajax en PSV niet ernaar uitzien te gaan winnen. Het werd wel eens tijd dat er anderen wonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Goed dat Ajax en PSV niet ernaar uitzien te gaan winnen. Het werd wel eens tijd dat er anderen wonnen. Grappig ben jij. Nee echt, dat meen ik. Die overtreding van De Culear of hoe ie heet was schandalig, en Tommasson ook, oprotten met zulke gasten. Ajax gaat van AZ winnen, daar ben ik wel zeker van. Luis schiet er minimaal 1 in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Goed dat Ajax en PSV niet ernaar uitzien te gaan winnen. Het werd wel eens tijd dat er anderen wonnen. En zo heb ik gelijk gekregen. AZ-Ajax 2-4 NEC-PSV 0-4. AZ was fantastisch in de eerste helft, Ajax liet het maar gaan enzo, ik dacht: Dit gaat niets worden. Maar de tweede helft was Ajax echt heerlijk bezig. De goal van Emanuelson was ook heel erg goed hoor. Zondag gaat het nog heel leuk worden. Edit: Ik heb nog gelijk gekregen dat Luis zou scoren, 2 keer zelfs. Bewerkt: 26 oktober 2009 door Gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 vandaag was een hele slechte voetbal dag feyenoord verloren met 5-1 tegen die club waarvan ik de naam liever niet in de mond neem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez verdiende rood..... Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez verdiende rood..... Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch ja zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez verdiende rood..... Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch Hoezo rood??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez verdiende rood..... Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch Hoezo rood??? Ik heb geen verschil gezien in de overtredingen van Suarez en Babovic. Blom had geen lef om een kaart te trekken voor Suarez, anders zou hij door het Amsterdamse publiek worden uitgefloten. En Saurez, hij is terug met weer terug met z'n schwalbes, en Blom trapt er weer in, geeft V. Dijk rood en geeft Ajax een strafschop. Ik hoop een keer dat die Suarez een doodschop krijgt zodat hij de komende paar maanden geen voet meer op het veld kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez verdiende rood..... Wat een slechtte scheidsrechters hebben we hier toch Hoezo rood??? Ik heb geen verschil gezien in de overtredingen van Suarez en Babovic. Blom had geen lef om een kaart te trekken voor Suarez, anders zou hij door het Amsterdamse publiek worden uitgefloten. En Saurez, hij is terug met weer terug met z'n schwalbes, en Blom trapt er weer in, geeft V. Dijk rood en geeft Ajax een strafschop. Ik hoop een keer dat die Suarez een doodschop krijgt zodat hij de komende paar maanden geen voet meer op het veld kan zetten. dat laatste zei ik ook tijdens de wedstrijd hij verdiende echt rood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan... Eindelijk mensen die het me eens zijn Ajax word altijd voorgetrokken door de arbitrage dus deze keer zou het ook wel zo zijn. Ik hoop echt dat Suarez een trap krijgt en paar maanden buitenspel staat en dat hij het nooit meer in zijn hoofd haalt een schwalbe te maken. Als hij in Engeland of Italië had gespeeld was dat allang gebeurt Bewerkt: 1 november 2009 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan... Eindelijk mensen die het me eens zijn Ajax word altijd voorgetrokken door de arbitrage dus deze keer zou het ook wel zo zijn. Ik hoop echt dat Suarez een trap krijgt en paar maanden buitenspel staat en dat hij het nooit meer in zijn hoofd haalt een schwalbe te maken. Als hij in Engeland of Italië had gespeeld was dat allang gebeurt Och hemel, zijn er weer paar jochies die niet tegen hun verlies kunnen? Ik ken momenten waardoor Ajax nadeel heeft gehad. AZ-Ajax toen De Zeeuw in Stekelenburg trapte, Ajax-Heracles toen die 3-2 er niet kwam wat wel moest en zo kan ik nog wel even doorgaan. En dat over Suarez maanden buitenspel staat is wel heel erg laag van je want het was geen schwalbe, je zag dat Van Dijk contact maakte met Suarez. Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt. Bewerkt: 1 november 2009 door Gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.