Jump to content

gta 4 car mods reageren maar gooit gta eruit met error


Willemmod

Recommended Posts

:7Ik heb gta iv.

Als ik meerdere auto's heb vervangen (20 stuks) en ik rij in stad 2 krijg ik een error. GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Waar kan dit aan liggen? er staan ook 2 auto's voor de deur die ik ook hem vervangen. als ik daar mee rij heb ik juist de error met de Sentinel (bmw m3)

Link to comment
Delen op andere websites

:7Ik heb gta iv.

Als ik meerdere auto's heb vervangen (20 stuks) en ik rij in stad 2 krijg ik een error. GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Waar kan dit aan liggen? er staan ook 2 auto's voor de deur die ik ook hem vervangen. als ik daar mee rij heb ik juist de error met de Sentinel (bmw m3)

Ik begrijp je niet helemaal... :7 Kun je dit wat duidelijker uitleggen??

Link to comment
Delen op andere websites

:7Ik heb gta iv.

Als ik meerdere auto's heb vervangen (20 stuks) en ik rij in stad 2 krijg ik een error. GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Waar kan dit aan liggen? er staan ook 2 auto's voor de deur die ik ook hem vervangen. als ik daar mee rij heb ik juist de error met de Sentinel (bmw m3)

Ik begrijp je niet helemaal... :7 Kun je dit wat duidelijker uitleggen??

Ik heb meerdere auto vervangen voor orginele auto's (vooral in stad 2!)met spark IV maar het probleem is als ik voor bij de GROTTI dealer rij en bij de T-kruising komt met me Sentinel (Dus de bmw m3 mod) kapt het spel en ben ik terug bij windows en kan ik het spel wel weer opnieuw opstarten maar op het zelfde punt loopt het spel vast met de volgende error GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Wat kan ik hier aan doen??

Link to comment
Delen op andere websites

:7Ik heb gta iv.

Als ik meerdere auto's heb vervangen (20 stuks) en ik rij in stad 2 krijg ik een error. GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Waar kan dit aan liggen? er staan ook 2 auto's voor de deur die ik ook hem vervangen. als ik daar mee rij heb ik juist de error met de Sentinel (bmw m3)

Ik begrijp je niet helemaal... :7 Kun je dit wat duidelijker uitleggen??

Ik heb meerdere auto vervangen voor orginele auto's (vooral in stad 2!)met spark IV maar het probleem is als ik voor bij de GROTTI dealer rij en bij de T-kruising komt met me Sentinel (Dus de bmw m3 mod) kapt het spel en ben ik terug bij windows en kan ik het spel wel weer opnieuw opstarten maar op het zelfde punt loopt het spel vast met de volgende error GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Wat kan ik hier aan doen??

Is er misschien iets met de savegame? Ik zou het verder nie weten... Bij mij doet GTA IV op de PC het helemaal niet, dus kan ik niet echt helpen. (komt door videokaart)

Link to comment
Delen op andere websites

:7Ik heb gta iv.

Als ik meerdere auto's heb vervangen (20 stuks) en ik rij in stad 2 krijg ik een error. GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Waar kan dit aan liggen? er staan ook 2 auto's voor de deur die ik ook hem vervangen. als ik daar mee rij heb ik juist de error met de Sentinel (bmw m3)

Ik begrijp je niet helemaal... :7 Kun je dit wat duidelijker uitleggen??

Ik heb meerdere auto vervangen voor orginele auto's (vooral in stad 2!)met spark IV maar het probleem is als ik voor bij de GROTTI dealer rij en bij de T-kruising komt met me Sentinel (Dus de bmw m3 mod) kapt het spel en ben ik terug bij windows en kan ik het spel wel weer opnieuw opstarten maar op het zelfde punt loopt het spel vast met de volgende error GTA IV FATAL ERROR UNRECOVERABLE FAULT - PLEASE RESTART THE GAME. Wat kan ik hier aan doen??

Is er misschien iets met de savegame? Ik zou het verder nie weten... Bij mij doet GTA IV op de PC het helemaal niet, dus kan ik niet echt helpen. (komt door videokaart)

De videokaart zeker niet heb een ati 4870 1gb. moet ik dan me ouwe save game terug zetten? moet het toch ook doen met een save van 100% die ik gedownload heb. Of doe ik dan wat fout?? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt niet aan de savegame, maar aan de mods. GTA IV wil wel eens vaker vastlopen met mods. Verwijder eens de auto's die je nu hebt, en installeer dan een voor een alle auto's weer. Als IV dan crasht als je bijvoorbeeld de turismo hebt vervangen voor een Ferrari, weet je dat het daaraan ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt niet aan de savegame, maar aan de mods. GTA IV wil wel eens vaker vastlopen met mods. Verwijder eens de auto's die je nu hebt, en installeer dan een voor een alle auto's weer. Als IV dan crasht als je bijvoorbeeld de turismo hebt vervangen voor een Ferrari, weet je dat het daaraan ligt.

maar waar halen we zelf dan goeie car mods?? Ik zelf ben vaak op gtainside. En ik weet ook dat daar test modelen staan maar die download ik niet.

Bedankt voor de tip vast ik zal het gaan proberen. :) toppie

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt niet aan de savegame, maar aan de mods. GTA IV wil wel eens vaker vastlopen met mods. Verwijder eens de auto's die je nu hebt, en installeer dan een voor een alle auto's weer. Als IV dan crasht als je bijvoorbeeld de turismo hebt vervangen voor een Ferrari, weet je dat het daaraan ligt.

maar waar halen we zelf dan goeie car mods?? Ik zelf ben vaak op gtainside. En ik weet ook dat daar test modelen staan maar die download ik niet.

Bedankt voor de tip vast ik zal het gaan proberen. :) toppie

ik heb hetzelfde probleem,maar de autoos die ik heb die deden het allemaal voordat ik het spel opnieuw instaleerde. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Dat bestaat (nog) niet. Waarschijnlijk komen er binnenkort wel car packs uit met installatiebestand zodat je het niet handmatig hoeft te doen, maar nu zijn er nog geen. :N

dank je voor het kijken :tu::D

er zijn nu wel van die packs heb er zelf een opstaan met ong 35 veranderde auto`s

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

die error waar jij het over hebt komt zoals gezegt door de mods. Echter zijn er vrij weinig mods die echt niet werken. Zorg dat je de readme hebt gelezen en geen vehicle.ide line bent vergeten, dan is de kans heel erg klein op die error

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Klopt ik heb er helaas ook last van. Meestal kan ik een tijdje spelen maar uiteindelijk sluit hij af met deze error.

Ik heb ooit us de tijd genomen om een paar carmods te installeren, alleen heb ik hier het geduld niet voor.

Zelf had ik ook nog een vraag over hoe het werkt met het veranderen van de wft en wfd files

er zijn bijv. veel autos zoals audi/merc/bmw die op de oracle geinstalled zijn. Deze verander ik naar een andere auto die het zelfde aantal deuren heeft. Maar heeft dit ook effect op het spel de auto zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...