Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

@Puma, funny shit dat snor en die pijp haha. Voor een onbekend reden zie ik die snor en pijp wel passen bij CJ, evenals met die pak.

Ik vraag me af hoe CJ eruit gaat zien met die uitpuilende ogen haha. Schiet ie alle Ballas neer met die monsterlijke ogen.

@Gizmo, vet gemaakt, de grafische omgevingen zien er erg mooi uit. Echt kleurrijke wereld.

Ondanks dat ik al een tijdje niet meer ben actief wil niet zeggen dat ik GTA SA niet meer mod. Zelfs al is het 100 jaar oud, alsnog blijf ik het modden haha.

De afgelopen zomer waren erg heet voor de laptop, alleen GTA SA erop gamen gaat al bijna niet meer en de videochip of de CPU wordt dan erg warm.

Aan mijn 3D model werken ging al bijna niet meer dus heb ik een tijdje pauze moeten nemen. Nu is het lekker koud en ben de afgelopen

dagen erg druk bezig geweest aan mijn 3D model. Converteren is al begonnen, moet alleen de materials goed hebben.

Ik moet m nog 7% groter en de collisions nog zo perfect mogelijk hebben.

Hier een "paar" screenshots:

http://www.imagebam.com/gallery/b9rresoobg3ul7ch466ml7l7bzodyjva

En heb is aan de remklauwen gewerkt dat ze nu ook echt met de voorwielen meedraaien naar links en rechts,

en heb ook aan de achterlichten zitten werken, die hele kleine lichten. Wil ze namelijk heel helder maken en daar werk ik nog aan.

Je zult vast denken dat de glazen voor de achterlichten ontbreken maar ze zijn er degelijk wel. Ik denk dat GTA SA het minimale doorzichtigheid is vanaf 102.

Ze staan onder 102, dus zie je ze niet in het spel :( Maar ik denk dat ik het zo laat want wil de lichten zo kleurrijk mogelijk hebben.

Wil dat ze echt uitspringen bij verschillende kleuren van de auto.

http://www.imagebam.com/gallery/5j8b9j285tknvwm95iaagc8srvoy2i67

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke termijn... Euhm, weet eigenlijk niet wanneer het echt 100% klaar is haha.Ben wel van plan om m te releasen. Maar het is aangeraden als iemand een low-end pc heeft, het niet moet installeren

EDIT

Heb is verder gewerkt aan mijn 3D model, de speedometers gloeiend gemaakt, ook de interieurlichten en wat dingen verbeterd.

1ste update:

http://www.imagebam.com/gallery/zkm1601lzeiz7lflbs5mu107tviwi7dh

2de update, nieuwe radio details toegevoegd:

http://www.imagebam.com/gallery/qk2159jykql228i1k4uwb5pxcxh5lrjc

Helaas moet ik een tijdje ermee stoppen met aan mijn model werken omdat de videokaart te heet aan het worden is

wanneer ik GTA SA speel en andere games. Alleen al 3D programma laten draaien klinkt alsof de laptop een stofzuiger is.

Pas over een tijdje koop ik een nieuwe pc.Tot dan, tot over een tijdje.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Tijd voor een schop omhoog.

Model+physics skelet dat ik gemaakt heb voor BeamNG.Drive. Trailer door Jaimswallace.

Body is een zo period-correct mogelijke 1942 Willys MB shell. De rest van het ontwerp is van mijzelf met hulp van enkele leden die wat meer van 4x4'en afweten dan ik. Assen zijn Dana60s, motor is een Chevy 350 small-block met Thermoquad-carburateur, een Turbo350 automatische 3-speed(met handschakel kit)(voor rockcrawlen is dat beter dan met koppeling), daarachter zit een dubbele transfercase: Eerst een Dana300 met een 2:62 low-range, en dan een NP241 doubler met een 2.72 low-range... Uiteindelijk kun je daar 9 voorwaardse versnelling uithalen, en 3 achterwaardse... De laagste versnelling is 17.97:1, da's zat voor rockcrawling.

Heel de jeep veranderd van Baja jeep tot crawler jeep enkel door de voorste anti-roll-bar eraf te halen, waardoor je zowat 65 graden aan axle-flex hebt(de vooras kan van de voorkant gezien een hoek van 65 graden maken ten opzichte van de achteras)

Jammer genoeg niet iets voor in GTA, daar heb je niks aan goed ontworpen ophanging, en dat is dan ook de rede dat ik GTA heb verruild voor BeamNG :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Holy shit.

Ik ken BeamNG.Drive niet goed, maar dit ziet er echt vet uit. Gewoon alles ziet er mooi uit. Ik heb geen idee hoe je het doet, maar mijn complimenten. Chapeau!

Ook de trailer is vet, vind ik. Doe die Jaimswallace de complimenten maar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met welk programma heb je deze jeep gemaakt? Nog steeds (het meest) aan het werken met Zmodeler? Of gebruik je nu een andere: 3ds max, maya of 1 van de 50 andere modelling programma's? Ben erg benieuwd. :) Heb je wellicht ook wat andere WIP screens?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik werk nu uitsluitend met Maya voor m`n eigen dingen en m`n opleiding en XSI/Softimage op stage. Maya is niet echt optimaal voor modeling, maar dat moeten we nu eenmaal gebruiken op m`n opleiding, en ik haat het om steeds van programma te switchen, dan raak ik steeds in de war met hotkeys en functies :/ Softimage is ook wel chill maar mist wel een paar functies. Zmodeler heb ik echt al jaren niet meer gebruikt, behalve om wat obj's te exporteren van m`n oudere models(van de goede tijd dat ik GTA SA nog aan het modden was :puh:).

Ben momenteel bezig met een 89-91 Toyota Chaser, maar heb eigenlijk niet veel goede pics, zelfde twin-turbo motor als in een mk3 Supra, en erg geliefd in Japan voor driften(hier kun je ze niet eens kopen!).

7xqPf.jpg

7xqPK.jpg

7xqQi.jpg

Heb ook nog een WIP van die Jeep van hierboven, die nog een beetje cool is :puh:

7xqQT.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...