bjorn13 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Sorry voor de late reaktie, ik hoop dat je nog steeds zoekt.Hier een paar shooters: Project Snowblind, Timesplitters 3, Killzone, SOCOM en wat dacht je van Medal Of Honor? Elke maand update ik en Levi deze lijst, misschien staat hier ook wel wat voor je tussen: klik thnks !!!!! en srry dat ik een beetje veel vraag aan jullie.... maar weet iemand ook een goed OORLOGS SPEL ? Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Brothers in Arms Call of Duty Medal Of Honor. D-Day Commandos serie Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Sorry voor de late reaktie, ik hoop dat je nog steeds zoekt.Hier een paar shooters: Project Snowblind, Timesplitters 3, Killzone, SOCOM en wat dacht je van Medal Of Honor? Elke maand update ik en Levi deze lijst, misschien staat hier ook wel wat voor je tussen: klik thnks !!!!! en srry dat ik een beetje veel vraag aan jullie.... maar weet iemand ook een goed OORLOGS SPEL ? Als je bijvoorbeeld even in dit topic kijkt. Daar staan ook wat Oorlogs-spellen in. En aan de hand van de reatie's kun je wel zien of het een mooi spel is of niet. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0entry175279 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Misschien een beetje vooruit lopend maar als ik de Xbox 360 ga kopen welke games kan ik er dan het beste er bij kopen? Bvd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Misschien een beetje vooruit lopend maar als ik de Xbox 360 ga kopen welke games kan ik er dan het beste er bij kopen? Bvd Dat is nog moeilijk te zeggen. Aangezien er nog weinig bekend is over ''Games'' op de Next Generation Console's. En ook omdat de releases van de ''Games'' nog niet bekend zijn. Ik weet wel dat NFS Most Wanted erop komt. En dat dit een hele mooie game word. Met deze vragen is het beter om nog even te wachten met het stellen ervan. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik krijg voor mijn verjaardag € 200. Ik ben van plan 2 games te kopen. Welke - Mijn gamesysteem kan alles aan - Ik heb BF2, alle GTA's, alle RCT, ... help aub Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil een ander spel hebben voor m'n PC maar welk spel? maar geen aliens starwars en die andere shit games..( ik hou van racegames, avontuur spellen & schietspellen ) Bvd Bewerkt: 20 augustus 2005 door gtasabas Reageren
commando Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik wil een ander spel hebben voor m'n PC maar welk spel? maar geen aliens starwars en die andere shit games..( ik hou van racegames, avontuur spellen & schietspellen )Bvd battlefield 2 misschien Misschien een beetje vooruit lopend maar als ik de Xbox 360 ga kopen welke games kan ik er dan het beste er bij kopen? Bvd call of duty 2 of soals mazzeltje al zei NFS most wanted Reageren
Ken-D Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik wil een ander spel hebben voor m'n PC maar welk spel? maar geen aliens starwars en die andere shit games..( ik hou van racegames, avontuur spellen & schietspellen )Bvd Als je voor avontuur zoekt zou ik je Still Life kunnen aanraden. Een best moeilijke Adventure game. Als je een Shooter zoekt zou ik je het binnenkort uitkomende Fear kopen. Fear komt begin oktober als ik het goed heb. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik wil een ander spel hebben voor m'n PC maar welk spel? maar geen aliens starwars en die andere shit games..( ik hou van racegames, avontuur spellen & schietspellen )Bvd Ik raad je ook DTM Race Driver 2 aan voor de PC. Een erg mooie game met een mooi schademodel. En er zitten erg veel auto's in het spel. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt allemaal Weten jullie nog meer spellen?? (als je m'n smaak wilt weten mot je maar ff deze pagina goed bekijken ) Bewerkt: 21 augustus 2005 door gtasabas Reageren
commando Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik krijg voor mijn verjaardag € 200. Ik ben van plan 2 games te kopen.Welke - Mijn gamesysteem kan alles aan - Ik heb BF2, alle GTA's, alle RCT, ... help aub misschien kan je net zoals GTASABAS even er bij zetten wat voor genre jij leuk vind. en of je het op een pc/ps2/xbox/gamecube/een of andere handheld wilt COMMANDO Reageren
NickDrake Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ah eindelijk het posten gaat wat rapper ontopic: ik heb mxrider gehuurd site van mxrider ik vindt het wel een vet game,is het het waard om het te kopen voor de playstation @ gtasabas ik zou miss bij de releaselijst kijken van pcgames,en ik raad gun aan (oktober) dit is een soort gta in western stijl Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Is die dan alleen voor playstation? Reageren
Stino Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Als jij de game vet vind, dan moet je hem gewoon kopen, ook al is het spel niet zó bekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.