Jump to content

Hoe vaak heb jij ruzie op school?


benhelsloot

Hoe vaak heb jij ruzie op school?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hier antwoord

    • 1 keer per week
      8
    • 2 keer per week
      3
    • 3 keer per week
      5
    • 4 keer per week
      1
    • 5 keer per week
      0
    • 6 keer per week
      0
    • Alle dagen, elke week
      2
    • (Bijna) nooit
      61


Recommended Posts

Nooit! Nog nooit gehad... Een vriend van me werd altijd elke dag gepest!!! :7

Raar dat je er om lacht :? , ik had vandaag hetzelfde voor, weer een vriend die voor een reden werd gepest,

hij werd daar continu bij geduwt, een duwtje terug door mij en het was snel gedaan :7 .

Ik lach toch nie? Maar goed: bij die vriend deden ze da, omdat hij autistisch is en wilden hem dan aan het huilen maken...

oh ja: dit is zo'n 2 jaar geleden dat dat bij hem gebeurde...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • benhelsloot

    10

  • Wesley

    4

  • Nick_Kerkwijk

    3

  • Phoenyxar

    3

Nooit! Nog nooit gehad... Een vriend van me werd altijd elke dag gepest!!! :7

Raar dat je er om lacht :? , ik had vandaag hetzelfde voor, weer een vriend die voor een reden werd gepest,

hij werd daar continu bij geduwt, een duwtje terug door mij en het was snel gedaan :7 .

Ik lach toch nie? Maar goed: bij die vriend deden ze da, omdat hij autistisch is en wilden hem dan aan het huilen maken...

oh ja: dit is zo'n 2 jaar geleden dat dat bij hem gebeurde...

ja 2 jaar geleden het gaat om nu :7

Link to comment
Delen op andere websites

Echt ruzie heb ik vrijwel nooit. Ben ook geen persoon die het opzoekt en de lui die het opzoeken negeer ik gewoon een beetje die zijn gewoon de meest zwakzinnige personen die er zijn en durven eigenlijk helemaal niks behalve schelden.

Heb in de middelbare periode maar 3 keer echt ruzie gehad waarvan 2 daarvan met vechten zijn beeindigd en waar ik zelf geen wond aan heb overgehouden.^^

Het grappige is ook nog dat die kerel met een groep kwam die dus ook helemaal niks durfde en ik dus wel en niemand die hem hielp.

Ik ben daarintegen ook niet makkelijk boos te krijgen, om mij boos te krijgen moet je het persoonlijk spelen en dat weet zo'n beetje iedereen ook op school ook. Ik ben een keer zó boos geweest dat hij in een straal van weet ik hoeveel kilometer van mij afbleef.

Gelukkig zijn er gelukkig veel mensen die mij helpen als er ruzie is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag voor het eerst ruzie gekregen(wel eens ruzie gekregen maar van dit school jaar)

ik zit in klas 1A en die andere gozer in 1C maar die klas maakt altijd ruzie en er is altijd wel bonje daar.dus er komt zo'n mannetje uit die groep naar mij toe en begint stoer te doen enzo :7 dus zo begon weer een ruzie :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Tips voor als je ruzie hebt:

1. Negeer die persoon.

2. Ga naar een leerkracht.

3. Tel tot 10.

4. Blijf koel. 8)

Nou als ik een klap in me gezicht krijg, dan ga ik echt niet tot 10 tellen hoor. Weet niet hoe het bij de rest van jullie zit, maar ik ga d'r in ieder geval op in, dat kan verbaal maar ook met een paar leuke tactiekjes. Maar het overkomt mij nooit dus mja.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik niet echt een ruziezoeker, maar bij mij op school is het er waarschijnlijk genoeg. Als iemand een beetje ruzie probeert te maken dan probeer ik het aller eerst gewoon te negeren. Als het wat erger wordt en ze beginnen te schelden scheldt ik terug, en zo maar door. Ik ben beslist niet iemand die een leraar of mentor er voor op laat draaien. Ik regel het zelf. En uiteraard verwacht ik dan ook het tegenovergestelde terug van degene waarmee ik ruzie heb.

Klikken doe ik overigens ook nooit. Zo naaierig...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

ik heb eigenlijk nooit ruzie, maar als ik ruzie heb is heel groot.

zoals nu ik en mun vrienden hebben nu ruzie met een paar 3de klassers we hadden er 3 geslagen eentje wel erg hard gingen we met 14 tegen 3 nu hebben hun, hun vrienden ook bijgehaald staan we ongeveer gelijk, maarja wij zijn sterkeren agressiever met beter connecties. best wel kut is dat de meeste van ons (waaronder ik) niet meer kunnen worden tegengehouden als we eenmaal slaan. toen er 2 van die jongens een vriend wouden slaan hadden ik en 6 vrienden veel te hard geslagen ik hield hem vast bij zijn nek en hield hem in de houdgreep toen sloegen mu n vrienden tegen ze hoofd toen die andere jongen bezig was met mijn vriend stond ik op en sloeg ik die jongen 3 keer tegen ze ribben en tegen ze hoofd en nog een trap na. nu wil ik vragen hoe ik dit kan tegenhouden.

het word zwart voor mijn ogen het enige wat ik kan is vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...