Jump to content

GTA IV tegengevallen door ons?


Gijsso

Recommended Posts

ooit zal er wel een GTA zijn die alle verwachtingen voldoet,

de vraag is: Wanneer... Hoe... En wat doen ze na het perfecte spel...?

Elke keer als een GTA beter is worden de verwachtingen hoger. Een 'perfect' spel bestaat dus niet.

Naar mijn mening is GTA 4 de beste van de reeks. San Andreas viel mij juist tegen :7

SA viel jouw tegen tov VC??? of tov IV????

SA was voor mij de slechtste GTA. Ik vond het maar niks met al die gangs en overdreven hiphop gezeur en de verhaal was ook niet echt schitterend. Het is wel leuk om te modde :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    4

  • wesley123

    4

  • Jacky-2007

    3

  • benhelsloot

    3

Ik vind GTA IV een heel goed spel (ondanks de absurde systeemeisen voor de PC), maar ik vind dat het toch net dat beetje mist na het uitspelen wat je in SA wel had: gokken, parachutespringen, enz.

GTA IV is heel realistisch. Als een auto botst tegen een muur zie je echt een deuk, niet zoals in andere GTA's een kapotte bumper plus een losse motorkap door de standaard schademodellen. Het rijden is in sommige auto's wel heel irritant, maar dan jat ik gewoon een andere auto.

Over de dingen die je kan doen is het minder; je kan met je vrienden/vriendinnen uitgaan, ook is het handig om bijv. even een heliritje van Brucie te krijgen, maar na de 100% lijkt het alsof je bijna niks meer te doen hebt. Dat klopt ook, je hoeft niks meer te doen van de missies/zijmissies, dus je hoeft alleen nog maar gewoon te leven. Hierin mis ik dingen die in SA zaten zoals ik al zei. Rockstar had namelijk best een of andere activiteit kunnen maken waarin je in een helikopter zit en daarna eruit springt om parachute te springen.

De verhaallijn is wel goed, beter dan SA. Je kan namelijk verschillende keuzes maken (vermoorden/laten leven, deal/wraak, enz.), wat de verhaallijn al een stuk uitgebreider maakt. In SA (en de rest van de GTA's) moet je doen wat je opdrachtgever zegt. In IV moet je natuurlijk ook doen wat hij zegt, maar soms mag je zelf keuzes maken.

Naar mijn mening heeft IV een goede verhaallijn en realiteit, maar de dingen die je kunt doen na het uitspelen zijn minimaal.

Op de vraag van de TS (GTA IV tegengevallen door ons) heb ik dit antwoord:

GTA IV was een spel waar heel erg veel van verwacht werd, niet alleen van de graphics (welke ook heel goed waren), maar ook van de dingen die je naast de verhaallijn/zijmissies kan doen. De dingen die je naast de verhaallijn kan doen zijn minimaal zoals ik al zei, daardoor was het uiteindelijke minder goed dan de verwachtingen. Mensen gaan uit van de verwachtingen, daarom lijkt een spel soms minder goed dan het uiteindelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

ooit zal er wel een GTA zijn die alle verwachtingen voldoet,

de vraag is: Wanneer... Hoe... En wat doen ze na het perfecte spel...?

Elke keer als een GTA beter is worden de verwachtingen hoger. Een 'perfect' spel bestaat dus niet.

Naar mijn mening is GTA 4 de beste van de reeks. San Andreas viel mij juist tegen :7

SA viel jouw tegen tov VC??? of tov IV????

SA was voor mij de slechtste GTA. Ik vond het maar niks met al die gangs en overdreven hiphop gezeur en de verhaal was ook niet echt schitterend. Het is wel leuk om te modde :Y

Maar vond je San Andreas leuk voordat je GTA speelde?

Of heb je het nooit iets gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn dingen die liggen aan de versie die je speelt. Op consoles heb je daar namelijk geen last van ;) . Die systeemeisen waren te verwachten omdat er in het hoofd van Niko al meer polygonen zitten dan in heel GTA Vice City.

maar als je een pc van 1500 euro koopt zit je helemaal goed :schater:

doe mij maar een console a 300 euro :clown:

even goed :puh:

greets

>>> Door Jacky-2007: De topicstarter doelt in zijn beginpost duidelijk op het aspect gameplay, niet zozeer op grafisch onvermogen door het gebruik van medium settings of lager op de PC. Graag weer ontopic. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn dingen die liggen aan de versie die je speelt. Op consoles heb je daar namelijk geen last van ;). Die systeemeisen waren te verwachten omdat er in het hoofd van Niko al meer polygonen zitten dan in heel GTA Vice City.

Ik denk dat het gewoon een slechte port is..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn dingen die liggen aan de versie die je speelt. Op consoles heb je daar namelijk geen last van ;). Die systeemeisen waren te verwachten omdat er in het hoofd van Niko al meer polygonen zitten dan in heel GTA Vice City.

Ik denk dat het gewoon een slechte port is..

Het is de Xbox 360 versie met enkele aanpassingen :) en x86 code in plaats van PowerPC code ;)

Ik vind het gewoon een goed en lekker realistisch spel, maarja, GTA III had ook hoge verwachtingen (denk ik) en bleek iets minder te zijn (bedankt al qaida voor 11 september) ;) Er zal vast en zeker een game in de IV era komen met San Andreas-verbeteringen ;) Na Vice City 2, mogelijk ;) (hoewel ik San Andreas nogal mis, we zien te weinig Vice City en San Andreas)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is wel een leuke game geworden, maar ik had er veel meer van verwacht. GTA IV heeft natuurlijk veel betere graphics als de vorige delen, en een leuke verhaallijn, maar nadat ik die had uitgespeeld heb ik het spel bijna niet meer aangeraakt, waar ik bij vorige delen nog maanden/jaren doorspeelde, is het bij IV bij de storyline gebleven.

Volgens mij heeft Rockstar gewoon iets te veel proberen de game realistisch te maken (wat nog niet echt gelukt is...) in plaats om de game wat fun te maken en over the top gameplay te geven die de vorige GTA's wel hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is wel een leuke game geworden, maar ik had er veel meer van verwacht. GTA IV heeft natuurlijk veel betere graphics als de vorige delen, en een leuke verhaallijn, maar nadat ik die had uitgespeeld heb ik het spel bijna niet meer aangeraakt, waar ik bij vorige delen nog maanden/jaren doorspeelde, is het bij IV bij de storyline gebleven.

Volgens mij heeft Rockstar gewoon iets te veel proberen de game realistisch te maken (wat nog niet echt gelukt is...) in plaats om de game wat fun te maken en over the top gameplay te geven die de vorige GTA's wel hadden.

Na uitspelen was III ook saai en ging je vaak de boel modden. Vice City werd al ietsje leuker, en San Andreas speelde ik echt vaak... Misschien lost R* het op bij TBOGT en komen ze dan met Vice City 2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij viel Gta IV helemaal niet tegen. Integendeel. Er waren natuurlijk minder dingen om te doen net als in SA, maar de gameplay is nu veel realistischer geworden. De auto's zien er beter uit, en ze rijden ook veel beter, en de nieuwe dingen als Darten, Bowlen, Tv kijken, Gsm, Enz. maken het spel zoveel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...