Jump to content

Eredivisie Clublogo's


Silverbyte

Recommended Posts

Een tijdje geleden bood ik in dit topic een pack met emblemen van diverse voetbalclubs aan. De reacties waren positief, en er werd gevraagd of ik dit niet eens voor alle eredivisieclubs kon doen. Dat wilde ik ook zeker doen, maar daar heb ik mee gewacht tot de start van het nieuwe seizoen, omdat de boel anders al snel niet meer up to date zou zijn. Hieronder vind je meer informatie, het pack kun je vinden in de bijlage.

Wat houdt het in?

De logo's zijn allemaal gerenderd (Uitgesneden) en bewerkt volgens het principe van deze tutorial.

Welke logo's zijn er inbegrepen?

De logo's van alle 18 voetbalclubs die dit seizoen in de Nederlandse Eredivisie spelen.

Wat kan ik ermee?

Je kunt ze gebruiken in een signature, wallpaper of avatar, maar je kunt ze ook gebruiken als vervanging

voor de standaardlogo's (Welke vaak van slechte kwaliteit zijn) in voetbalgames.

______________________________________________________________________

Silverbytes_Eredivisie_Clublogo__s.rar

Deze logo's zijn door Silverbyte gerenderd en bewerkt voor GTAForum, en mogen zonder zijn toestemming niet

elders worden gepubliceerd. Zolang je niet claimt de logo's zelf te hebben gerenderd en/of bewerkt, ben je vrij ze te gebruiken voor grafische creaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...