QinX Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Ziet er strak uit, jammer dat je het niet stabiel kan krijgen. Doe je alleen maar de processor overclocken, of doe je ook meteen het geheugen overclocken? We hadden 1600MHz geheugen erop draaien dus dat werkte allemaal perfect. Het was inderdaad erg jammer dan 4,5GHz niet stabiel te krijgen was, maar we gaan binnenkort met AMD en MSI om de tafel zitten om te kijken hoe het wel stabiel te krijgen is. Wat? Is dit werk, of hobby? Of wtf doen jullie? x) Als je met jullie mij en het bedrijf waar ik semi-werk bedoelt dan ja . Ziet er strak uit, jammer dat je het niet stabiel kan krijgen. Doe je alleen maar de processor overclocken, of doe je ook meteen het geheugen overclocken? We hadden 1600MHz geheugen erop draaien dus dat werkte allemaal perfect. Het was inderdaad erg jammer dan 4,5GHz niet stabiel te krijgen was, maar we gaan binnenkort met AMD en MSI om de tafel zitten om te kijken hoe het wel stabiel te krijgen is. Het kan heel goed een moederbord kwestie zijn. Hebben jullie ook geprobeert, tenminste als het kan, met een andere multiplier te werken zodat de baseclock misschien lager is? Of begonnen jullie meteen met de hoogste multiplier, zodat het moederbord niet zo gauw de beperkende factor is? We hebben niet veel met de BLCK gedaan omdat het een BE editie was dus gewoon multiplier omhoog gooien en gaan . Bewerkt: 4 oktober 2009 door QinX Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik mag toch wel zeggen dat ik verbaast ben dat AMD bij jullie langs komt. Verder voor non-prof wel een nette score hoor. Misschien heb je het gewoon niet getroffen met de processor batch. Er zijn al record's van 6.4 (uit mijn hoogd) voor Phenom II, dus je hebt nog maar 2 Ghz te gaan. Reageren
SchoonZoon Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Nice overclock! Ice Ice Baby! MadMouse maakt toch alleen game / office muismatten of niet? Reageren
QinX Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik mag toch wel zeggen dat ik verbaast ben dat AMD bij jullie langs komt. Verder voor non-prof wel een nette score hoor. Misschien heb je het gewoon niet getroffen met de processor batch. Er zijn al record's van 6.4 (uit mijn hoogd) voor Phenom II, dus je hebt nog maar 2 Ghz te gaan. Wij gaan bij AMD langs hoor . Intel is ook contact mee. Laat nu net die laatste 2 GHz het moeilijkste zijn. Nice overclock! Ice Ice Baby! MadMouse maakt toch alleen game / office muismatten of niet? Vroeger wel. Maar zoals elk bedrijf moeten we groeien. vandaar dat we hiermee bezig zijn. ik ga binnenkort mijn eigen WC setup met zo'n unit uitbreiden eens kijken wat dat gaat worden. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind het al knap dat je aan 4.4 Ghz bent gekomen. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Mijn processor loopt op "slechts" 3.4 Ghz. Toch nog een OC van 600 Mhz. Wordt natuurlijk niemand warm van, maar 10 jaar gelden had je nog geeneens processors van 600 Mhz. Wat gaat het allemaal snel. Ik neem ook aan dat dit niet voor 24/7 is bedoelt, maar echt gewoon om proberen een leuke 3d mark score neer te zetten, en voor de lol natuurlijk. @ Limbolander: Een 4.4/5 Ghz Phenom II X4 + 3 HD4770's in CrossfireX, zal leuke resultaten gaan geven. En een HD5870 die flink wordt opgevoerd natuurlijk ook. (Of koop er meteen 3 ) Bewerkt: 4 oktober 2009 door Sprunk Reageren
QinX Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik vind het al knap dat je aan 4.4 Ghz bent gekomen. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Mijn processor loopt op "slechts" 3.4 Ghz. Toch nog een OC van 600 Mhz. Wordt natuurlijk niemand warm van, maar 10 jaar gelden had je nog geeneens processors van 600 Mhz. Wat gaat het allemaal snel.Ik neem ook aan dat dit niet voor 24/7 is bedoelt, maar echt gewoon om proberen een leuke 3d mark score neer te zetten, en voor de lol natuurlijk. @ Limbolander: Een 4.4/5 Ghz Phenom II X4 + 3 HD4770's in CrossfireX, zal leuke resultaten gaan geven. En een HD5870 die flink wordt opgevoerd natuurlijk ook. (Of koop er meteen 3 ) Nou eigenlijk is het dus wel bedoeld voor 24/7 te draaien iets wat op 4,25GHz wel goed ging. Daarvoor is het product juist een aanvulling. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Een moederbord zo open en bloot op een kartonnen doos 24/7? Over ergonomie gesproken... Reageren
QinX Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Een moederbord zo open en bloot op een kartonnen doos 24/7? Over ergonomie gesproken... Je snapt niet waar testen voor is bedoeld? Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 nog niet die hd4770's verkopen he qinx, kom ik binnenkort langs met mijne:P Reageren
QinX Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 nog niet die hd4770's verkopen he qinx, kom ik binnenkort langs met mijne:P Doe ik wel Reageren
QinX Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Goed nieuws, ik ga met bovenstaand bedrijf naar de Firstlook beurs op 18 en 19 oktober. Ons systeem is werkend te zien op de stand van ASUS. Als je dus in de buurt bent kom dan langs misschien kom ik je wel tegen ^^ Beurs Website Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Een moederbord zo open en bloot op een kartonnen doos 24/7? Over ergonomie gesproken... Benchmark resultaten zijn meestal sowieso niet voor 24/7 gebruik dus niet echt boeiend Reageren
QinX Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Een moederbord zo open en bloot op een kartonnen doos 24/7? Over ergonomie gesproken... Benchmark resultaten zijn meestal sowieso niet voor 24/7 gebruik dus niet echt boeiend niet te vergeten dat ergonomie niets te maken heeft met de locatie van de onderdelen . ergonomie heeft te maken hoe je zit. ergonomisch gezien met je rechtop in je stoel zitten omdat dat het beste is voor je rug. toch doet 99% dat niet en zitten ze lekker onderuit gezakt achter de PC. en maar klagen dat ze hernia's hebben als ze 40 zijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Ergonomie heeft ook te maken met je (werk)ruimte. En een moederbord open en bloot op tafel lijkt mij niet echt meedragen daarin. Maargoed, ik snap ook wel dat het voor test doeleinden is, maar ik vraag me altijd af waarom men het niet gewoon in een behuizing stopt. Als je nu achter een kabel blijft hangen licht alles op de grond. Ik haal ook niet mijn moeberbord en alles uit de case als ik mijn Phenom wil overclocken. Maargoed, misschien moet je een echte overclocker met de nodige ervaring zijn om te begrijpen waarom iedereen dat doet. En leuk dat je op een beurs mag staan. Lijkt mij toch wel spannend en avontuurlijk. By the way, ik zit ook niet rechtop hoor. Bewerkt: 7 oktober 2009 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ergonomie heeft ook te maken met je (werk)ruimte. En een moederbord open en bloot op tafel lijkt mij niet echt meedragen daarin. Maargoed, ik snap ook wel dat het voor test doeleinden is, maar ik vraag me altijd af waarom men het niet gewoon in een behuizing stopt. Als je nu achter een kabel blijft hangen licht alles op de grond. Ik haal ook niet mijn moeberbord en alles uit de case als ik mijn Phenom wil overclocken. Maargoed, misschien moet je een echte overclocker met de nodige ervaring zijn om te begrijpen waarom iedereen dat doet. En leuk dat je op een beurs mag staan. Lijkt mij toch wel spannend en avontuurlijk. By the way, ik zit ook niet rechtop hoor. Omdat ze vaak de hardware krijgen van fabrikanten bij echte toernooien e.d , dus hardware die maar tijdelijk in hun bezit is , beetje loos om dan ook nog eens alles in een kast te proppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.