Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

@jorge_f: Je derby map is echt geweldig :puh: en die pijpjes die je ziet is het misschien mogelijk als je er beetje water uit kan laten stromen? Aangezien je ook een laagje water wilt :puh:

@mythbuster: Erg leuk :puh: misschien is het een idee om aan de bovenkant van je kerst ornamentje een soort sneeuw achtige textuur te doen.

Ik zelf ben ook ben ook weer een beetje aan de gang gegaan XD dus hier me creatie :

chopperh.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@Mythbuster, hoe bedoel je dat er te weinig details zijn? [ s i z e=5]Dat heb je nooit bij SketchUp met gebouwen!!![/s i z e ]

>>> Door Beagle: Ten eerste: onwaar, ten tweede: rustig aan met die lettergroottes, we kunnen het in normale grootte ook lezen. Aan de comment hieronder hebben we ook niks, dus als je zo door blijft gaan hoef je hier niet meer te reageren.<<<

@de rest, erg mooie models!

KUTGW!

mzzl, III_SA_51

[voorheen bekend als GTA_153]

daar ben ik het niet mee eens, met sketchup kun je genoeg details toevoegen.... De meesten zijn gewoon beetje luitjes denk ik :clown:

@Jorge_f: Netjes :*D Alle texturen vallen gewoon precies op z'n plek :klap: En misschien kun je die boog een beetje uitlaten steken? Je zou overigens boven die poster een lamp of paar lampjes kunnen plaatsen.

Ik ben verder gegaan met mijn creatie, heb de stuur gemaakt simpel zadeltje en een andere onderkant voor de frame gemaakt:

chopperu.png

PS: het is een snelle render dus geen tijd aan besteed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de boog van het stuur in het midden wat ronder maken de vork onderaan een paar keer chamferen... Verder ziet 't er wel leuk uit, ben benieuwd naar het eindresultaat :).

@Jorge_F: Ziet er ook vet uit, dat patroon is goed gekozen en erg mooi dat er een kleurverschil in de boog zit. Ik zie op de achtergrond objecten met carcolor-kleuren, toeval of geript uit Grand Theft Auto :puh:? Laat ons verdere updates zien als het duidelijk is wat je maakt :puh:!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de boog van het stuur in het midden wat ronder maken de vork onderaan een paar keer chamferen... Verder ziet 't er wel leuk uit, ben benieuwd naar het eindresultaat :).

@Jorge_F: Ziet er ook vet uit, dat patroon is goed gekozen en erg mooi dat er een kleurverschil in de boog zit. Ik zie op de achtergrond objecten met carcolor-kleuren, toeval of geript uit Grand Theft Auto :puh:? Laat ons verdere updates zien als het duidelijk is wat je maakt :puh:!

Als je met de boog de knik bedoeld is dit hopelijk beter:

choppers.png

Ideeën zijn welkom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb weer wat aan me motor geklust :puh:

Heb voor lampie gemaakt (simpele standaard lamp :puh:)

En heb "iets" voor het achterwiel gemaakt :bonk: Suggesties zijn welkom :puh:

chopper.png

EDIT: ben weer wat aan de slag gegaan met me motortje :puh::

chopper.png

Rate or hate :puh:

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...