Jorge_F Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 mijn nieuw nederlands onderzoek team busje retextuur. moet wel nog aangepast worden dat uniform is niet van mij *plaatje* Eigenlijk is dit meer een texture mod. En de beschrijving van het topic is show jouw models. Dus het is niet bepaald de bedoeling dat iedereen zijn aangepaste textures hier post Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Na een lange tijd heb ik 3D Studio weer eens opgestart. Ik kan het nog steeds, alleen niet zo efficiënt meer. Dit heb ik even uit verveling gemaakt in +- drie kwartier: Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt maar hij zuigt wel zwaar omdat de beweging niet erg realistisch is. moet ik nog even opzien te lossen. Ik heb deze explosie gemaakt door middel van een spray, enkel begint die gelijk op frame 1 te sprayen. En ik zou graag willen dat die pas naar een langere tijd gaat beginnen met bewegen zodat ik er nog een animatie bij kan maken. iemand een idee hoe dat moet? Bewerkt: 22 november 2009 door kees1991 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt maar hij zuigt wel zwaar omdat de beweging niet erg realistisch is. moet ik nog even opzien te lossen. Ik heb deze explosie gemaakt door middel van een spray, enkel begint die gelijk op frame 1 te sprayen. En ik zou graag willen dat die pas naar een langere tijd gaat beginnen met bewegen zodat ik er nog een animatie bij kan maken. iemand een idee hoe dat moet? Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, ik vond het gewoon chill om ff te modellen . Nice exposie, gaat de goede kant op. Ik zou als ik jou was alleen alles iets sneller laten gaan . En om ervoor te zorgen dat je spray op een andere frame begint moet je volgens mij voor het laten renderen van je animatie naar keyframes je timeslide op de gewenste frame zetten. Wanneer dit niet zo is zit er vast een of andere variabele die je kan invullen voor 'starting frame'. Btw, tutorial ? Reageren
Puma Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Dat je zo'n WTF momentje krijgt als je daaraf rijdt . Ja inderdaad, dat je opeens drie meter zakt maar je buik blijft hangen... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Dat je zo'n WTF momentje krijgt als je daaraf rijdt . Ja inderdaad, dat je opeens drie meter zakt maar je buik blijft hangen... Ik probeer het vanavond ff ingame te rossen . Dan zal ik eens kijken of het een beetje een chille afdaling is . Edit Beste afdaling lijkt me . Bewerkt: 25 november 2009 door Jorge_F Reageren
handsom Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik dacht ik zal eens wat proberen Reageren
.Senne Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Je hebt het niet verleerd, Jorge. Ziet er in-game ook erg goed uit. Handsom, ziet er ook erg goed uit. Leuke rendertjes, met een duistere sfeer. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Gave renders Handsom! Ga je ook nog wat ingame zetten of puur voor de fun? Edit: Ik ben weer verder gegaan met ingame zetten. De brug staat nu in ze geheel ingame (voor zover ik hem af had) Btw, ik lijk wel de enigste die screens post van ingame gezette modellen (kwa mapping). Waar blijven alle modders ? Bewerkt: 26 november 2009 door Jorge_F Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Gave renders Handsom! Ga je ook nog wat ingame zetten of puur voor de fun? Edit: Ik ben weer verder gegaan met ingame zetten. De brug staat nu in ze geheel ingame (voor zover ik hem af had) *Plaatje* Btw, ik lijk wel de enigste die screens post van ingame gezette modellen (kwa mapping). Waar blijven alle modders ? Dat ziet er goed uit, heb je hem ook al geprelight? CJ en de auto zien er nogal donker uit, misschien een goed idee om de lightning van de col aan te passen? Ik denk dat ik ook eens een model ga maken en in-game zetten vanavond... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Gave renders Handsom! Ga je ook nog wat ingame zetten of puur voor de fun? Edit: Ik ben weer verder gegaan met ingame zetten. De brug staat nu in ze geheel ingame (voor zover ik hem af had) *Plaatje* Btw, ik lijk wel de enigste die screens post van ingame gezette modellen (kwa mapping). Waar blijven alle modders ? Dat ziet er goed uit, heb je hem ook al geprelight? CJ en de auto zien er nogal donker uit, misschien een goed idee om de lightning van de col aan te passen? Ik denk dat ik ook eens een model ga maken en in-game zetten vanavond... Nee hij is nog niet geprelight. Heb ik nog nooit gedaan dus dat moet ik maar eens op me gemakt bekijken . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes met vray die niet volledig wil werken. Maar dat overleef ik wel. Ben dus begonnen aan een huisje en dit is het resultaat na een klein uurtje werken. Bedoeling was een beetje oefenen met max voor het eerst een huis maken die je ook van binnen kan zien. Misschien dat er nog een mooie render komt als ik vray volledig aan de praat gekregen heb. Maar eerst er maar eens op los modellen. Dit is begin stadium en heb alleen boven ff de binnenkant gemaakt en onder komt ook nog en er komt nog hele tuin omheen en alluz. Dus ik ben nog wel ff zoet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 (bewerkt) Ziet er al fijn uit Gizmo, goede structuur van het huis. Lekker modern . Ik zie erg uit naar je render, die zoals altijd weer supervet zal zijn . En dat is idd nog de carpaint uit je tutorial . Om een of andere reden heeft die al 4 geformateerde PC's doorstaan en gebruik ik hem nog steeds Edit Ik heb een beetje geprobeerd te prelighten. Naar mijn mening is het nog te licht. Bewerkt: 26 november 2009 door Jorge_F Reageren
handsom Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Bedankt voor de reacties , ingame krijgen moet ik nog op oefenen , de laatste keer dat ik dat probeerde iets ingame te krijgen crashte me gta Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ieder geval best wel basic uit. Maar als ik naar eerdere models van jouw kijk weet ik gewoon dat dat wel in orde komt . @ Martijn, Ah... Afterburn en die tutorial. Goede combinatie, heb er zelf ook veel van geleerd. Leuk geluidseffect. Maar de belichting was bij mij wel anders uitgekomen. Keep improving! @ Handsom, Ziet er gewoon goed en af uit. Ik zie dat je niet voor detail bent gegaan. Hoeft ook niet vind ik. Keep it coming! Nu ik. Heb jammer genoeg de afgelopen weken 3dsmax amper aangeraakt. Veel met andere dingen bezig geweest rond mijn mod. Ach ja, vandaag wat aan m'n kasteeltje gesleuteld: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.