Beagle Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Gorgio, je kan de lichtheid lager zetten bij Advanced Lightning -> Radiosity -> Setup -> Logarithmic Exposure control -> brightness: Reageren
Puma Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Als je 'm renderd hebt, moet je ff op "Setup" klikken etc., volg gewoon dit plaatje: Daarna nog assign vertex colors en dan heb je nais schaduweffecten op je model . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik ben weer wat verder gegaan aan een projectje. Eigenlijk was dit bedoelt voor de modding contest maar was nog totaal niet ver, desondanks ga ik het wel afmaken ! Wat het geheel wordt houd ik nog eventjes geheim Reageren
.Senne Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Een crackhouse? Nou ja, wat het ook wordt, het ziet er erg goed uit, as always. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Nope het is geen crackhouse . Ik heb wat ik tot nu toe heb ff ingame gezet, het ziet er vanbinnen opzich wel goed uit vind ik (let niet op donkere CJ). Reageren
Beagle Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Nice Jorge, ziet er erg mooi uit. De textures zijn ook perfect en passend. Misschien een leuk idee om die deuren die jij als solide erin hebt gezet als zo'n klapdeur gevalletje erin te zetten. Verder weinig kritiek, ik ben benieuwd naar de volgende etage als die er komt en anders 't dak en natuurlijk je gehele idee . Keep it up. Sniper model voor San Andreas, 2586 polygonen. Er zitten wel wat vreemde schaduwen maar ik hoop dat je daar met textures en eenmaal ingame weinig van terug ziet. Die buis waar de kogel door heen gaat ben ik nog niet helemaal tevreden over, misschien dat ik die nog eens overnieuw doe. Ik ga nu textures unwrappen wat waarschijnlijk niet leuk gaat worden met het wireframe waar je bijna van moet huilen, maar als dat eenmaal gedaan is kan ik gaan texturen . Reageren
Puma Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Reply van mij heb je al in 't topic (of 't was op msn) xP. Jorge, al updates van je huissie? Ziet er leuk uit, nu nog fatsoenlijk ingame en aankleden . Update van een karretje wat ik heel lang geleden gemaakt heb... Reageren
.Senne Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Allemaal weer prachtige models, kom ik aanzetten met dit :$ : Mager model, magere textures (sketchup standards) en magere rendering, maar het was dan ook maar tien minuutjes werk (renderen duurde er 5), maar dit was dan ook puur om weer een beetje into modelling te komen (niet dat ik er ooit ben "in" geweest, maar goed). Edit: nu zie ik zelfs dat Vray onderaan nog niet klaar was met renderen. Bewerkt: 18 januari 2010 door .Senne Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Simpel, maar wel geinig. Eigenlijk om even te kijken wat ik allemaal met V-Ray kan Iemand met tips voor V-Ray om het nog mooier te renderen? PS: Verbazingwekkend genoeg, had dit render maar liefst 3 kwartier nodig om te renderen Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Jorge_F: Ziet er toppie uit! Mooie textures, en de belichting is volgens mij niets mis mee! Beagle: Mooie sniper, die scope ziet er goed uit Voor de rest heb ik er weinig aan op te merken.. Puma: Geweldig hoe jij met SketchUp kan werken! Ik ga er vanuit dat jij ook plugins gebruikt? Hij lijkt trouwens een beetje op de snellere uitvoering van de Peepser .Senne: Netjes hoor, die belichting idemdito. Klopt het dat er een glans op je model zit? Aangezien er aan de onderkant van je model nog wat reflecteert, meestal reflecteren oudere stenen niet zo veel.. Remi-X: Leuk model! Ook mooi gerenderd, helaas valt het licht van boven op je model.. Dus je ziet te schaduwen niet super (vind ik). Ook de glans is zeer realistisch! KUTGW allemaal. Mijn zooi: De beginfase van mijn voetbalstadion. Let niet op de omheining, die is op dit eerste plaatje nog (deels) onzichtbaar door omgedraaide Poly's Ze hebben nu een dak boven hun hoofd op de tribune Links onderin zit nog een foutje, maar daar zie je niets meer van met een texture erover heen! P.S. Ze zijn niet realistisch gerenderd ofzo, ik zou ook niet weten hoe Reageren
Puma Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Iemand met tips voor V-Ray om het nog mooier te renderen? Maak een mooiere omgeving. Vloertje, plafonnetje, muurtjes, raampje, gordijntje.. Dan ziet het er al een stuk mooier uit ! Dit al een stap in de goede richting, maar je bent er nog lang niet. Ik ga er vanuit dat jij ook plugins gebruikt? Mja, maar het niet-smoothe model heb ik echt 100% met de hand gemodeld (lijntjes tekenen, pullen, scalen, draaien, vervormen etc.). Pics van het niet-smoothe model: Ja, de wire is om te huilen. Als 't maar werkt . En dat doet 't. Links onderin zit nog een foutje, maar daar zie je niets meer van met een texture erover heen! Eh... Jawel ... Shading is shading... Je model ziet er wel OK uit, maar ook niet indrukwekkend ofzo... Als je goed wilt kunnen modelen moet je vanaf het begin al voor de details gaan. Maak van de tribunes geen trap, maar maak gewoon een lowpoly stoeletje en kopiëer die tientallen keren. Zó maak je een tribune. Daarbij klopt de schaal van je model ook voor geen meter. Als dit een voetbalstadion is, heeft elke 'tree' van de tribune een hoogte van tien meter en zijn de hekken om het veld 10 meter hoog. Probeer hieraan te werken . Als de schaal klopt, ziet het er al een stuk beter uit. Importeer gewoon een skin van een poppetje ofzo en baseer daar je gehele model op. Zet het poppetje overal neer en kijk even of de schaal van het poppetje wel klopt met de omgeving. Dat doe je bij alle stukken van je model. Bewerkt: 24 januari 2010 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Bump Dooie boel hier. Lijp design stoeletje, zelfbedacht ontwerp en gerenderd met Vray: [Edit] Had zin om m'n oude podracer model (klik, topic) te renderen. Ook default settings, heb alle textures een alpha channel gegeven zodat ze reflectie hebben, vervolgens gerenderd en daarna nog geen minuut wat kleurtjes veranderd in Paint Shop Pro. Resultaat: Best nais, al zeg ik 't zelf . [Edit] Rendertjes van de Gizer: Bewerkt: 25 januari 2010 door Puma Reageren
keessie Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 @puma: ik blijf het een grappig ontwerp vinden die gizer @juniorjoost: ik kan er nog niet veel over zeggen maar toch: succes grz Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Erg nice Puma, wel overdreven veel reflectie. Ben benieuwd hoe het er in-game uitziet. Een tijdmachine: Reageren
Puma Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Vet, maar waar komt de tijd uit dan? Ik zou het dak dezelfde texture geven als 't binnenste grijze plateau en die lijnen in die texture vervolgens in 3d uitwerken; dat geeft het geheel wat meer 'eenheid' qua textures en models binnen het model zelf. Op een of andere manier brengt het model me niet meteen op het idee dat het een tijdmachine is.. Eerder een moderne waterput ofzo. Maak 't wat futuristischer, zou ik zeggen. Die palen waar het dak op leunt, kun dupliceren zodat ze een soort van hek vormen in de vorm van een halve cirkel tegenover het opstapje. Zet er een computerschermpje op (met blauw scherm ) of twee.. .. en iets op het dak wat indiceert dat iets met signaal en contact te maken heeft.. of een antenne ofzo.. [Edit] Wipje van mij: [Edit 2] Af. Je mag zegmaar ook reacties posten zonder een model.. Ga je echt niet dood aan ofzo.. Zo houden we 't hier nog enigszins levend.. Bewerkt: 26 januari 2010 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.