Shotyoudie Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb net Shadow-Mapper 0.1b gedownload maar er zit geen Shadow-mapper.exe in en jij zei : No .exe has been included, instead double click the jar or run it via command line. ik zie ook geen .jar en ik weet ook niet hoe ik met command line kan starten :O in de Readme en op je site staat nog altijd - You can now start Shadow-Mapper.exe die er niet meer is :S grtz Shotyoudie Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Als ik 'm download (32 bit versie) zit er gewoon een "shadow-mapper.jar" in. @Shadow-link: Als ik trouwens bij "select install" een install wil selecteren met "add install", krijg ík (weer) een filechooser waar de knopjes niet verschijnen. Ik draai op Windows 7, ik heb gehoord dat meer mensen hiermee problemen hebben maar het lijkt me dat dit ook het geval zou moeten zijn op Vista waar jij mogelijk op draait (7 of Vista). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hoe moet ik hem dan opstarten ?? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 "shadow-mapper.jar" uitvoeren? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 "shadow-mapper.jar" uitvoeren? Ligt het aan mij of werkt het nog helemaal niet eerst laad hij erg lang en dan gebeurt er ... niets Reageren
Beagle Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Bij de eisen staat het volgende op zijn website: - You need to have Java installed- You need Java Cryptography Extension (JCE) Unlimited Strength Jurisdiction Policy Files 6, you can download this from: here - Version 1.0, 1.0.1, 1.0.2, 1.0.3, 1.0.4, 1.0.0.4 of GTAIV.exe Controleer of je hier aan voldoet. Het ligt sowieso niet aan de mapper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.