Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Thanks! :) Hmm, ja zou opzich wel kunnen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo "into" GTA... Heb Zmodeler echt al jaren niet meer aangeraakt en GTA 4 nooit zelf gemod. Heb GTA 5 wel uitgespeeld en wil `m graag op de PC, maar ik ben denk ik klaar met GTA modden :/ Het zou een best grote stap naar beneden zijn vanaf BeamNG, waar je zulke realistische physics hebt voor ophanging en zo...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

8 jaar geleden zei ik tegen mezelf dat ik GTA San Andreas voor altijd zal blijven spelen en modden en tot op heden is het woord nog steeds waard.

Dat spel is een meesterwerk IMO.

Sinds ongeveer 3 weken heb ik een nieuwe PC en was ik druk bezig met de Lamborghini model waar ik mee bezig ben.

De schaling bleek niet goed te zijn omdat het te klein was, maar goed, ik was daarbij druk bezig om alles opnieuw te fixen om de materials goed en georganiseerd te hebben.

En eindelijk heb ik G-TXD werkend gekregen op Windows7 64Bit, op Vista was het om van te huilen en sinds gister even wat zitten te spelen met de mipmaps

en het bleek dat de interior textures er heel mooi en smooth uitzien met mipmaps op 10. (alle interiors textures zijn 2048p)

Voorheen zonder mipmaps zagen ze erg gewoon korrelig uit. En toen ook even gekeken waarom sommige textures zo lelijk uitzien, witte textures bleken bijna onzichtbare groenige kleuren te hebben.

Voornamelijk de witte paintjob met AO effecten. Gelukkig deed G-TXD behoorlijk goed en zette ik het op 32bit uncompressed en plotseling ziet het er heel mooi uit.

Wel is de TXD bestand behoorlijk groot geworden maar tegenwoordig is dat helemaal niets. ModLoader maakt het mogelijk om enkel de .DFF en .TXD in eigen te zetten in GTA SA map

zonder ze eerst in gta3.ing te importeren. Scheelt heel wat.

Screenshots:

http://www.imagebam.com/gallery/y3rhskl42ttzi2pky3mnwn9rhcaaf41e

Zoals je kunt zien is de paint écht wit.

En daarbij blijft het niet zitten want de Roadster hoort bij de Coupé.

http://www.imagebam.com/gallery/bll3zek5cyefhd7nozxhjnzu0bzb29cd

Maybe it's too much and too much details? :puh: I don't care. De automodellen worden niet naar GTAIV geconverteerd. Ik vind het gewoonweg niet het waard wat dat spel allemaal te bieden heeft, helaas.

Voor GTAV? Wie weet.

Edit. Waarschijnlijk is de e verpest na edit lol. De Coupé.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks :) Ik vind die twee auto's echt de mooiste als het om moderne auto's gaat. Naast de Roadster ook de Coupé. Dus superveel details :D

Of GTA SA al die details aankan zonder lag? Hmm, op mijn laptop met een videochip uit 2008, nVidia GF 9600M GT kon het makkelijk aan icm een Core 2 Duo CPU.

Het is alleen zeker echt afgeraden om het op een Intel GPU te installeren of welk slechte GPU buiten nVidia en AMD.

En nu een blije eigenaar van een i7 en GTX780 :puh: GTA SA FPS was zo hoog dat het gigantische stuttering gaf, gelukkig is dat verholpen middels StreamIniExtender.

GTAIV het aankan? Geen idee. Lijkt me niet gezond voor de CPU/GPU :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn uiteraard zelf gemaakt. NFS zal noooooit zulke details in hun modellen, dat kan gewoon nooit lol

Conversies van NFS zie je inderdaad ontzettend veel, al vanaf 2003 of zo en nu nog steeds? Belachelijk lelijke interiors en chassis. Dat NFS nog steeds met zulke lelijke modellen zit...

Ik weet niet of ik dit al eerder heb laten zien maar there you go, een uitgebreid gedetailleerde onderkant:

411414322997751.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het niet mee eens. Bij de NFS ontbreken gewoonweg veel details en textures zien er ook lelijk uit naar mijn mening.

De details in mijn modellen heeft geen enkel NFS game. Maar kunnen we het verder bij de topic houden? Dit is geen NFS topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is on-topic aangezien er Commentary in vermeld staat... en ik heb commentaar over mods..

We verschillen duidelijk van mening. Natuurijk bevatten jouw mods veel meer detail, dat dat niet zo is heb ik nooit gezegd. Naar mijn weten zijn de mods die ik heb laten zien goed uitgevoerd en uiteraard in detail aangepast. Maar dit is mijn laatste post hier over, anders krijgen we een eindeloze discussie en daar heb ik nu geen zin in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas niet, ik heb persoonlijk het geduld en skills er niet voor maar heb wel waardering voor de mensen die het wel goed kunnen uitoefenen. Alleen heb ik wel een oog voor detail, althans dat vind ik zelf. En ik ben met Blue_V eens dat zijn mod fenomenaal is qua detail maar dan vind ik het jammer dat ie werk afkraakt wat ik laat zien, waar toch ook redelijk veel detail in zit, ook al is het geripped uit een Need for Speed game.

Link to comment
Delen op andere websites

Of ik de game modellen afkraak? Tja, EA zit gewoon vast in het verleden van NFS Carbon en daar heb ik geen respect voor. En hun modellen zijn feitelijk low-poly, die hebben gewoon geen oog voor detail.

Maar ik snap alleen niet waarom je mijn model met die van een NFS model vergelijkt. Ik heb er aan dit model sinds augustus 2012 zitten werken. Natuurlijk ook even pauzes genomen.

Imagebam spacet 'm dus even maar imgur gebruikt voor screens:

http://imgur.com/a/l4FFs

Op het moment heb ik ook andere leather textures en zal ik die later even testen hoe het eruit ziet.

De in de link is een beetje 'kaal' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...