Jump to content

eerste safe house


benhelsloot

Recommended Posts

steeds als ik daar binnen kom voel ik me alleen :7

zoon leuke hotel en cafetje en daar hebben ze niemand geplaats ze konden toch wel iemand achter de balie zetten :7

wat vinden jullie

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Houd er a.u.b rekening mee dat het een spel is uit 2002, GTA: Vice City was rond die tijd vrijwel zeker 1 van de beste games. Dat wil dus zeggen dat de game industrie en dus ook Rockstar Games in ontwikkeling was en ze geen rekening hebben gehouden met extra features zoals bijvoorbeeld 'hotel eigenaars' of peds die bijvoorbeeld een krant lezen op een bankje. Sinds GTA: IV is dat pas in ontwikkeling en uiteraard is Rockstar Games in de toekomst nog veel meer van plan. We mogen al blij zijn dat we in die tijd zo'n goede game hadden, wat het zelfde geldt voor San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar dat restaurant even verderop op de boulevard had wel klanten.. Ik ben de naam vergeten van dat restaurant, je kwam er ook langs met een missie iig..

Maar Ocean View is eigenlijk een interior, houd hier rekening mee ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar dat restaurant even verderop op de boulevard had wel klanten.. Ik ben de naam vergeten van dat restaurant, je kwam er ook langs met een missie iig..

Maar Ocean View is eigenlijk een interior, houd hier rekening mee ;) .

ik denk niet dat het te maken heeft met interior, kijk naar Malibu Club, het is ook een interior en daar zijn er een hoop peds aanwezig

maar idd in sommige hotels interiors mogen extra peds rondlopen maar GrandTheftTwano kan ook gelijk hebben, GTA VC was niet zo super ontwikkeld spel zoals hedendaags games

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar dat restaurant even verderop op de boulevard had wel klanten.. Ik ben de naam vergeten van dat restaurant, je kwam er ook langs met een missie iig..

Maar Ocean View is eigenlijk een interior, houd hier rekening mee ;) .

ik denk niet dat het te maken heeft met interior, kijk naar Malibu Club, het is ook een interior en daar zijn er een hoop peds aanwezig

maar idd in sommige hotels interiors mogen extra peds rondlopen maar GrandTheftTwano kan ook gelijk hebben, GTA VC was niet zo super ontwikkeld spel zoals hedendaags games

Daar heb je wel een punt, maar Ocean View is een hotel en Malibu Club, ja een Club.

Als de Malibu Club al leeg zou zijn, zou dat er dan niet raar uitzien? :7

Maar de peds in Malibu bewegen alleen ter plekke en bewegen pas als er wordt geschoten,

als je stilstaande peds in Ocean View zou plaatsen, zou je niet meer boven geraken, want dan is de weg geblokkeert :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...