Jump to content

PC Aanvraag


Exoit

Recommended Posts

Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude?

Betere geluidschip, dubbele LAN, MSI OC Genie (waar je handig mee kan overclocken, zelfs al heb je er niet zoveel verstand van), PATA aansluiting (al is dat niet zoveel beter, aangezien je geen PATA apparaten hebt).

Vet! Ik heb namelijk wel een beetje verstand van overclocken en wil dit graag ook doen. En nu gaat dat dus nog makkelijker!? Thx galiorix!

Als je een beetje verstand hebt van Overclocken dan weet je dat meegeleverde software niets extra biedt. het is voor "domme" mensen die gewoon zonder moeite 10 tot 15% extra willen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    30

  • Sprunk

    10

  • QinX

    9

  • wesley123

    8

Top Posters In This Topic

Ok, ik ga hem vandaag bestellen! Maar ik had nog een vraagje, wat kan je nou meer met dat mobo dan met die oude?

Betere geluidschip, dubbele LAN, MSI OC Genie (waar je handig mee kan overclocken, zelfs al heb je er niet zoveel verstand van), PATA aansluiting (al is dat niet zoveel beter, aangezien je geen PATA apparaten hebt).

Vet! Ik heb namelijk wel een beetje verstand van overclocken en wil dit graag ook doen. En nu gaat dat dus nog makkelijker!? Thx galiorix!

Als je een beetje verstand hebt van Overclocken dan weet je dat meegeleverde software niets extra biedt. het is voor "domme" mensen die gewoon zonder moeite 10 tot 15% extra willen.

Oh ok. Ik heb hem besteld. Ik ga hem afhalen want woon vrij dichtbij raalte dus, ik ga hem dan ophalen. Willen jullie foto's of een filmpje? Of willen jullie beide?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens nog 1 vraag!

Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten?

De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem.

Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan.

edit: Je gaat groen/oranje fans combineren met de blauwe van de antec. rare keus maar ik zou er graag foto's van willen zien :puh:

Bewerkt: door QinX
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens nog 1 vraag!

Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten?

De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem.

Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan.

Dus het moet gaan lukken? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens nog 1 vraag!

Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten?

De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem.

Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan.

Dus het moet gaan lukken? :engel:

zeer zeker(verder zitten bij de meeste fan tegenwoordig 3pin to molex adapters.)

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens nog 1 vraag!

Ik heb de Antec Three Hundred en 2 120 MM fans van AC Ryan, ik heb dit moederbord van MSI. Kunnen daar nog 2 extra fans op worden aangesloten? samen met die 2 die al in de Three hundred zitten?

De Threehunderd heeft uit mijn hoofd Molex aansluitingen. Je kunt je fans dus niet op het moederbord aansluiten de fans die er in zitten zijn wel regelbaar dus dat is verder geen probleem.

Verder zie ik op de blurry foto 4x 3pin aansluiten + 1x4pin voor je CPU fan.

Dus het moet gaan lukken? :engel:

zeer zeker(verder zitten bij de meeste fan tegenwoordig 3pin to molex adapters.)

Ok, thx voor het beantwoorden! Dat stelt me dan weer gerust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

edit: Je gaat groen/oranje fans combineren met de blauwe van de antec. rare keus maar ik zou er graag foto's van willen zien :puh:

In de antec 300 zitten standaard geen blauwe fans, pas vanaf de 900 zitten deze er fabriek af in. Maar dan vind ik het alsnog een aparte combinatie van kleuren, maarja ieder z'n smaak he ;)

Verder prachtig systeem! Ben benieuwd naar de pics ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...