Jump to content

PC Aanvraag


Exoit

Recommended Posts

jawel, alleen weet ik niet zeketr of die crossfire bridge nodig is en zou ik als 1x4GB 2x2GB kiezen, dan draai je in dual channel en dat is sneller

Ok, even veranderen dan. en over die bridge, dat zien we nog wel :puh: anders bestel ik hem later bij..

Opzicht een erg goede samenstelling

Alleen zou ik 1 ding aanpassen. 1 ding weghalen en 1 ding toevoegen

aanpassing:

wacht nog 1-2 weken dan kun je de 5870 halen voor dezelfde prijs als je nu 2xhd4890 krijgt en die is nog sneller en het kost minder stroom/ruimte in je kast

weghalen:

crossfire bridge deze zit standaard meegeleverd. Heb er zelf ook 2 nu.

toevoegen:

Ik zou een aftermarker CPU koeler nemen a la Scythe Mugen 2 of een Thermalright

Ik heb zelf even een samenstelling gemaakt met je AMD/ATI verkeur en hetzelfde Moederbord en CPU.

klik

Uiteraard komt daar dan nog een HD5870 bij wanneer deze uitkomt deze maand.

Bewerkt: door QinX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    30

  • Sprunk

    10

  • QinX

    9

  • wesley123

    8

Top Posters In This Topic

jawel, alleen weet ik niet zeketr of die crossfire bridge nodig is en zou ik als 1x4GB 2x2GB kiezen, dan draai je in dual channel en dat is sneller

Ok, even veranderen dan. en over die bridge, dat zien we nog wel :puh: anders bestel ik hem later bij..

Opzicht een erg goede samenstelling

Alleen zou ik 1 ding aanpassen. 1 ding weghalen en 1 ding toevoegen

aanpassing:

wacht nog 1-2 weken dan kun je de 5870 halen voor dezelfde prijs als je nu 2xhd4890 krijgt en die is nog sneller en het kost minder stroom/ruimte in je kast

weghalen:

crossfire bridge deze zit standaard meegeleverd. Heb er zelf ook 2 nu.

toevoegen:

Ik zou een aftermarker CPU koeler nemen a la Scythe Mugen 2 of een Thermalright

Ik heb zelf even een samenstelling gemaakt met je AMD/ATI verkeur en hetzelfde Moederbord en CPU.

klik

Uiteraard komt daar dan nog een HD5870 bij wanneer deze uitkomt deze maand.

Die video kaart komt toch pas over 2 maanden uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, die komt deze maand nog uit. ^_^

Ok, want eerder in dit topic werd gezegd twee maanden :puh: Maar zou ik dan gewoon die HD5870 nemen of 2X Hd4890?

Als het goed is komen ze 23 september uit. Maar je zit dan wel met leverbaarheid. Ik zou gaat voor HD5870. Misschien een minimaal percentage tragen maar veel zuiniger in verhouding. + je kunt dan later nog altijd een 2e nemen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu dit. Kon het nog niet bestellen wegens problemen met geld overmaken etc. maar dat even terzijde. Is dit allemaal goed? Ik ben er zo heel blij mee en heb hier mijn budget mee overschreden, nou ja het maakt nu niet meer uit. Maar voor de gene die denken er een mooiere pc van kunnen te maken tussen de 900-1000 eure. Stel maar samen!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was, zou ik gewoon nog wat extra uitgeven aan een moederbord. Je hebt sowieso toch nog ruimte in je budget, dus dan zou een iets uitgebreider moederbord geen kwaad kunnen. Het kan altijd van pas komen, ook als je bijvoorbeeld toch wilt gaan overclocken of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was, zou ik gewoon nog wat extra uitgeven aan een moederbord. Je hebt sowieso toch nog ruimte in je budget, dus dan zou een iets uitgebreider moederbord geen kwaad kunnen. Het kan altijd van pas komen, ook als je bijvoorbeeld toch wilt gaan overclocken of iets dergelijks.

Is dit moederbord niet goed? En kan jij er een aanraden?

Link to comment
Delen op andere websites

Het moederbord is wel goed, maar je kan natuurlijk ook een iets uitgebreider moederbord nemen met meer features, kan in principe altijd van pas komen. Ik zal eens kijken.

Dit is wel een leuk bordje.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Het moederbord is wel goed, maar je kan natuurlijk ook een iets uitgebreider moederbord nemen met meer features, kan in principe altijd van pas komen. Ik zal eens kijken.

Ok, thx!

Edit: Ik heb nu dit, het is nu goed om te bestellen neem ik aan?

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Het moederbord is wel goed, maar je kan natuurlijk ook een iets uitgebreider moederbord nemen met meer features, kan in principe altijd van pas komen. Ik zal eens kijken.

Ok, thx!

Edit: Ik heb nu dit, het is nu goed om te bestellen neem ik aan?

Ziet er goed uit, ik zou daar voor gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Het moederbord is wel goed, maar je kan natuurlijk ook een iets uitgebreider moederbord nemen met meer features, kan in principe altijd van pas komen. Ik zal eens kijken.

Ok, thx!

Edit: Ik heb nu dit, het is nu goed om te bestellen neem ik aan?

Ziet er goed uit, ik zou daar voor gaan!

Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude?

Link to comment
Delen op andere websites

Het biedt een paar leuke features maar als je niet gaat overclocken of iets dergelijks gewoon voor de gigabyte gaan die biedt genoeg waar voor zijn geld.

PS:

Je moet wel begrijpen dat als je ooit nog een 2e HD5870 koopt je waarschijnlijk tegen een zware bottleneck loopt met de Socket 1156 serie. PCIe lanes in deze serie zijn o 1 16x 2.0 volledig of bij crossfire 2x 16x met 8x breedte en dan kan de HD5870 niet genoeg info krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude?

Betere geluidschip, dubbele LAN, MSI OC Genie (waar je handig mee kan overclocken, zelfs al heb je er niet zoveel verstand van), PATA aansluiting (al is dat niet zoveel beter, aangezien je geen PATA apparaten hebt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude?

Betere geluidschip, dubbele LAN, MSI OC Genie (waar je handig mee kan overclocken, zelfs al heb je er niet zoveel verstand van), PATA aansluiting (al is dat niet zoveel beter, aangezien je geen PATA apparaten hebt).

Vet! Ik heb namelijk wel een beetje verstand van overclocken en wil dit graag ook doen. En nu gaat dat dus nog makkelijker!? Thx galiorix!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...