Jump to content

eerste safe house


benhelsloot

Recommended Posts

Waarom zou je niet meer boven kunnen komen? Er is genoeg ruimte in Ocean View waar je niet langs hoef om boven te komen. En dan er nog bij, volgensmij komen de meeste mensen vrijwel nooit boven in Ocean View, ondanks dat er allerlei wapens van de packages liggen. Ik heb het spel meerdere keren helemaal uitgespeeld, en volgensmij ben ik in al die tijd hooguit drie keer boven in Ocean View geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar dat restaurant even verderop op de boulevard had wel klanten.. Ik ben de naam vergeten van dat restaurant, je kwam er ook langs met een missie iig..

Maar Ocean View is eigenlijk een interior, houd hier rekening mee ;) .

ik denk niet dat het te maken heeft met interior, kijk naar Malibu Club, het is ook een interior en daar zijn er een hoop peds aanwezig

maar idd in sommige hotels interiors mogen extra peds rondlopen maar GrandTheftTwano kan ook gelijk hebben, GTA VC was niet zo super ontwikkeld spel zoals hedendaags games

maar in die tijd wel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...