benhelsloot Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Toen ik een jaar of 5-6 was, lekker op het bed van papa en mama springen, en knetterhard onderuit gaan, met m'n kop op de (scherpe) hoek van het bed. Gat in m'n kop, moest gehecht worden, het litteken zit er nog steeds. En een paar dagen geleden 380V door me heen gekregen, voelde ook niet heel erg lekker. toen ik vroeger op bed springde knalde ik tegen de lamp aan en kwam op de grond terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Toen ik 6 jaar was kwam een gymtas tussen mijn fietsspaken en ik vloog over de kop (tenminste dat dacht ik) en nu had ik veel pijn ;( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Met m'n arm 10 minuten tussen een vastgeklemd autoraampje zitten. Mijn hele arm was blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Met m'n arm 10 minuten tussen een vastgeklemd autoraampje zitten. Mijn hele arm was blauw. aaaaaaaaaaaaah als ik het lees krijg ik al zijn raar gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Kick in the nuts. Heel erg precies geschopt door m'n ex-vriendin . Oh ja, en ook nog oveerkop geweest met m'n fiets, pols gebroken op 12 verschillende plekken. Bewerkt: 4 september 2009 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Mijn been gekneusd toen ik ongeveer 7 was. En ja ik heb mijn arm eens gebroken op 2 plaatsen. Maar ik voelde geen pijn. Ik moest zelfs onder narcose om het weer recht te laten zetten. Maar ik heb de hele tijd vanaf het moment dat ik viel totdat het volledig geheeld was geen pijn gehad. Die schram die ik door die valpartij met me fiets kreeg dee meer pijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Mijn elleboog gebroken, dat was 12 jaar geleden en het is niet goed geheeld en ik heb er elke dag nog last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Kick in the nuts. Heel erg precies geschopt door m'n ex-vriendin .Oh ja, en ook nog oveerkop geweest met m'n fiets, pols gebroken op 12 verschillende plekken. Duuuude, 12 plekken? :O WTF, ben je genezen, of loop je nog steeds rond met 13 polsen? 12 plekken wtf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) toen ik een jaar of 8/9 was viel ik met de fiets met een snelheid van 30km/h ik schaafde met me bovenbeen arm en hoofd (fiets helm gelukkig) op de grond en sloeg een keer op de kop mn hoofd viel meer maar me arm en been waren helemaal open! Bewerkt: 4 september 2009 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Volgens mij had ik het meeste pijn met mijn gebroken arm, toen ik 6 jaar was of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Begin dit jaar was ik aan het Freerunnen met een maatje. En ik miste net een dak van een gebouwtje ( 3 á 4 meter hoog ) en ik lande op mijn voeten. Dus die braken allebij. En mijn rechterpols was gebroken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lore Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Mijn hand tussen de auto deur, je weet wel, zo'n schuifdeur . Mijn duim tussen de deur, bij de scharnieren daar, terwijl iemand het dichtklapte . En vroeger, had ik eens iets aan mijn oor, en mocht niet gaan zwemmen ofzo. Maar ik wou perse meegaan met mijn vriendinnen, en mijn vader had iets gezegd over een oordopje in je oor doen zodat er geen water binnenkomt, ik heb een stukje van een watje genomen en het lekker ingestopt, maar hij was zo klein dat hij te diep zat en ik er niet meer bij kon. Ik had hevige pijn en ze moesten het dan uithalen met een pincetje, ik liet wat tranen vallen door de pijn :$. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amigo48 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Mn pa draaide mn pink om, [was bezig in een boosheidsgevecht] Heb ook bijna een week thuis moesten blijven omdat ik erge oorpijn had nadat ik mn zwemdiploma heb gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amigo48 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Oja, nog toen ik op de molenhoek van HBS [was 6 of 7 idk hoe oud ik was toen] zat, [het was waterspelletjesdag] ,heb ik me rechterknie compleet opengeschaaft [moest in flink wat verband]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 @ hierboven, gelieve je post te editen ipv dubbel te posten. ontopic: Ik heb eens mijn arm gebroken toen ik in de kelder viel toen ons huis nog in aanbouw was. Ik herinner me er niet veel meer van want toen was ik maar een jaar of zes. Sindsdien heb ik niets meer gebroken of iets ergs voor gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.