Jump to content

PC Aanvraag


Exoit

Recommended Posts

Dat Z-fighting heb ik in GTA IV ook. Dus dat is geen typisch ATI probleem, want ik heb een nVidia kaart.

Maar die HD4890 is gewoon beter dan de GTX275. Maar als ik jouw was zou ik nog effe 1 á 2 maanden wachten, en dan komt de HD8500 serie op de markt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    30

  • Sprunk

    10

  • QinX

    9

  • wesley123

    8

Top Posters In This Topic

Dat Z-fighting heb ik in GTA IV ook. Dus dat is geen typisch ATI probleem, want ik heb een nVidia kaart.

Maar die HD4890 is gewoon beter dan de GTX275. Maar als ik jouw was zou ik nog effe 1 á 2 maanden wachten, en dan komt de HD8500 serie op de markt. :)

Maar die zijn vrij duur of bedoel je dan dat de rest afgeprijsd word? En misschien een cf'je ervan maken?

Link to comment
Delen op andere websites

de rest zal wss afgeprijst worden ja.

Verder zou ik dan, als die 5 serie uit is even wachten op ratings ervan, mss zuigt die kaart wel heel erg door hitte problemen e.d.?

@Sprunk; Kan kloppen ja, maar elke ATIer heeft er standaard last van, bij nVidia is het bij sommigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaarten zijn 40nm. Als die oververhit raken weet ik het ook niet meer.

De HD5800 serie zal best prijzig zijn. Maar de prijzen zijn nog niet bekend. Misschien heb je een HD5850 al voor minder dan 200 euro, en dan kun je hem kopen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaarten zijn 40nm. Als die oververhit raken weet ik het ook niet meer.

De HD5800 serie zal best prijzig zijn. Maar de prijzen zijn nog niet bekend. Misschien heb je een HD5850 al voor minder dan 200 euro, en dan kun je hem kopen. ^_^

En dan ga ik hem ook kopen! :puh:

Maari k houd opzich zelf mee van Nvidia. Weet niet waarom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geeneens weet waarom dan ben je dus klinkklare onzin aan het lullen, reden waarom veel mensen nvidia kiezen omdat ze als leken als eerste de naam nvidia zien, je ziet het op veel hardware dozen etc "nvidia sli ready"en al die bullshit, tijdens opstarten van spellen staat er ook vaker nvidia enzo, en dat blijft dan hangen, later lullen ze van nvidia is het beste etc? waarom? niemand die het ook maar weet.

Tot nu toe heeft AMD/ATi gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding, daarom dat mensen ervoor kiezen, nvidia/ATi zeggen sommige om de driversupport etc, heb er zelf nooit veel verschil in gemerkt mja.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je vind het maar klinklare onzin dat ik een voorkeur heb voor AMD? :? Dat slaat nergens op! Iedereen heeft denk ik wel een voorkeur, en hoe dat komt weet je niet altijd. De één heeft liever Intel, de ander liever AMD. Ik heb gewoon een bepaald gevoel bij AMD wat ik niet kan uitleggen. Dan hoeft dat nog niet meteen onzin te zijn. Die opmerking van jou is pas onzin.

Trouwens zijn er ook game's die een ATi logo tonen, er zit een ATi sticker op een Nintendo GameCube. Lijkt mij ook voldoende naamsbekendheid voor ATi. GeForce klinkt gewoon krachtig, en Radeon niet. Daardoor kiezen denk ik ook veel mensen nVidia.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...