Dutchy3010 Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Niet echt een model, maar wel een texture . Mijn eerste in Substance Designer, een node-based texture tool. Mijn nodes: Ziet er goed uit! Kan je wat meer uitleggen over deze tool? Ik ken hem eigenlijk niet... Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Geplaatst: 15 juni 2015 Een tijdje geleden gemaakt toen ik me eindelijk eens begon te verdiepen in het renderen van models. Verre van perfect maar je moet ergens beginnen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 (bewerkt) Ziet er goed uit! Kan je wat meer uitleggen over deze tool? Ik ken hem eigenlijk niet... Met substance designer kan je enkel textures maken, deze werkt compleet anders als Photoshop bv. Voordeel van deze tool is dat je alles met 'nodes' opbouwt waardoor als je ergens (in het begin bv) je partoon of de kleur aanpast heel snel variaties kan maken. Ook zijn andere aanpassingen veel sneller. Met Photoshop is het een echte hel om dan bv de gloss map alligned te krijgen. Met substance designer is met ietsje meer 'procedural', en dus een stuk sneller . Bewerkt: 28 juni 2015 door DaBeast Reageren
SilverRST Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Het is een tijdje geleden met de El Camino maar verder even wat geoptimaliseerd en het is klaar voor conversie. Moet nog alleen het chroom met alles op elkaar juist passen, specular highlights afstellen en waar nodig het chroom helder of wat licht donkerder. http://www.imagebam.com/gallery/oquwzla0qe5ifxen7au2uryfxiqqm55b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.