Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

spijker in me voet. en een keer in een zwembad in frankrijk op vakantie. Zon heel stijle glijbaan waar je opt einde over het water stuitert :puh: Toen ging ik er vanaf toen ik net boven water kwam glee er iemand tegen me hooft aan. En hij was gewoon weg gelopen. Terwijl ik er 2 dagen een hersenschudding door had.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger toen ik een jaar of 3-4-5 (geen idee) rende ik een keer naar binnen, en toen waaide de deur dicht waardoor mijn pink tussen de deur zat. Resultaat: Topje hing nog aan 1 of 2 draadjes ( :puh: ). Gelukkig hebben de doktoren hem er weer aangenaaid maar hij is wel een beetje scheefgegroeid. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging een keer in het buitenland op vakantie voor mijn ouders beneden(we zaten in een flat) een fles Cola halen.

Die flessen zijn daar van glas dus op de terugweg als ik de tap oploop(stenen trap met hoge treden) struikel ik.

Resultaat: fles breekt, dankzij het glas zitten mijn handen en kin onder het bloed en ben toen bewusteloos gegaan :{

het viel wel mee, maar ik heb er wel littekens aan over gehouden, al zijn het alleen maar een paar dikke plekken op de binnenkant van

mijn vingers :D

En ik heb een keer toen ik 8 was toen ik met een nietmachientje aan het spelen was een nietje recht door mijn vingertopje gekregen. Ik klink vast als een watje maar WTF wat deed dat pijn en ik moest hem er zelf uithalen omdat mijn moeder druk aan de telefoon was :-(:{:cry::(

En ik ben een keer van 6 M gevallen :(.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Niet het pijnlijkste, maar vandaag nog gebeurt. Een Cocktailprikker ik mijn vinder (Zo'n houten) Dat deed erg veel pijn.

een cocktailprikker.

hoe in hemelsnaam kun je je erg veel pijn doen aan een cocktailprikker

Link to comment
Delen op andere websites

Niet het pijnlijkste, maar vandaag nog gebeurt. Een Cocktailprikker ik mijn vinder (Zo'n houten) Dat deed erg veel pijn.

een cocktailprikker.

hoe in hemelsnaam kun je je erg veel pijn doen aan een cocktailprikker

Heb jij wel eens een cocktailprikker in je vinger gehad? Zo kan zelfs een baby born pijn doen, zolang deze maar net vanuit de goede hoe wordt gegooid, en hij kei hard in je oog terecht komt.

Ik heb nooit echt hele erge pijn gehad, maar de ergste pijn die ik heb meegemaakt, was een kou in mijn nek. Door een hele simpele verkeerde beweging stond een van mijn nekspieren 3 maanden lang stijf van de pijn. Ik droeg die maanden een sjaal, en mijn hoofd stond een beetje schuin naar rechts. Ik kon hem niet bewegen, moest gevoerd worden door mijn pa en ondergetekende, en lag met enige regelmaat te creperen in bed.

Uiteindelijk heeft de doktor gezecht dat ik niet Torticollis, een neurologische aandoening waarbij de nek langzamerhand steeds stijver gaat staan. Ik moest juist zoveel mogelijk bewegen zodat de doorbloeding uiteindelijk zou zorgen voor het 'aanwakkeren' van de spier.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet het pijnlijkste, maar vandaag nog gebeurt. Een Cocktailprikker ik mijn vinder (Zo'n houten) Dat deed erg veel pijn.

een cocktailprikker.

hoe in hemelsnaam kun je je erg veel pijn doen aan een cocktailprikker

je kan je niet voorstellen hoe dat voelde, klinkt stom maar deed echt pijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens een houten krukje (perongeluk) tegen me hoofd aangeslagen het is inmidels 3 a 4 maandan verder en het is nogsteeds duidelijk zichtbaar :puh:

zo ook nog 5 andere gaten in mijn hoofd door onglukjes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...