Ezra24rct3 Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Ten eerste, ik heb geen goede programma om zulk iets te maken. Ten tweede, ik ben echt verdomd slecht om dat te maken.... Zo heb je wat uitleg, waarom ik dit niet kan... 3Ds Max, Maya, Blender, er zijn zoveel dingen te krijgen! Ik adviseer sowieso 3Ds Max, die word ook gebruikt door R* en heeft meer opties in vergelijking met Blender. Ook zijn 3Ds Max en Maya met een Student Trail te krijgen, en op het YouTube kanaal Autodesk 3Ds Max Learning Channel vind je tutorials met hoe en waar je moet beginnen. Het is een lastig programma, maar geloof me, als je het onder de knie hebt Reageren
SilverRST Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 (bewerkt) Moet je gelijk geven dat het voor GTA IV niet zo zinvol is. Je krijgt meer downloads met mooie mods voor SA dan voor IV. Ben benieuwd of de modmogelijkheden voor V wat makkelijker zijn...laten er het hopen. Modding laat een GTA toch langer leven. Precies. GTAIV mag dan wel een heel gedetailleerde stad hebben maar het is erg klein. Moet vaak stoppen als ik de dialogen wil luisteren. Als R* slim is, dan zouden ze nee zeggen tegen Denuvo DRM en anders zijn we goed ^$#*@ GTAV heeft erg veel potenties. De afgelopen dagen druk bezig geweest met de Lamborgini model. Heleboel gefixt zoals de materials en chrome textures en ook de lichten verbeterd en ze ook veel helder gemaakt. Nu nog de dummies plaatsen, ugh. Screens: http://www.imagebam....0u3gkdjox668gc0 En kijk eens naar deze lelijke achterlichten van toen: http://www.imagebam....138c70281079377 Bewerkt: 13 november 2014 door Blue_V Reageren
Together Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Moet je gelijk geven dat het voor GTA IV niet zo zinvol is. Je krijgt meer downloads met mooie mods voor SA dan voor IV. Ben benieuwd of de modmogelijkheden voor V wat makkelijker zijn...laten er het hopen. Modding laat een GTA toch langer leven. Precies. GTAIV mag dan wel een heel gedetailleerde stad hebben maar het is erg klein. Moet vaak stoppen als ik de dialogen wil luisteren. Als R* slim is, dan zouden ze nee zeggen tegen Denuvo DRM en anders zijn we goed ^$#*@ GTAV heeft erg veel potenties. De afgelopen dagen druk bezig geweest met de Lamborgini model. Heleboel gefixt zoals de materials en chrome textures en ook de lichten verbeterd en ze ook veel helder gemaakt. Nu nog de dummies plaatsen, ugh. Screens: http://www.imagebam....0u3gkdjox668gc0 En kijk eens naar deze lelijke achterlichten van toen: http://www.imagebam....138c70281079377 Beetje laat :$ Maar ik vind het best knap dat je dit kan maken. Het lijkt mij echt heel moeilijk. Het ziet er echt fantastisch uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Nananananana BUMPMAN Iemand moet het is vragen: Wat, waar, waarvoor? Reageren
aron24 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Nananananana BUMPMAN Iemand moet het is vragen: Wat, waar, waarvoor? En hoe? Ik ben wel benieuwd. Reageren
Puma Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Nananananana BUMPMAN Iemand moet het is vragen: Wat, waar, waarvoor? Dat is geheim ^^. Nananananana BUMPMAN Iemand moet het is vragen: Wat, waar, waarvoor? En hoe? Ik ben wel benieuwd. Modelleren in SketchUp, prelighten in 3dsMax . Reageren
SWYV Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Puma, nice om te zien dat Sketchup nog altijd gebruikt wordt ikzelf ben ook na maandenlange pauze ff met Sketchup bezig een mobilhome Winnebago na een paar uren doorwerken kwam ik uit tot dit resultaat Ik vind hem wel goed afgewerkt qua 3D model details aan zijkant en achterkant en mooi rondingen het is gebaseerd op dit model Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 (bewerkt) Ik vind zulke campingwagens altijd enorm leuk voor GTA SA en daar is het spel juist geschikt voor als je door het hele map wil rondcruisen en naar je favoriete muziek luisteren. Ga je m nog afmaken of flikker je m weg? Aan de El Camino werk ik nog altijd en vandaag updates: http://www.imagebam.com/gallery/24ebaewd6ejtp2zm9pfps1iunziw4si6 Bewerkt: 9 april 2015 door Blue_V Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ziet er weer briljant uit. Het is een genot om naar jouw werk te kijken. Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 (bewerkt) Niet echt een model, maar wel een texture . Mijn eerste in Substance Designer, een node-based texture tool.Mijn nodes: Edit: Heb ondertussen nog wat tegels gemaakt. Bewerkt: 3 mei 2015 door DaBeast Reageren
SilverRST Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Ziet er goed uit, DaBeast. Ze zullen goed uitzien in GTAV Ondertussen aan de chassis van mn El Camino zitten werken: http://www.imagebam.com/gallery/qv6cizb1elbm0hxpjzxlr2xaf5rpgxt6 Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Geplaatst: 10 juni 2015 Ziet er allemaal prachtig en enorm gedetailleerd uit. Ik kan een simpele weg en wat huisjes maken, maar daar houdt het dan ook bij op. Ik had Max nog eens opgestart, gewoon omdat het kan, en dit is het resultaat van een uurtje knoeien: Anderen zouden het wellicht sneller en beter gedaan hebben, maar ik ben hier al enorm blij mee. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Geplaatst: 10 juni 2015 Ach, alles een (nieuwe) start natuurlijk. Van plan om jezelf meer te verdiepen of uit te breiden? Reageren
SilverRST Geplaatst: 13 juni 2015 Rapport Geplaatst: 13 juni 2015 Big Boss, zolang je er tevreden bent En verder is het leuk dat je het in GTA SA style hebt gemaakt. Maar waarom heeft dat auto geen motorkap? Verder nog 'wat' aan mijn Camino zitten rommelen: http://www.imagebam.com/gallery/so7xooi2tyo1mjk36bq09recqltwo5wg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.