Jump to content

1 dag opnieuw ?


benhelsloot

Recommended Posts

of-topic gaat het nou over liefde :7

Niks offtopics aan toch? Gaat alleen dieper op een post in, is juist goed..

Naja, gaat idd over liefde. Komt erop neer dat zij op mij afstapte en wat wilde zeggen. Kwam goed uit, want ik wilde het vragen (dacht ik dus).. Naja, ik zeg "Jij eerst, dames gaan voor, haha", en toen zei zij "Ik heb een vriendje, Sem heeft me een paar minuten geleden gevraagd (bigsmile)". eventjes stilte, ik feliciteerde haar, en toen zei ze "En wat wilde jij nou vragen". Ik heb maar gezegd dat ik wilde vragen of ze 't naar d'r zin had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

De dag dat ik verkwring kreeg, dan had ik nee kunnen zeggen en nu niet met die bull**** rond hoeven lopen

Leg uit :engel:

Nee, te erg :cry:

Eigenlijk zou ik me eerste verjaardag ook wel over willen doen, de dag dat ik met meneer bloempot en meneer geitenkeutel te maken kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Het oud en nieuw van denk ik twee jaar geleden. Toen was het heel mistig en kon je haast niks zien.

Als het niet zo mistig was kon ik met mijn rechter oog nog 100% zien, nu nog 50%..

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

22 sep,

De dag van het laten inslapen van mijn hond...

Ik zou nog graag afscheid van hem willen nemen. :cry:

1 september. De dag dat mijn hond overleed, terwijl ik in Rotterdam was. Kon geen afscheid van haar nemen; ze was dood tegen de tijd dat ik thuis was.

Maar zoals iemand al zo mooi zei in dit topic: "ik kijk liever vooruit dan achteruit".

Link to comment
Delen op andere websites

Geen. Natuurlijk zijn er momenten die je graag nog een keer over zou willen doen of nog een keer mee wil maken.. Zeker om bijvoorbeeld nog één keer een overleden naaste te zien, of om een enorme blunder recht te zetten. Anderzijds zorgt elke beslissing, hoe klein die ook is, in je leven ervoor dat je bent wie je bent en je doet wat je doet. Je wordt gevormd door alle gebeurtenissen, de leuke en de minder leuke. Als je één dag veranderd in het verleden, dan veranderd je volledige toekomst. Ik ben blij met wat ik nu heb, en wat er in de toekomst ligt dat zie ik dan wel weer. Ondanks vele blunders en minder leuke momenten zou ik dus geen dag over willen doen, want ik zou het zonde vinden om al het moois wat ik nu heb te verliezen.. Wees voorzichtig met wat je wenst.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...