Sprunk Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Dat Z-fighting heb ik in GTA IV ook. Dus dat is geen typisch ATI probleem, want ik heb een nVidia kaart. Maar die HD4890 is gewoon beter dan de GTX275. Maar als ik jouw was zou ik nog effe 1 á 2 maanden wachten, en dan komt de HD8500 serie op de markt. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Dat Z-fighting heb ik in GTA IV ook. Dus dat is geen typisch ATI probleem, want ik heb een nVidia kaart.Maar die HD4890 is gewoon beter dan de GTX275. Maar als ik jouw was zou ik nog effe 1 á 2 maanden wachten, en dan komt de HD8500 serie op de markt. Maar die zijn vrij duur of bedoel je dan dat de rest afgeprijsd word? En misschien een cf'je ervan maken? Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 de rest zal wss afgeprijst worden ja. Verder zou ik dan, als die 5 serie uit is even wachten op ratings ervan, mss zuigt die kaart wel heel erg door hitte problemen e.d.? @Sprunk; Kan kloppen ja, maar elke ATIer heeft er standaard last van, bij nVidia is het bij sommigen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Die kaarten zijn 40nm. Als die oververhit raken weet ik het ook niet meer. De HD5800 serie zal best prijzig zijn. Maar de prijzen zijn nog niet bekend. Misschien heb je een HD5850 al voor minder dan 200 euro, en dan kun je hem kopen. Reageren
Exoit Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Die kaarten zijn 40nm. Als die oververhit raken weet ik het ook niet meer.De HD5800 serie zal best prijzig zijn. Maar de prijzen zijn nog niet bekend. Misschien heb je een HD5850 al voor minder dan 200 euro, en dan kun je hem kopen. En dan ga ik hem ook kopen! Maari k houd opzich zelf mee van Nvidia. Weet niet waarom Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Iedereen heeft zo zijn voorkeur. Ik heb bijvoorbeeld een voorkeur voor een AMD processor, maar als je me vraagt waarom? geen idee. Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Als je geeneens weet waarom dan ben je dus klinkklare onzin aan het lullen, reden waarom veel mensen nvidia kiezen omdat ze als leken als eerste de naam nvidia zien, je ziet het op veel hardware dozen etc "nvidia sli ready"en al die bullshit, tijdens opstarten van spellen staat er ook vaker nvidia enzo, en dat blijft dan hangen, later lullen ze van nvidia is het beste etc? waarom? niemand die het ook maar weet. Tot nu toe heeft AMD/ATi gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding, daarom dat mensen ervoor kiezen, nvidia/ATi zeggen sommige om de driversupport etc, heb er zelf nooit veel verschil in gemerkt mja. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Dus je vind het maar klinklare onzin dat ik een voorkeur heb voor AMD? Dat slaat nergens op! Iedereen heeft denk ik wel een voorkeur, en hoe dat komt weet je niet altijd. De één heeft liever Intel, de ander liever AMD. Ik heb gewoon een bepaald gevoel bij AMD wat ik niet kan uitleggen. Dan hoeft dat nog niet meteen onzin te zijn. Die opmerking van jou is pas onzin. Trouwens zijn er ook game's die een ATi logo tonen, er zit een ATi sticker op een Nintendo GameCube. Lijkt mij ook voldoende naamsbekendheid voor ATi. GeForce klinkt gewoon krachtig, en Radeon niet. Daardoor kiezen denk ik ook veel mensen nVidia. Bewerkt: 16 september 2009 door Sprunk Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 dat zegt hij niet, hij vind het onzin als je een voorkeur hebt zonder een reden. Reageren
Exoit Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Welke setup moet ik nou nemen dan? Nvidia of Ati, Amd of Intel? Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik zou voor deze gaan. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Ok, ik ga voor die van Sprunk! Thx jongens! Reageren
Exoit Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik ga hem waarschijnlijk vanavond bestellen. Als hij in elkaar gezet is, willen jullie dan een pic? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik ga hem waarschijnlijk vanavond bestellen. Als hij in elkaar gezet is, willen jullie dan een pic? Graag. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 en neem dan als drivers de 9.1, die hebben bijna geen z-fighting, bij de laatste drivers is het echt heel erg imo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.