Jump to content

GTA IV tegengevallen door ons?


Gijsso

Recommended Posts

Ik vind het jammer dat GTAIV niet verder gaat met de karakters uit vorige GTA's. Ze hadden zoveel stoere karakters gemaakt, opgebouwd, ontwikkeld, door de jaren en de games heen. En hop dat pleuren ze zo allemaal in de prullenbak en waarvoor? Voor een replica van New York en een hele zooi nieuwe karakters die me geen bal interesseren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    4

  • wesley123

    4

  • Jacky-2007

    3

  • benhelsloot

    3

Ik vind het jammer dat GTAIV niet verder gaat met de karakters uit vorige GTA's. Ze hadden zoveel stoere karakters gemaakt, opgebouwd, ontwikkeld, door de jaren en de games heen. En hop dat pleuren ze zo allemaal in de prullenbak en waarvoor? Voor een replica van New York en een hele zooi nieuwe karakters die me geen bal interesseren.

Ik had ook graag wat personen terug gezien, maar onthoud wel dat sommige zeer oud zijn ten tijde van GTA 4..

Voor de rest weet ik niet of GTA 4 me mee of tegen gevallen is.. Sinds dat ik hem heb, heb ik hem nog maar nauwelijks gespeeld.. Dit mede doordat mijn pc hem niet op de max. graphics aankan. Maar dat had ik bij SA ook in het begin (ik had een zeer oude laptop). Maar op die laptop liep SA heel slecht maar toch heb ik SA meer gespeeld dan GTA 4..

Misschien heb ik gewoon nog niet echt de drang gehad om GTA 4 te spelen. (En misschien het gebrek aan bekende personages.)

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik GTAIV had gekocht duurde het even voordat ik de nieuwe graphics geaccepteerd had zeg maar.

Maar hoe langer ik dit spel speel, hoe meer ik het ga waarderen. Er valt ook nog zoveel te ontdekken, daar ben ik nog lang niet klaar mee. Daarbij is Niko natuurlijk een supercoole gast, veel beter dan CJ met dat hysterische gegil van hem.

En als ik dan in m'n Maverick de zon in het water zie glinsteren word ik gewoon blij. Natuurlijk mis ik wel wat zoals het cartunen maar al met al is dit de beste game ooit.

Link to comment
Delen op andere websites

ehhm nee, wat je nu zegt klopt niet.

het is een totaal nieuw verhaal, kortom eenn ieuw canon, in dit horen nieuwe personages, volgende gta's zullen ook gewoon op deze canon gebouwd zijn.

Ja inderdaad ja en dat is doodzonde van al die toffe karakters die we hebben leren kennen toen en waar GTA nota bene zijn naam aan te DANKEN heeft. Want de enige reden dat GTA zo populair is is omdat de verhaallijnen en personages zo ontzettend goed waren. En dat zie ik in GTAIV niet terug.

Dit betekent bijvoorbeeld dat we populaire karakters als Tommy Vercetti nooit meer terug gaan zien, en dat is doodzonde want ze hadden nog veel meer met al die karakters kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een modgarage vindt ik niet passen in GTA IV het past er gewoon niet bij.

Ik vindt dat er genoeg huizen zijn, heb jij ooit al een Oost-Europeaan gezien die zoveel huizen heeft, dus dat past ook niet in het verhaal.

Submissies dat vindt ik er ook genoeg en je hebt nog altijd multiplayer, waarmee je maffia work kan doen waarin je kleine opdrachtjes krijgt die je als eerste moet doen, dus das dan ook weer een aanvulling.

Ik ben niet zo van de multiplayer.

Aan de ene kant past meer huizen niet in het verhaal, maar ze hadden wel wat extra savepunten kunnen doen.

Vind 4 een beetje weinig voor een stad van deze grote.

En misschien was het een idee om bij de pay 'n spray iets toe te voegen waardoor je je eigen kleur kan kiezen en misschien iets meer. Hydraulics enzo hoeft van mij ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

(..)

Dit betekent bijvoorbeeld dat we populaire karakters als Tommy Vercetti nooit meer terug gaan zien, en dat is doodzonde want ze hadden nog veel meer met al die karakters kunnen doen.

WIE heeft jou wijsgemaakt dat we sterren als Tommy Vercetti niet meer terugzien? Heb je het verwijzingen- en eater-eggs topic over IV wel goed gelezen?

R* is de meest onvoorspelbare grote gamedeveloper uit de geschiedenis, je weet nooit wat je van ze kan verwachten! Wie weet is een grijze versie van Tommy Vercetti wel een character in de volgende GTA.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

(..)

Dit betekent bijvoorbeeld dat we populaire karakters als Tommy Vercetti nooit meer terug gaan zien, en dat is doodzonde want ze hadden nog veel meer met al die karakters kunnen doen.

WIE heeft jou wijsgemaakt dat we sterren als Tommy Vercetti niet meer terugzien? Heb je het verwijzingen- en eater-eggs topic over IV wel goed gelezen?

R* is de meest onvoorspelbare grote gamedeveloper uit de geschiedenis, je weet nooit wat je van ze kan verwachten! Wie weet is een grijze versie van Tommy Vercetti wel een character in de volgende GTA.. :Y

Dat hebben ze zelf gezegt.

Ten tweede neemt dat een hoop logica en realisme weg, het is een nieuw cannon met dus nieuwe personages, kortom een nieuwe verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

(..)

Dit betekent bijvoorbeeld dat we populaire karakters als Tommy Vercetti nooit meer terug gaan zien, en dat is doodzonde want ze hadden nog veel meer met al die karakters kunnen doen.

WIE heeft jou wijsgemaakt dat we sterren als Tommy Vercetti niet meer terugzien? Heb je het verwijzingen- en eater-eggs topic over IV wel goed gelezen?

R* is de meest onvoorspelbare grote gamedeveloper uit de geschiedenis, je weet nooit wat je van ze kan verwachten! Wie weet is een grijze versie van Tommy Vercetti wel een character in de volgende GTA.. :Y

Nee. Kan je misschien het tegendeel bewijzen dan? Er is inderdaad een muurtje in GTA met namen erop van vorige protagonisten, maar dat muurtje is er alleen om aan te tonen dat ze allemaal DOOD zijn. Er staat zelfs R.I.P. voor één van de namen dacht ik.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet door 'jullie' maar meer door Rockstar zelf. Ik bedoel, trailers waren spectaculair en het is een nieuwe GTA na San Andreas waardoor ik, na het gezien hebben van de trailers en het lezen van de mogelijkheden, dacht dit moet en zal SA sowiezo overtreffen. Optie's die ze lieten zien in trailers waren ook soms maar van alleen in een missie. De graphics en de realiteit vind ik écht vet maar toch jammer van de mogelijkheden. Ik vergelijk het toch automatisch met een vorige versie, in dit geval dus San Andreas.

En ja, ik speel meer San Andreas dan GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...