Jump to content

1 dag opnieuw ?


benhelsloot

Recommended Posts

als je een dag opnieuw kon doen welke dan ?

en waarom ?

ik zou 23 september graag over doen omdat er wat is gebeurd wat ik liever niet wou doen :duh:

een vriend was met mij aan het vechten (voor de nep) en er gebeurde niks maar hij streukelde over mijn tas en viel tegen een deurklink met zijn oog er was toen een ader gesprongen en ik kreeg straf van mijn mentor omdat hij zei dat ik hem sloeg :7 nu hebben we nog steeds ruzie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou 30 juli overdoen, de sterfdag van mijn opa. Ik was er niet bij, en mijn moeder en tante hadden ruzie met mijn oma. Ze mochten niet meer binnen van oma, en dus heeft mijn vader bij mijn opa zitten waken. Als ik er was geweest had ik mijn oma of helemaal blauw geslagen of vastgebonden aan een paal zodat in ieder geval mijn moeder en tante afscheid konden nemen.

Ook zou ik er zelf graag bij willen zijn, de dagen daarvoor ben ik soms geweest. Telkens weer een kusje op zijn voorhoofd en toch mentaal elke dag wat meer afscheid genomen. Maar ik had het liever echt gedaan, ik had tegen hem willen zeggen dat het me spijt dat we weinig contact hadden. Dat ik er was geweest voor hem, dat ik zijn hand had kunnen vast houden als hij ging. Ik hem succes kunnen wensen, maar nee. Ik was er niet..

Link to comment
Delen op andere websites

6 oktober 2008

Was een geweldige schoolkamp dag. Hoop dat dat dit jaar ook weer kon.

of als er in het heden geen nadelige effecten zou hebben dan zou ik ook kunnen gaan voor of 7 okt '08 (2e leuke kamp-dag maar dan wat kattenkwaad uithalen die ik kon doen maar niet heb gedaan) of de 1e kamp-dag van het einde van het schooljaar kamp van 2009

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt een dag die ik echt nog een keer zou willen meemaken. Niet omdat ik nooit echt leuke dagen heb meegemaakt, integendeel, maar als je iets voor de tweede keer maakt, lijkt het me nogal saai. Dezelfde grap als toen is helemaal niet meer grappig, die chick ziet er een stuk minder goed uit als je weet hoe ze er 's morgens uit ziet, en andere ervaringen zijn natuurlijk ook allemaal wat minder. Het is net als voor de tweede keer in de achtbaan gaan. Dan gaat het ook vervelen.

Nee, dan kijk ik meer uit naar de dagen die nog komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...