DdJDean Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Wat is verschil qua punten tussen Ajax en PSV? 1 TWE 27 70 2 PSV 27 65 3 AJA 27 64 Ik durf nu niet meer een club aan te wijzen waarvan ik denk dat die kampioen wordt. Ajax is echt op dreef en blijft winnen en ik denk dat ze dat zullen blijven doen, zeker na de winst op PSV dit weekend wat een enorme boost aan zelfvertrouwen moet geven. Twente speelt sinds de winterstop echt slecht voetbal vind ik, maar ze blijven maar winnen en het is de vraag of ze dit kunnen volhouden tot het einde van het seizoen. PSV twijfel ik erg over, want ze hebben de laatste paar weken toch wel wat punten verloren en ik ben erg benieuwd hoe ze tegen Twente a.s. zaterdag zullen presteren. Alles is nog mogelijk, zeker als Twente zaterdag verliest van PSV en Ajax wint bij RKC uit. Het zal echt in de allerlaatste speelrondes beslist moeten worden ben ik bang Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 AJAX 4-1 PSV!! AJAX THE BEST Dat was een mooie wedstrijd inderdaad. Ik ben benieuwd wat PSV-Twente gaat worden. ik ook, zou mooi zijn als psv verliest Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Woei, lucky Ajax. Normaal zijn er twee mogelijkheden: of Ajax wint grandioos, of het verliest. Vrijwel nooit eens een last-minute beslissende goal... Nu wel. Eindelijk eens het geluk aan hun zijde. Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Woei, lucky Ajax. Normaal zijn er twee mogelijkheden: of Ajax wint grandioos, of het verliest. Vrijwel nooit eens een last-minute beslissende goal... Nu wel. Eindelijk eens het geluk aan hun zijde. Ja echt wel, als ze geen extra tijd hadden gehad hadden ze het niet gehaald. Ik vond een gelijk spel beter omdat ze allebei hun best deden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Woei, lucky Ajax. Normaal zijn er twee mogelijkheden: of Ajax wint grandioos, of het verliest. Vrijwel nooit eens een last-minute beslissende goal... Nu wel. Eindelijk eens het geluk aan hun zijde. Ja echt wel, als ze geen extra tijd hadden gehad hadden ze het niet gehaald. Ik vond een gelijk spel beter omdat ze allebei hun best deden. Dat is wel het meest belachelijke argument dat ik ooit gehoord heb. Twee teams moeten gelijk spelen, omdat ze allebei hun best doen. Met andere woorden, als een Nederlandse eerste divisieclub tegen FC Barcelona speelt, mag die eerste divisieclub winnen omdat die waarschijnlijk meer hun best doen dan Barcelona. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Een gelijk spel kan al fataal zijn voor Ajax, laat staan verliezen. Maar ik snap niet waarom Ajax dan 'zo' gaat spelen tegen Ado.. Maargoed Ajax kampioen Reageren
DdJDean Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Nou, alle wedstrijden in de 31e speelronde zijn gespeeld. FC Twente (2-0 tegen SC Heerenveen) en Ajax (7-0!!! tegen VVV-Venlo) hebben allebei gewonnen. PSV speelde gelijk tegen Feyenoord (0-0) en dus is PSV de eerste afvaller in de titelstrijd. Dinsdag begint de 32e speelronde alweer, daarin moet AZ thuis tegen FC Twente en Ajax moet woensdag uit bij Willem II. Naar mijn mening zijn dat niet de makkelijkste duels voor de titelkandidaten, aangezien AZ meestal een ploeg is die echt wil voetballen en Willem II in degradatienood is en dus echt alles op alles moet zetten. Wie weet kan Willem II nog voor een kleine stunt zorgen, want ADO maakte het Ajax ook heel erg moeilijk vorige week. De wedstrijd van AZ tegen FC Twente is cruciaal voor de eventuele landstitel voor FC Twente. Als ze die winnen zijn ze er heel dichtbij en mogen ze zelfs nog 1x verliezen (maar niet 1x verliezen en 1x gelijk als Ajax alles wint). Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Twente verliest op het laatste moment, net zoals AZ een paar jaar geleden denk ik. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Twente verliest op het laatste moment, net zoals AZ een paar jaar geleden denk ik. Dat denk ik ook Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik hoop het ook Bewerkt: 11 april 2010 door jimmiefitz Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Nou, alle wedstrijden in de 31e speelronde zijn gespeeld. FC Twente (2-0 tegen SC Heerenveen) en Ajax (7-0!!! tegen VVV-Venlo) hebben allebei gewonnen. PSV speelde gelijk tegen Feyenoord (0-0) en dus is PSV de eerste afvaller in de titelstrijd. Dinsdag begint de 32e speelronde alweer, daarin moet AZ thuis tegen FC Twente en Ajax moet woensdag uit bij Willem II. Naar mijn mening zijn dat niet de makkelijkste duels voor de titelkandidaten, aangezien AZ meestal een ploeg is die echt wil voetballen en Willem II in degradatienood is en dus echt alles op alles moet zetten. Wie weet kan Willem II nog voor een kleine stunt zorgen, want ADO maakte het Ajax ook heel erg moeilijk vorige week. De wedstrijd van AZ tegen FC Twente is cruciaal voor de eventuele landstitel voor FC Twente. Als ze die winnen zijn ze er heel dichtbij en mogen ze zelfs nog 1x verliezen (maar niet 1x verliezen en 1x gelijk als Ajax alles wint). Willem II faalde vandaag wel hard tegen Groningen want ze stonden al na 47 seconden achter. Het fijne is dat AZ thuis speelt, dan heb je toch altijd meer kans. Ajax heeft nog nooit verloren dit seizoen in de ArenA, en Twente niet in de Veste. Maar kijk eens naar het doelsaldo, Ajax heeft gewoon de meeste goals voor en het minste tegen. Da's al veel beter dan vorig jaar. Het is dat Ajax lekker bezig is, en het toch makkelijkere tegenstanders heeft dan Twente. Ik hoop gewoon op Ajax als kampioen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik denk dat FC Twente verliest van AZ Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Als Twente van AZ wint zijn ze kampioen, want dan mogen ze zelfs nog een keer verliezen. Reageren
DdJDean Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Willem II faalde vandaag wel hard tegen Groningen want ze stonden al na 47 seconden achter. Het fijne is dat AZ thuis speelt, dan heb je toch altijd meer kans. Ajax heeft nog nooit verloren dit seizoen in de ArenA, en Twente niet in de Veste. Maar kijk eens naar het doelsaldo, Ajax heeft gewoon de meeste goals voor en het minste tegen. Da's al veel beter dan vorig jaar. Het is dat Ajax lekker bezig is, en het toch makkelijkere tegenstanders heeft dan Twente. Ik hoop gewoon op Ajax als kampioen. Ja, als ik eerlijk ben denk ik ook dat Willem II heel weinig kans heeft tegen Ajax. Ze hebben nu een coach (Pijpers xD!) die in allerlei bananenreplublieken heeft gewerkt en de hele nederlandse competitie niet kent. En zoals je zegt hadden ze bij Groningen niet echt de intentie om daar te voetballen . AZ speelt morgen inderdaad thuis, bij Voetbal International op RTL 7 zei Wilfred Genee dat Twente sinds 2002 niet meer gewonnen heeft bij AZ. Dat voorspelt niet veel goeds dus. Beide ploegen nog niet geklopt thuis dit jaar inderdaad. Ajax gaat gewoon van Heracles winnen, alhoewel Hercales opvallend genoeg uit wel beter zijn dan thuis, maar ik zie ze niet voor een verrassing zorgen in de ArenA. Twente krijgt het nog heel erg moeilijk met Feyenoord thuis. PSV kon er dit weekend ook niet van winnen en daarmee is het al de 12e remise van Feyenoord dit seizoen. Feyenoord geeft dus echt heel weinig weg en daarbij komt nog dat Feyenoord even heeft laten zien hoe het Twente heel goed onder druk kon zetten in de halve finale van de KNVB-beker, die Feyenoord ook won dus. Ajax heeft inderdaad een doelsaldo waar ik als Twentenaar onmeunig jaloers op ben. We mogen dan wel 1x verloren, 5x gelijk en 25x gewonnen hebben, maar dit was bijna nooit met zulke overtuigende cijfers als Ajax. De grootste zege was denk ik FC Twente - FC Groningen (4-0). FC Twente heeft nooit bekend gestaan als een club met een heel goed doelsaldo. Ook in de jaren 70 toen Twente ook meestreed om de titel (nooit gewonnen) hadden ze een erg laag doelsaldo vergeleken met de andere topploegen toendertijd. Ik denk persoonlijk dat Ajax er toch met de titel van door gaat, alhoewel je zou kunnen zeggen dat Twente nu bijna verplicht kampioen zou moeten worden en dat het wel heel erg dom zou zijn als ze dit uit handen zouden geven. Maar AZ verknalde het twee jaar geleden ook heel erg, dus het kan alle kanten nog op. Bewerkt: 12 april 2010 door DdJDean Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Het begint een spannend einde te worden. Twente gisteren met 1-0 verloren van AZ door een eigen goal. AZ had wel met grotere cijfers kunnen winnen, maar die spits was niet helemaal scherp. Als Ajax vanavond wint is het verschil nog 1 punt. En tegen Feyenoord speelt Twente nog wel gelijk denk ik, de druk is hoog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.