Gta Bram Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik heb gisteren een 'New Game' gestart, en natuurlijk stuitte ik ook weer op de missie First date. Toen ik met Michelle aankwam bij het pretpark, zei ze -wel in het Engels natuurlijk- dat het deze tijd van het jaar gesloten was. En Michelle vroeg zich af of het park nog door de veiligheidsvoorschriften kwam. Reageren
Game-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb zojuist wat info gezien (bron: Gunk magazine) Het gepikte metrotreinstel uit de daarnet besproken missie moet bijvoorbeeld dienen als een van de attracties uit een liberty city-themapark dat hij aan het neerpoten is. gaat het pretpark, achtbaan misschien weer open? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 ik weet niet meer waar maar ergens stond dat de golfbaan open ging Reageren
Nissan Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De Achievements van The Ballad of Gay Tony zijn bekend. Four Play, daarvoor moet je 4 keer de vlag raken tijdens het golfen. De vraag is wel, WAAR IS DE GOLFBAAN? Die uit de hoofdtrailer is namelijk niet op de Carnival te vinden . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De golfbaan is te vinden op Algonquin. Het is niet zozeer een golfbaan, alswel zo'n sla-je-suf-op-zoveel-mogelijk-balletjes-baan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De Achievements van The Ballad of Gay Tony zijn bekend. Four Play, daarvoor moet je 4 keer de vlag raken tijdens het golfen. De vraag is wel, WAAR IS DE GOLFBAAN? Die uit de hoofdtrailer is namelijk niet op de Carnival te vinden . Wel mijn beste, die is Hier te vinden . Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Michelle zei me bij 'First Date' dat ze de carnival gaan omtoveren tot een soort van Las Venturas themapark. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Michelle heeft diverse dingen die ze kan zeggen tijdens First Date. Volgens mij waren het er 3. IK vind dat Michelle (echte naam Karen) geen licht kan brengen op de zaak door een van haar random zinnetjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.