Jump to content

Extreem Overclocken met Peltiers


QinX

Recommended Posts

Morgen ga ik weer aan het werk met de setup.

We hebben van ASUS een display kast gekregen waar we alles in kunnen bouwen. Ik ga hier een paar foto's van nemen en als het dan ook mag ;) dan zal ik ze hier posten.

Wat je iig te zijn krijgt op de foto is:

ASUS Display case

Intel Core i 7 920 C0 @+-4GHz

ASUS Rampage II Extreme

OCZ Blade geheugen

ASUS Videokaart(onbekend)

En natuurlijk de Peltier elementen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • QinX

    23

  • Limbolander

    8

  • Galiorix

    6

  • Sprunk

    6

Welke C0 batch heb je? De D0 batches zijn erg gewild, maar bepaalde C0 batches schijnen ook goed boven de 4Ghz te clocken zijn.

Wij hebben een ES gekregen via Intel zelf. Hoewel ik er erg tevreden mee ben weet ik gewoon dat het de CPU gewoon slechter klokt als een D0. Binnenkort Intel eens lief gaan aankijken xD

Link to comment
Delen op andere websites

Welke C0 batch heb je? De D0 batches zijn erg gewild, maar bepaalde C0 batches schijnen ook goed boven de 4Ghz te clocken zijn.

Wij hebben een ES gekregen via Intel zelf. Hoewel ik er erg tevreden mee ben weet ik gewoon dat het de CPU gewoon slechter klokt als een D0. Binnenkort Intel eens lief gaan aankijken xD

Die kans is er wel, de D0 batches zijn toch de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke C0 batch heb je? De D0 batches zijn erg gewild, maar bepaalde C0 batches schijnen ook goed boven de 4Ghz te clocken zijn.

Wij hebben een ES gekregen via Intel zelf. Hoewel ik er erg tevreden mee ben weet ik gewoon dat het de CPU gewoon slechter klokt als een D0. Binnenkort Intel eens lief gaan aankijken xD

Die kans is er wel, de D0 batches zijn toch de beste.

We zullen eens kijken wat we los kunnen peuteren bij hun :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Geven jullie gratis moederborden mee met socker 775? :D

Je mag me asus P5K best hebben

Wacht, ik heb dus de kans dat ik van de Gameplay ASUS stand in plaats van folders een dik moederbord mee naar huis neem?! :D

als de asus stand in me slaapkamer is wel ja

Link to comment
Delen op andere websites

Oké even voor de duidelijkheid want volgens mij zien sommige mensen het volgende verkeerd:

Limbolander is een vriend van mij in real-life. We hebben beide een hobby genaamd Overclocken.

Ikzelf ben er een stapje verder mee gegaan ik doe het nu voor mijn werk. Limbolander is dus op geen enkel manier verbonden met alle info over MadMouse. Peltier elementen. ASUS, Intel, AMD en noem maar op.

graag niet meer door elkaar halen want het irriteert mij een beetje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...