Jump to content

[Onderzoek] Liberty City Carnival


Jacky-2007

Recommended Posts

@ Sniper44: Rockstar en druk zijn met TBOGT... De ontwikkeling van TBOGT is allang klaar, en een eventuele volgende trailer ook.. Het enige wat ze nu nog doen is waarschijnlijk wat testen en bijschaven. (Als de game nog niet al de Gold-status heeft bereikt) Daarbij, er zijn meerdere scripts voor Liberty City die Rockstar op de plank heeft liggen en nog voor de Gold status van GTA IV zijn gedeactiveerd. Denk aan de gescripte buslijnen in de stad, en de veerboot. :Y

In The Lost and Damned heeft Rockstar ook nieuwe uitgaansmogelijkheden/minigames gescript, en op veronderstelbaar golf na (gezien in de trailer) zou ik niet weten wat er nog meer aan minigames in zou moeten zitten..

In TLaD zaten er drie nieuwe:

- Armpje drukken (minigame)

- Airhockey (Uitgaansmogelijkheid/minigame)

- Kaarten (minigame)

Ik verwacht dus nog steeds dat het opengaan van de kermis een goeie zou zijn. Ik heb de tot nu toe geposte theoriëen en aanwijzingen aan de hoofdpost toegevoegd.

Edit: Gekeken op de kermis:

- Karretjes van de Screamer staan ingepakt in het midden;

- Bakjes van de Octopus zijn ingepakt, die van de attractie ernaast (BreakDance o.i.d.?) niet;

- Op het hek om de kermis heen, tegenover de Go-Karts baan, hangen borden met daarop de tekst: "Closed. Come back in the summer!"

- Deze teksten en varianten hierop staan ook aan de buitenkant op "The Corpse Ride" (Vermoedelijk een spookhuis?).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    17

  • Jacky-2007

    9

  • Phoenyxar

    9

  • Grand Theft Auto TOM

    8

Zeg Jacky, waarom reageer je niet op wat ik zeg :duh: . TBoGT begint later dan TLaD. Aangezien TLaD stopt VOOR Diamonds are a Girl's Best Friend. Het is zomer geweest, aangezien je op Weasel News weerberichten hoord met dingen als:''And an strong wind in the Fall.''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gereageerd op wat je zei, zie de eerste pagina. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar in wat er op de radio gezegd wordt zit geen tijdslijn meer ná de storylines. Daarbij, er is toch ook een tweede jaar in Liberty City? Wellicht dat TBOGT verder strekt qua tijdslijn dan IV en TLAD.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zeg ook niet dat de kermis wél open gaat. En zijn in de game echter wél aanwijzingen te vinden die beide kanten op wijzen, vandaar dat ik dit topic heb geopend. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

naar aanleiding van Jacky-2007's eerdere post ben ik ook ff naar de kermis gegaan,en het is op het verlaten terrein een groot zootje :Y karretjes van de screamer liggen over het hele terrein heen,en ff een stukje naar achteren liggen allemaal karkassen van schoolbussen,wat een verwijzing zou kunnen zijn naar een nabij gelegen school btw.maar des te meer ik rond hang rond broker en algonquin,des te meer ik ideeen krijg dat hij niet open zal gaan.... :N

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik betwijfel of de verhaallijn alleen maar synchroon gaat aan het verhaal van GTA IV. Volgens mij wordt er ook een stuk toegevoegd.

Want de kraan stort bijvoorbeeld in, iets wat we in het verhaal nog helemaal niet gezien hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker weten een groene theorie, Dvt. Ik voeg hem toe aan de hoofdpost. :Y

@ Shorty_D: Een groene theorie, het komt erop neer dat de originele kermis in Real Life ook niet het hele seizoen open is.

@ jobator: Samengevat is het een grote troep op het terrein, een rode theorie. Ik voeg hem toe.

EDIT: Toegevoegd! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik betwijfel of de verhaallijn alleen maar synchroon gaat aan het verhaal van GTA IV. Volgens mij wordt er ook een stuk toegevoegd.

Want de kraan stort bijvoorbeeld in, iets wat we in het verhaal nog helemaal niet gezien hebben...

Dit is een waardeloze theorie. Aangezien het The Lost clubhuis er in het normale IV ook anders uitziet dan in TLaD. En sommige personages ook helemaal worden veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de personages betreft ben ik het met je eens, maar over dat clubhuis is het vergelijken van appels met peren. Het enige verschil aan het clubhuis zijn een paar verplaatste en wat nieuwe textures aan de voorgevel.

Iets opvallends als zo'n enorme kraan vind ik dan toch wat anders... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ben daarjuist eens een kijkje gaan nemen bij de screamer en bij de kermis.

mijn conclusie: een puinhoop.

Bij de screamer zijn er zelfs geen rails op de achtbaan dus dan vraag ik me af hoe die karretjes zouden moeten rijden want uiteindelijk zijn het gewoon 2 houten planken met ballustrades ernaast.

Ook bij de kermis ben ik even gaan kijken.

Daar was het een echte verwaarlozing.

Ik zag een atractie waarvan je rondraait in wagentjes, zo 3 van die wagentjes lagen naast die atractie op de grond op hun zijkant en ondersteboven. (voldoet niet aan de veiligheidsnorm?? daarom dat het gesloten is?)

Ook was er een attractie dat half afgebroken was, er lagen ijzeren balken onder.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Overal is het gras heel hoog, allemaal verleipte schoolbussen die lijken op de gevangenisbus uit TLaD,aleen werken deze niet meer :duh: en ik ben de screamer even afgelopen,en ergens ontbreekt een stuk uit de hele achtbaan.overigens ben ik ook nog even naar de site van het RL gedoe gegaan.en als ik heb daar goed heb begrepen is de echte achtbaan 2 dagen geleden gesloten em niit meer open te gaan.Hij was ook nog maar tijdelijk open,vandaar dat hij waarschijnlijk tijden de game zelf gesloten is,aangezien er een periode van gesloten tussen zat.overigens heb ik nu dus het idee dat ik er niet naast zit dat hij never nooit open zal gaan.Overigens kan je uit trailer 2 zien waar de nacht club komt te zitten,ik EDIT zometeen wel hoe die gaat heten,ff de trailer opnieuw bekijken :puh:

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een argument dat er op wijst dat het in een andere tijd afspeelt.

De kraan die je in de eerste trailer zag kapot gaan blijft in de storyline van Niko altijd staan.

Dus moet het wel na Niko zijn storyline zijn volgens mij. :Y

Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat the carnival zal opengaan. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...