White Gold Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Damn, die stilte is zo hardnekkig hier, vroegâh was het hier veel voller. Misschien dat de aantrekkingskracht terugkomt als je eindelijk je eigen objecten in GTA IV kan zetten. Vooralsnog doe ik het met San Andreas, ik heb vandaag eindelijk een zelfgemaakt model in-game gekregen in GTA: San Andreas. Had het model wat afgeraffeld omdat ik even wilde kijken of het me nu lukte (enkele jaren geleden totaal mislukt), en daarvan onderstaand resultaat. Enkel nog wat probleempjes met het .COL bestand, je kan nu nergens blijven staan en je vliegt er zo doorheen |(. Misschien dat ik er een Total Conversion Mod voor maak, maar dan zou ik wat mensen moeten zoeken die ook kunnen modelleren en eventueel scripten. In ieder geval, screens: Bewerkt: 13 maart 2010 door White Gold Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Chillie zooi Stefan . Ik herken de moderne versie van de droomvlucht erin . En ja het was vroeger zo veel gezelliger hier . Mocht een low-poly Boedha maken voor een mod. Reageren
White Gold Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Droomvlucht, dat is echt al jaren geleden dat ik daar ben in geweest, zo'n jaar of zeven om precies te zijn. In ieder geval, ik zat er aan te denken om een wat sympathieker eiland aan een luchtballon vast te binden middels touwen en dergelijke. Misschien dat het mogelijk is om meerdere een bepaald path te laten vliegen door de lucht, maar gezien ik niet kan scripten is dat een no-go Overigens heeft ome Boeddha al een heel mooi postuur, de houding ziet er goed in en je kan met enige moeite de countouren van zijn gewaad en benen al goed onderscheiden. Ik ben zeer benieuwd naar je eindresultaat! (met andere woorden; houd ons geüpdate ^^) Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ik heb een weg gemaakt in Sketchup: Textures zijn niet mooi, je ziet ze gewoon herhalen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 cool, een polygon . Wel negen hele polygonen Maar de textures die je hebt gebruikt zijn niet tileable, of te wel, ze lopen niet over, ik zeg 'Zoek een nieuwe texture!' Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) @megadreams: voor een stukje weg vind ik het toch aardig gelukt! Was vergeten dat ik het hier moest plaatsen... Het moet de school van mijn vorige jaren voorstellen; de Taalbrug in Eindhoven: Ik wil het proberen te texturen, maar ik weet niet hoe dat moet... Kan iemand me daarmee helpen? Ik heb het gemaakt met Google Sketchup! PS: zelf vind ik deze goed gelukt, al zeg ik het zelf. Bewerkt: 15 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
White Gold Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 @megadreams: Alvast een leuk begin, alleen stelt het nog maar zeer weinig voor, probeer er wat rond te bouwen of wat meer wegdelen aan elkaar te brouwen. Je weg-texture is, zoals al gezegd, niet helemaal in orde, dus zul je opzoek moeten naar een nieuwe. Beagle had ergens een topic aangemaakt met links naar texturepaketten, alleen kan ik deze nu niet 1-2-3 vinden. Ga in ieder geval zo door en geef niet op, het begin is er! @Grand Theft Auto TOM: Ziet er al leuk, alleen komt het nog zeer ongedetailleerd over. Probeer de kozijnen ook echt 3D te maken, net zoals van die uitstekende stenen op een parkeerplaats. Maar ook nu ziet het er al zeer goed uit, alleen het mist net dat beetje detail, wat je natuurlijk ook met textures kan creëren. Ik weet dat er Sketchup textuur tutorials zijn, dus zul je even in de Master Tutorial List moeten kijken. De links doen het daar overigens niet, dus dan kan je weer de geavanceerde zoekfunctie gebruiken. Succes in ieder geval, je eerste model is zeker niet verkeerd! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 @megadreams: Alvast een leuk begin, alleen stelt het nog maar zeer weinig voor, probeer er wat rond te bouwen of wat meer wegdelen aan elkaar te brouwen. Je weg-texture is, zoals al gezegd, niet helemaal in orde, dus zul je opzoek moeten naar een nieuwe. Beagle had ergens een topic aangemaakt met links naar texturepaketten, alleen kan ik deze nu niet 1-2-3 vinden. Ga in ieder geval zo door en geef niet op, het begin is er! @Grand Theft Auto TOM: Ziet er al leuk, alleen komt het nog zeer ongedetailleerd over. Probeer de kozijnen ook echt 3D te maken, net zoals van die uitstekende stenen op een parkeerplaats. Maar ook nu ziet het er al zeer goed uit, alleen het mist net dat beetje detail, wat je natuurlijk ook met textures kan creëren. Ik weet dat er Sketchup textuur tutorials zijn, dus zul je even in de Master Tutorial List moeten kijken. De links doen het daar overigens niet, dus dan kan je weer de geavanceerde zoekfunctie gebruiken. Succes in ieder geval, je eerste model is zeker niet verkeerd! Thnx voor je reactie! Ik weet dat het niet overal gedetailleerd is, maar ik zal je eens iets vertellen: op onze school zitten helemaal geen uitstekende kozijnen... En de stenen op de weg zal echt heel lastig worden, want het steekt niet echt uit; het zijn eerder wat lijnen... Ik kan eventueel zometeen even een foto van de school in RL plaatsen. Reageren
White Gold Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Modern schoolgebouw dus, vet Het zou inderdaad wel leuk zijn om een RL-foto van de school te zien, kunnen we wat beter vergelijken Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Modern schoolgebouw dus, vet Het zou inderdaad wel leuk zijn om een RL-foto van de school te zien, kunnen we wat beter vergelijken Klopt... De school is in 2005 gebouwd. Dus inderdaad best nieuw. Foto's van me school, met me iPhone gemaakt. PS: op sommige plekken zitten inderdaad wat uitgesprongen kozijnen, maar die zijn bijna onmogelijk om zo precies te maken. EDIT: ik ga morgen de afbeelding bewerken met de 3D kozijnen. Bewerkt: 16 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Was btw best kut om te maken. M'n lens is achter m'n ook gekomen waardoor ik heel de tijd van die troep uit m'n ogen krijg waardoor ik niks zie . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Het model ziet er goed uit Stefan! Maar de belichting is totaal fout . Ik wil meer schaduw zien. Plaats wat omni's om de juiste schaduw te krijgen! Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Bewerkt: 20 januari 2011 door GTA_153 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Aangezien het toch niet in-game komt, en het eigenlijk een los model is, heb ik je topic samengevoegd met Picture post & commentary. Hier kan je al je modellen showen, daar is geen apart topic voor nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.