Jump to content

Hoe vaak heb jij ruzie op school?


benhelsloot

Hoe vaak heb jij ruzie op school?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hier antwoord

    • 1 keer per week
      8
    • 2 keer per week
      3
    • 3 keer per week
      5
    • 4 keer per week
      1
    • 5 keer per week
      0
    • 6 keer per week
      0
    • Alle dagen, elke week
      2
    • (Bijna) nooit
      61


Recommended Posts

nu wil ik vragen hoe ik dit kan tegenhouden. het word zwart voor mijn ogen het enige wat ik kan is vechten.

Nou als je serieus advies wilt, dan zou ik je toch aanbevelen om professionele hulp op te zoeken en dan op de manier van "woedebeheersing". Heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je jezelf afvraagt hoe je er mee kunt stoppen en je het antwoord niet zelf kunt vinden moet je hulp inschakelen.

Heeft ook iets met je instelling te maken, als je het zelf wilt verbeteren dan zal je dat ook kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • benhelsloot

    10

  • Wesley

    4

  • Nick_Kerkwijk

    3

  • Phoenyxar

    3

Ik heb niet zo vaak ruzie, want ik word niet snel boos. En dat haat ik. Sommige kinderen uit mijn klas doen zulke vervelende dingen, zoals een klap op je achterhoofd, waardoor ik altijd hoofdpijn krijg. Maar dan word ik nóg niet boos, en doe ik niets. Ook heb ik het gevoel dat ik dan niks kan, dat is ook zwaar irritant. boos.gif

Haha deze post van mij komt uit 2009. Ik kwam hem toevallig net tegen in dit topic en dan zie ik wat een verschil het is vergeleken met nu. Ik ben nu juist een van de sterkste en meest gespierde uit mijn klas.

Anyway, Ik heb nooit ruzie. Ik zit in de klas met 20 jongens en we zijn één grote vriendengroep. Soms gaan we na school zelfs met z'n alle naar een kroeg. Jammer dat ik in september naar een andere school ga.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb eigenlijk nooit ruzie, maar als ik ruzie heb is heel groot.

zoals nu ik en mun vrienden hebben nu ruzie met een paar 3de klassers we hadden er 3 geslagen eentje wel erg hard gingen we met 14 tegen 3 nu hebben hun, hun vrienden ook bijgehaald staan we ongeveer gelijk, maarja wij zijn sterkeren agressiever met beter connecties. best wel kut is dat de meeste van ons (waaronder ik) niet meer kunnen worden tegengehouden als we eenmaal slaan. toen er 2 van die jongens een vriend wouden slaan hadden ik en 6 vrienden veel te hard geslagen ik hield hem vast bij zijn nek en hield hem in de houdgreep toen sloegen mu n vrienden tegen ze hoofd toen die andere jongen bezig was met mijn vriend stond ik op en sloeg ik die jongen 3 keer tegen ze ribben en tegen ze hoofd en nog een trap na. nu wil ik vragen hoe ik dit kan tegenhouden.

het word zwart voor mijn ogen het enige wat ik kan is vechten.

Klinkt als online stoerdoenerij. Als dat je instelling is ga je 't niet ver schoppen *no pun intended*.

Link to comment
Delen op andere websites

Af en toe. Misschien 1x per 3 maand, maar dan is het ook echt ruzie. Er is nu een nieuwe regel dat als je betrokken raakt bij een vechtpartij, ongeacht wat je hebt gedaan, van de opleiding word getrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen domme mensen hebben "ruzie". Wat de fak is nou ruzie? "Kijk ik ben cool, want ik heb RUZIE". Rot toch op man, je kan iemand niet uitstaan, maar dan heb je geen ruzie.

"Ruzie" noem je het als je erover wilt opscheppen, zo simpel is het.

Ik heb overigens in mijn hele leven nog nooit "ruzie" gehad met iemand en nog nooit iemand een klap verkocht of ook maar deelgenomen aan enige vorm van handgemeen, simpelweg omdat ik het echt een bezigheid voor imbecielen vind die erover willen opscheppen en ik iemand slaan echt de hoogste vorm van zelfvernedering vind die er bestaat. Ik kan hoogstens niet met iemand opschieten, maar that's about it.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit één keer echt ruzie gemaakt op school. Dat was in de eerste week van groep 8, toen we een nieuwe leerling in de klas kregen. Hij dacht in één keer populair te worden door mij voor schut te zetten en me daarnaast helemaal af te kraken vanwege het een of ander (het is ruim 20 jaar geleden, dat detail ben ik kwijt). Toen heb ik 'm na schooltijd in elkaar gemept, hoewel ie groter was dan ik. Sindsdien heb ik van hem geen last gehad, maar zelf heb ik ook nooit meer ruzie gehad op school. Ik ging ruzie uit de weg, kon het altijd wel goed vinden met iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan me niet echt een pittig incident heugen. Al heb ik nou niet bepaald de leukste basisschool-tijd gehad, en ik weet wel dat ik af en toe ben uitgevallen tegen 'pesters', maar dat is bijna niet voorgekomen en ook niet echt ernstig (niet veel erger dan iemand een flinke duw geven o.i.d.)

Dus een concreet antwoord: zelden.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nooit echt ruzie gehad, tja, soms heb je het niet zo met sommige kinderen maar dat laat ik dan niet met geweld of scheldwoorden merken, ik kan het goed vinden met iedereen uit mijn klas en zij ook met mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf was eigenlijk nooit een ruziezoeker op school, dus had ook vrijwel nooit gevochten

Dit soort quote's vind ik dan altijd wel grappig

Ik ben nu juist een van de sterkste en meest gespierde uit mijn klas.

En een mooie quote van Jason ''Mayhem'' Miller (ook wel bekend van Bully Beatdown)

'There is always someone bigger, better and meaner than you'

Tuurlijk krijg je minder snel problemen als je gespierder bent, dat heb ik nu ook, vroegâh was ik niet bepaald de sterkste, nu alsnog niet, maar ik ben toch een stukkie breder dan een gemiddeld mens ;)

En ook op de dag van vandaag nog steeds geen ruzie, tuurlijk wel eens gehad, zo werd een keer een vriend van me voor m'n ogen geslagen (beetje Eindhoven idee), toen sprongen bij mij de stoppen ook door en vielen er flinke klappen

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig kan je niet meer ruzie maken met 1 persoon zonder dat diegene er 5 anderen erbij betrekt. Waar is de tijd dat men gewoon man tegen man vocht? Ach kom zeg, stelletje lafaards. Ik heb trouwens nooit zelf ruzie uitgelokt en nog nooit een slag uitgedeeld, ben zelf niet van het sterke type atm. Ik vind het diep triest dat je "vrienden" kwijtraakt door een ruzie die ze zelf uitlokken en waarbij ze je net geen klap verkochten..Ik ben trouwens zelf al eens het slachtoffer geweest van 2 ruziestokers die mij totaal niet kenden(en omgekeerd), ze hadden niet door dat ik niet alleen was. Was er toen een vriend niet tussen gekomen die de gemoederen bedaarde(met onzin als "sorry sorry", je kent die shit wel, ze doen alsof jij tegen hun loopt terwijl ik me tegen de muur plaatste zodat ZIJ konden passeren, idiotengedrag dus van hun kant), dan lag ik die avond waarschijnlijk in het ziekenhuis.

Ik hoop echt dat jongeren zoals die in Eindhoven eens met de verkeerde gaan ruzie zoeken. Zo'n WK kampioen kick-boksen ofzo..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb altijd van die mietjes in de klas gehad, maar ik was altijd té behulpzaam en te lief. Toen begonnen ze me te pesten en hebben ze me bijna is een keertje in brand gestoken met een deobus (daar is toen echt problemen mee geweest) maar het ergste voor mij was dat ik al vier weken werd getreiterd en dat ik doorflipte, dat ik een stoel pakte en tegen de etenstafel tegen aansmeet, en het was niet bepaald zacht. Hij kwam ook nog op de lijf van een persoon die ik niet mocht :7

Ik heb ook gehad op school dat er een jongen was die me de hele tijd achter na liep. En ik voel me niet comfortabel wanneer iemand dat doet dus ik liep zo snel mogelijk naar binnen. Toen begon hij naar me te trappen en heb ik hem geschopt, geslagen en toen hij me weer begon te trappen heb ik binnen nog een mes gepakt om hem neer te steken. Wat ben ik blij dat mijn leerkracht daarbij was.

Ik heb op de Speciaal Onderwijs ook heel vaak ruzie gehad. Ben daar toen zelfs op de grond gesmeten en ging iemand in mijn gezicht trappen. Ik heb hem toen nog goor in zijn buik getrapt. Had er wel last van haha :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...