Jump to content

GTA IV tegengevallen door ons?


Gijsso

Recommended Posts

Ik denk ook dat het wél door ons komt dat het spel bij sommigen is tegengevallen. Iedereen had zulke hoge verwachtingen van het spel, verwachtingen waarvan ze eigenlijk konden weten dat die features die zij wilden er nou juist niet in zouden zitten.

En als wat jij in je hoofd al helemaal uitgedacht had, wat in jou hoofd al helemaal werkelijkheid was, omdat je zoveel tijd had om het uit te denken, waardoor je er zelf steeds meer in ging geloven dat het er in zou zitten, er nou helemaal niet in zit, dan is dat natuurlijk toch een teleurstelling, want juist OMDAT je zoveel tijd had om erover te denken, leek het steeds echter te worden, ook al wist je eigenlijk al dat het er niet in zou zitten! Logisch.

Verder heeft Rockstar het zelf ook net íets te ver gehypet, ze zijn net te ver gegaan.

Ook was het natuurlijk een domper toen bleek dat er geen vliegtuigen in zouden zitten.

Ook al wenste iedereen dat al die loze ruimte uit San Andreas nu eens gevuld zou zijn, want 'oh wat was er daar weinig te doen', ook al was iedereen zo blij dat toen bevestigd werd dat dat er niet meer zou zijn: toen we het spel speelden, bleek dat dat lege eindeloze landschap in San Andreas nou juist een van de dingen was waar je iets kon beleven, een plek waar je met een 4wd de bergen in kon trekken om iets nieuws te vinden, iets wat je zelfs na een jaar spelen nog niet gezien had.

En nu dat weg is, nu alles stad is geworden, weet iedereen na 3 weken multiplayer vrijwel alle MP healthpacks in de stad te vinden, ik ontdek overigens in San Andreas nog steeds wapen spawns, al speel ik dat al 3 jaar!

Last but not least: Ook al wenste iedereen die eet mogelijkheden, driving-, flying- en bike schools en kleding dingen van San Andreas naar de hel, ook al hoopte iedereen dat al die dingen er niet in zouden zitten, toen bleek dat ze er echt niet in zaten, kreeg iedereen pas door dat nu juist dát soort dingen ervoor zorgde dat er nog iets te doen was nadat je de storyline klaar had.

Juist de dingen die mensen er eigenlijk niet echt meer in wilden, juist die dingen, toen bleek dat ze er echt niet in zaten, dat waren juist de dingen die het spel na de storyline nog best leuk maakten, uiteraard op taxi, brand- en paramedic missions na, want die wou niemand weg hebben.

Toch vind ik IV een geweldige game :), ik vermaak me er nog steeds mee, maar bijna alleen in multi player.

EDIT: Wow.. Ik had geloof ik niets te doen :7, beetje lange loze post...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    4

  • wesley123

    4

  • Jacky-2007

    3

  • benhelsloot

    3

Hoezo valt gta 4 tegen? Het is toch een enorm realistisch spel! Natuurlijk hadden we er meer van verwacht. We hadden gedacht dat het SA zou overtreffen kwa mogelijkheden maar dat is jammer genoeg niet zo. SA is puur een game om in te kloten, bij gta 4 speel je voor het verhaal en de missies. gta 4 is meer gebaseerd op realisme dan op ''funny gameplay'. Je kan het ook zelf leuk maken door je helemaal in het verhaal te verdiepen. De nieuwe Episode komt er over 2 maanden aan en ik denk dat ze daar wat nieuwe leuke mogelijkheden in stoppen zoals parachute springen. Maar goed, kwa realisme zit gta 4 al goed. :D

Link to comment
Delen op andere websites

naja,de nieuwe episode zal heel veel dingen recht trekken denk ik...OA mischien wel car tuning,wat ik idd naar de hel wensde,mis ik nu verschrikkelijk

greets :cya:

jabator heeft gelijk alle minpuntjes worden ook gelijk recht gezet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

naja,de nieuwe episode zal heel veel dingen recht trekken denk ik...OA mischien wel car tuning,wat ik idd naar de hel wensde,mis ik nu verschrikkelijk

greets :cya:

jabator heeft gelijk alle minpuntjes worden ook gelijk recht gezet :Y

Het is Jobator,maar noem me liever shoot ;)

En gta 4 zelf is wel een beetje tegen gevallen dankzij al dat speculeren op het forum,dingen werden in je gedachten al werkelijkheid voor in de game,terwijl die dingen eigenlijk ondenkbaar waren.En dat eigenlijk door de velen mods die voor gta sa waren,waar ik zelf soms gewoon niet bij na dacht dat het mods waren,zit ik nu van;ja,eigenlijk was dat gewoon ondenkbaar...

Maar nu ik de eerste trailer van TBoGT heb gezien,zie ik oude dingen herleven _O_

Greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat missen we dan nog van vorige GTA's?

Ik mis wel dat goeie oude bedrijven kopen en kapitaal verdienen uit Vice City (en ook wel uit SA). Misschien zit er wel zo'n feature in TBoGT, maar laten we daar maar niet te veel op hopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat missen we dan nog van vorige GTA's?

Ik mis wel dat goeie oude bedrijven kopen en kapitaal verdienen uit Vice City (en ook wel uit SA). Misschien zit er wel zo'n feature in TBoGT, maar laten we daar maar niet te veel op hopen. ;)

Er is genoeg braak liggend terrein,en kapotte gebouwen etc...

Het is eigenlijk best wel weer mogelijk weet je...

greets 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Wat missen we dan nog van vorige GTA's?

Ik mis wel dat goeie oude bedrijven kopen en kapitaal verdienen uit Vice City (en ook wel uit SA). Misschien zit er wel zo'n feature in TBoGT, maar laten we daar maar niet te veel op hopen. ;)

Er is genoeg braak liggend terrein,en kapotte gebouwen etc...

Het is eigenlijk best wel weer mogelijk weet je...

greets 0_0

wat uit vorige Gta?

dat ej in vliegtuigen kunt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nog altijd liever IV dan SA, dus wat dat betreft.. Ookal waren de verwachtingen wel groter dan het eindresultaat, ik vind het nog altijd de beste GTA tot nu toe. :Y Ik denk wél dat we zelf enigzins schuldig zijn aan die te hoge verwachtingen, ja..

zeker weten. gta 4 beste gta tot nu toe.....

Wat missen we dan nog van vorige GTA's?

Ik mis wel dat goeie oude bedrijven kopen en kapitaal verdienen uit Vice City (en ook wel uit SA). Misschien zit er wel zo'n feature in TBoGT, maar laten we daar maar niet te veel op hopen. ;)

Er is genoeg braak liggend terrein,en kapotte gebouwen etc...

Het is eigenlijk best wel weer mogelijk weet je...

greets 0_0

wat uit vorige Gta?

dat ej in vliegtuigen kunt

Nu Amsterdam als stad

en weer een fiets natuurlijk

meer boten en vliegtuigen.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

wat uit vorige Gta?

dat ej in vliegtuigen kunt

Nu Amsterdam als stad

en weer een fiets natuurlijk

meer boten en vliegtuigen.

Uit vorige GTA's ontbreekt zeker de mogelijk om je geld gewoonweg echt kwijt te spelen :7 ,

vliegtuigen mis ik niet zo in een stad als LC, maar mag wel terugkomen, fietsen ontbreken ook,

daar heb je zeker gelijk in, maar A'dam als stad voor GTA :7 daarvoor is het te klein en niet Amerikaans genoeg...

Maar GTA IV blijft nog altijd mijn favoriete GTA, tot zover ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV... Tsja...

Eigenlijk viel het mij wel tegen. Als je kijkt wat voor dingen er in SA zaten, had ik verwacht dat dat sowieso bij GTA IV zou zitten + nog meer nieuwe dingen. Maar het omgekeerde bleek waar. Al die dingen in SA, zoals auto's pimpen, meer kleding kopen, meer wapens en dat soort dingen. Ik had alleen maar meer verwacht, terwijl ik alleen maar minder kreeg. De graphics zijn geweldig, maar de dingen er om heen vielen me zwaar tegen. Eigenlijk had ik ook niet teveel moeten verwachten, waardoor het tegenviel. Als je niks verwacht, ben je altijd blij....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jammer was aan IV, was na de storyline, geen klote meer te doen was, MP vond ik zelf tegenvallen, en soms waren bv. even offroaden leuk om te doen.

Bij SA had je nog de races, met bv. een caddy of kart, en allemaal die dingen zoals parachutes en buggy's zodat je kan afwisselen zo leuk werd, denk dat als je in IV parachute kon springen al een hele leuke toevoeging was geweest.

Kortom, IV is naar mijn mening te kort en te serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is bij mij wel degelijk tegengevallen. Maar dat betekent nog niet dat ik het een slecht spel vind.

Grafisch ziet het er wel mooi uit. Het spel is een stuk realistischer dan gta sa. Maar maakt het dat nou zoveel leuker?

Besturing van de auto's is bijvoorbeeld realistischer maar ook lastiger geworden. Ook had ik het gevoel dat de auto's allemaal langzamer zijn geworden. Ook oorlog met de politie voeren is een stuk lastiger.

Wat ook tegenviel waren de missies: Ik vind dat de missies erg veel op elkaar lijken, meestal is het een hoop mensen neerknallen of een achtervolging.

Maar neem nou bijvoorbeeld die onrealistische missies uit San Andreas eens; Inbreken in Area 69 (Black Project), Met een motor een rijdend vliegtuig in rijden (Stowaway), met een vliegtuig een ander vliegtuig inhalen om dat vliegtuig te kapen (Freefall). Met een modelvliegtuigje busjes kapot knallen (Suply lines) en vergeet ook de missie Breaking the bank at Caligula's niet.

Dat waren toch uitstekende missies?

De multiplayer was ook niet helemaal wat het hoort te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...