Jump to content

gta 4 car mods reageren maar gooit gta eruit met error


Willemmod

Recommended Posts

  • 1 maand later...

krijg je fatal error :smpa60?

als dat zo is dan moet je de auto's van je huis weglanceren ofzo en dan snel opslaan en steeds doen totdat alle gemodde auto's wegzijn

Geen auto's modden als ze op de parkeerplaats gesaved staan !

Link to comment
Delen op andere websites

krijg je fatal error :smpa60?

als dat zo is dan moet je de auto's van je huis weglanceren ofzo en dan snel opslaan en steeds doen totdat alle gemodde auto's wegzijn

Geen auto's modden als ze op de parkeerplaats gesaved staan !

dat slaat werkelijk nergens op.

De SMPA60 error komt doordat je carmods gebruikt die niet goed werken of die je niet goed hebt geinstalleert, hierdoor kan de auto niet uit het geheugen worden geladen als je uit zijn gebied komt, hierdoor ontstaat er een crash in het spel met deze error.

Link to comment
Delen op andere websites

krijg je fatal error :smpa60?

als dat zo is dan moet je de auto's van je huis weglanceren ofzo en dan snel opslaan en steeds doen totdat alle gemodde auto's wegzijn

Geen auto's modden als ze op de parkeerplaats gesaved staan !

dat slaat werkelijk nergens op.

De SMPA60 error komt doordat je carmods gebruikt die niet goed werken of die je niet goed hebt geinstalleert, hierdoor kan de auto niet uit het geheugen worden geladen als je uit zijn gebied komt, hierdoor ontstaat er een crash in het spel met deze error.

wat nou dat slaat nergens op, probeer het maar zelf eens dan zie je dat het gebeurt

Als je een sentinel opslaat op je parkeerplaats heeft hij zoveel polygons, als je hem dan vervangt met een m3 die heeft er dan meer en dan crasht de game en krijg je SMPA60 error.

Heb je die error zelf ooit gehad?

er zijn meerdere redenen waardoor je SMPA60 kan krijgen

Lees laatste post:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=419596&st=40

Hier praten ze ook erover (ORG_Fugitive)

http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=118305

Uitgelegd

Je slaat een standaard R* auto op, sentinel bijvoorbeeld op je parkeerplaats.

mod hem voor een m3 bijvoorbeeld.

start gta op en ga maar eens naast die auto staan

Denk eens na voordat je zegt ''dat slaat werkelijk nergens op''

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

krijg je fatal error :smpa60?

als dat zo is dan moet je de auto's van je huis weglanceren ofzo en dan snel opslaan en steeds doen totdat alle gemodde auto's wegzijn

Geen auto's modden als ze op de parkeerplaats gesaved staan !

dat slaat werkelijk nergens op.

De SMPA60 error komt doordat je carmods gebruikt die niet goed werken of die je niet goed hebt geinstalleert, hierdoor kan de auto niet uit het geheugen worden geladen als je uit zijn gebied komt, hierdoor ontstaat er een crash in het spel met deze error.

wat nou dat slaat nergens op, probeer het maar zelf eens dan zie je dat het gebeurt

Als je een sentinel opslaat op je parkeerplaats heeft hij zoveel polygons, als je hem dan vervangt met een m3 die heeft er dan meer en dan crasht de game en krijg je SMPA60 error.

Heb je die error zelf ooit gehad?

er zijn meerdere redenen waardoor je SMPA60 kan krijgen

Lees laatste post:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=419596&st=40

Hier praten ze ook erover (ORG_Fugitive)

http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=118305

Uitgelegd

Je slaat een standaard R* auto op, sentinel bijvoorbeeld op je parkeerplaats.

mod hem voor een m3 bijvoorbeeld.

start gta op en ga maar eens naast die auto staan

Denk eens na voordat je zegt ''dat slaat werkelijk nergens op''

grappenmaker, ik weet alles over die SMPA60 error, ik heb hem ook gehad, ten tweede wist ik ook hoe je hem moet fixen. Dat heeft helemaal niks met je parkeerplaats te maken, hoe ik dat weet? Omdat ik dat zelf heb gedaan, auto's gemod die op de parkeerplaatsen staan, en raad eens, geen crash.

Die crash komt, zoals ik al zei doordat je de mod fout installeert, -door bijvoorbeeld niet te rebuilden of niet de vehicles.ide line te installeren- of het komt doordat je een mod gebruikt die niet werkt, het heeft niks met je parkeerplaats te maken.

Alsjeblieft, denk na voordat je wat zegt, want als het wat met je parkeerplaatsen te maken zou hebben zou het crashen als je naar buiten liep en de models geladen werden, raad eens, dat gebeurt niet, de crash komt pas als je uit het gebied gaat en de auto's dus uit het geheugen moeten worden geladen, door fout installeren of een slechte carmod lukt dit niet en krijg je de crash.

Ook heb ik de links bekeken, die van gtaf.com;

Hij is de enige persoon die dat claimt dat het daardoor komt, tegenover 1000 anderen die dat zeggen, lijkt die post dan plausibel? mij niet.

en die van gtagaming.com;

Vertaling:

om ervoor te zorgen dat je savegame niet meer crasht moet je naar je huizen gaan en daar al je auto's van je parkeerplaatsen afhalen en dan opnieuw opslaan. Vergeet niet je eerste appartement!bla bla bla....

Erg leuk en die weet ik zelf ook, maar waarom dat crasht is omdat die auto's op die saveplaatsen niet werken, dat weet ik want ik heb het zelf ook gehad. Ga maar eens 1 van die autos pakken, rijd er een stukje mee weg en loop er vandaan, je zult zien dat bij 1 van die 2(of allebei als je ze niet goed installeert) het spel ook gewoon zou crashen, het heeft niks met de saveplaatsen te maken maar gewoon met de auto's zelf.

Wat jij zegt slaat, nogmaals, echt helemaal nergens op

Link to comment
Delen op andere websites

Nee je hoeft helemaal niet opnieuw te rebuilden, niet in het geval dat ik mijn vriend heb geholpen.

Hij deed wat ik zei, auto's eraf halen, spel opslaan. en toen was alles weer goed

en ik had het over de saveplaatsen dat als je een auto daar savet en mod naar een andere auto dat je dan die error krijgt, bij elke parkeerplaats voor je safehouse

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je hoeft helemaal niet opnieuw te rebuilden, niet in het geval dat ik mijn vriend heb geholpen.

Hij deed wat ik zei, auto's eraf halen, spel opslaan. en toen was alles weer goed

Ja inderdaad, totdat je die auto in het verkeer of ergens anders tegenkomt en hij weer crasht omdat hij uit het geheugen moet worden geladen.

en ik had het over de saveplaatsen dat als je een auto daar savet en mod naar een andere auto dat je dan die error krijgt, bij elke parkeerplaats voor je safehouse

en dat is dus niet zo, hoe moeilijk is dat nou te begrijpen?

Misschien lees je erover heen, daarom doe ik het even in het groot;

De crash komt niet door de saveplaatsen maar door het fout installeren van de mod

Probeer het maar uit, spawn een auto met de trainer die voorheen op de saveplaats stond en je zult zien, dan zal hij ook crashen.

Ik snap echt niet waarom je me gewoon niet gelooft, ik heb zo'n beetje alles al gemod in gta4, alles wel gezien in gta4, en dan denk je dat ik lieg ofzo? sorry hoor, maar ik ben hier op het forum om mensen hulp te bieden, niet om de les geleerd te worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee je hoeft helemaal niet opnieuw te rebuilden, niet in het geval dat ik mijn vriend heb geholpen.

Hij deed wat ik zei, auto's eraf halen, spel opslaan. en toen was alles weer goed

Ja inderdaad, totdat je die auto in het verkeer of ergens anders tegenkomt en hij weer crasht omdat hij uit het geheugen moet worden geladen.

en ik had het over de saveplaatsen dat als je een auto daar savet en mod naar een andere auto dat je dan die error krijgt, bij elke parkeerplaats voor je safehouse

en dat is dus niet zo, hoe moeilijk is dat nou te begrijpen?

Misschien lees je erover heen, daarom doe ik het even in het groot;

De crash komt niet door de saveplaatsen maar door het fout installeren van de mod

Probeer het maar uit, spawn een auto met de trainer die voorheen op de saveplaats stond en je zult zien, dan zal hij ook crashen.

Ik snap echt niet waarom je me gewoon niet gelooft, ik heb zo'n beetje alles al gemod in gta4, alles wel gezien in gta4, en dan denk je dat ik lieg ofzo? sorry hoor, maar ik ben hier op het forum om mensen hulp te bieden, niet om de les geleerd te worden...

ik probeer ook te helpen,

maar mijn vriend die ook die car mods had geinstalleerd kreeg ook smpa60, deed het opnieuw importen, rebuild,save

en toen alsnog die smpa60

en nadat hij zijn parkeerplaatsen leegmaakte en het spel opsloeg kreeg hij geen error meer

Link to comment
Delen op andere websites

nee raar he, omdat die auto er niet meer staat en dus niet meer uit het geheugen hoeft worden geladen

Wat is er nou gewoon moeilijk aan te begrijpen dat de SMPA60 komt door een foute carmod of fout installeren. Ik raad die vriend van je aan om ook de readme eens door te lezen en de handling.dat en vehicles.dat ook te installeren, die zit er niet voor niks bij en verhelpt ook gewoon het probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

nee raar he, omdat die auto er niet meer staat en dus niet meer uit het geheugen hoeft worden geladen

Wat is er nou gewoon moeilijk aan te begrijpen dat de SMPA60 komt door een foute carmod of fout installeren. Ik raad die vriend van je aan om ook de readme eens door te lezen en de handling.dat en vehicles.dat ook te installeren, die zit er niet voor niks bij en verhelpt ook gewoon het probleem.

aahahha je hebt gelijk

je bent grappig xD

Link to comment
Delen op andere websites

nee raar he, omdat die auto er niet meer staat en dus niet meer uit het geheugen hoeft worden geladen

Wat is er nou gewoon moeilijk aan te begrijpen dat de SMPA60 komt door een foute carmod of fout installeren. Ik raad die vriend van je aan om ook de readme eens door te lezen en de handling.dat en vehicles.dat ook te installeren, die zit er niet voor niks bij en verhelpt ook gewoon het probleem.

aahahha je hebt gelijk

je bent grappig xD

Ten eerste heb ik altijd gelijk, ten tweede ben ik ook grappig.

Ten derde,

Gefeliciteerd!

U Bent de gelukkige winnaar van 2 tickets naar het huis van Justin Bieber waar je lekker een beschuitje met hem kunt gaan eten.

Wij wensen U een fijna middag/avond met Justin Bieber.

Met vriendelijke groet,

Het Justin Bieber Management Team.

P.S. Deze prijs is geldig tot 9 september 2010 0:00 precies

Link to comment
Delen op andere websites

nee raar he, omdat die auto er niet meer staat en dus niet meer uit het geheugen hoeft worden geladen

Wat is er nou gewoon moeilijk aan te begrijpen dat de SMPA60 komt door een foute carmod of fout installeren. Ik raad die vriend van je aan om ook de readme eens door te lezen en de handling.dat en vehicles.dat ook te installeren, die zit er niet voor niks bij en verhelpt ook gewoon het probleem.

aahahha je hebt gelijk

je bent grappig xD

Ten eerste heb ik altijd gelijk, ten tweede ben ik ook grappig.

Ten derde,

Gefeliciteerd!

U Bent de gelukkige winnaar van 2 tickets naar het huis van Justin Bieber waar je lekker een beschuitje met hem kunt gaan eten.

Wij wensen U een fijna middag/avond met Justin Bieber.

Met vriendelijke groet,

Het Justin Bieber Management Team.

P.S. Deze prijs is geldig tot 9 september 2010 0:00 precies

Gratis wc papier, yes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Als je er zoveel van weet Wesley, kan je me dan vertellen waarom mij spel crashed ookal heb ik de handling veranderd en de mod (denk ik) goed geinstaleerd?

Ik denk niet dat de mod fout is want de reacties zijn ook gewoon goed...

Kan het zijn dat hij crashed omdat hij eigenlijk een Hakumai maar ik dat vervangen heb door een Uranus?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...