Jump to content

Extreem Overclocken met Peltiers


QinX

Recommended Posts

Ik denk als het best een slim idee is om er een blog voor te maken, jullie prestaties met overclocken zijn erg goed :tu: .

PS: Qinx zit jij ook op hardware.info?

sporadisch zweef ik rond op de forums. Ben daar meer een lezer. Zelfde geld ook voor tweakers.net

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • QinX

    23

  • Limbolander

    8

  • Galiorix

    6

  • Sprunk

    6

Ik denk als het best een slim idee is om er een blog voor te maken, jullie prestaties met overclocken zijn erg goed :tu: .

PS: Qinx zit jij ook op hardware.info?

sporadisch zweef ik rond op de forums. Ben daar meer een lezer. Zelfde geld ook voor tweakers.net

Ben je een normale tweakers-overclocker of zit je aan de hardcore kant? :V Ik lees regelmatig posts die ik nooit stabiel zal krijgen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk als het best een slim idee is om er een blog voor te maken, jullie prestaties met overclocken zijn erg goed :tu: .

PS: Qinx zit jij ook op hardware.info?

sporadisch zweef ik rond op de forums. Ben daar meer een lezer. Zelfde geld ook voor tweakers.net

Ben je een normale tweakers-overclocker of zit je aan de hardcore kant? :V Ik lees regelmatig posts die ik nooit stabiel zal krijgen xD

Ben momenteel eigenlijk bezig om over te gaan van tweaker/overclocker naar Die hard overclocker. Ben me veel in aan het lezen en dankzij werk kan ik ook genoeg testen. Met beetje geluk kan ik nu goedkoop aan een QX9650 komen en kan ik daarmee gaan spelen :D moet nog altijd een keer 5GHz draaiende hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af hoelang het nog gaat duren voor er 5 Ghz processoren in de winkel komen, en hoelang het nog gaat duren voordat iemand 10 Ghz gaat halen met een overclock. ^_^

Maar ik wens je al het geluk toe met het bemachtigen van een QX9650. Overclocken met vrij te kiezen multiplier is toch weer wat eenvoudiger. Alleen goedkoop? (Of intel moet je er één willen sponsoren)

Ik ben trouwens ook meer een lezer op hardware.info. Heel zelden dat ik daar wat post. Dit forum is gewoon leuker. :tu:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee een blog te gaan onderhouden ofzo QinX? is uiteindelijk een stuk overzichterlijker als forum posts :)

Ik wil mijn blog best beschikbaar stellen, en dan kan ik zelf ook mijn overclock avonturen plaatsen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook dat ik veel meer lees dan dat ik daar post(beide sites), ik moet nog eerst over de 4Ghz bariere komen, helaas werkt het geheugen nogal tegen en moet ik kijken voor sneller geheugen.

@QinX: jah klopt maar die draak vond ik gewoon leuk en heb wel ati videokaart en G.E.I.L Black dragon dus dacht past wel mooi(toendertijd:P)

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook dat ik veel meer lees dan dat ik daar post(beide sites), ik moet nog eerst over de 4Ghz bariere komen, helaas werkt het geheugen nogal tegen en moet ik kijken voor sneller geheugen.

beetje offtopic maar moet kunnen:

je signature plaatje klopt niet :puh:. Je hebt een AMD Dragon plaatje maar je hebt geen AMD CPU+GPU+Chipset :puh:

aanvullend:

Wat vinden jullie van de volgende deal:

Q9550+150 euro voor een QX9650?

Bewerkt: door QinX
Link to comment
Delen op andere websites

Met een goed idee kan je bij de admins blogrechten aanvragen als je nog geen Megalid bent. Zie voorbeelden als Puma, Fiegel5 en ikzelf ooit. :)

Gelieve wel een beetje erop te letten dat dit niet een gezellig theekransje wordt, want sommige dingen kunnen makkelijk via MSN of mondeling als je elkaar toch kent. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van de volgende deal:

Q9550+150 euro voor een QX9650?

Dat lijkt me geen verkeerde deal, aangezien de Extreme series van Intel sowieso erg prijzig zijn en een goed overclockbare CPU toch wel aardig wat geld waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een goed idee kan je bij de admins blogrechten aanvragen als je nog geen Megalid bent. Zie voorbeelden als Puma, Fiegel5 en ikzelf ooit. :)

Gelieve wel een beetje erop te letten dat dit niet een gezellig theekransje wordt, want sommige dingen kunnen makkelijk via MSN of mondeling als je elkaar toch kent. :puh:

Hoe en waar vraag ik dat aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Met een goed idee kan je bij de admins blogrechten aanvragen als je nog geen Megalid bent. Zie voorbeelden als Puma, Fiegel5 en ikzelf ooit. :)

Gelieve wel een beetje erop te letten dat dit niet een gezellig theekransje wordt, want sommige dingen kunnen makkelijk via MSN of mondeling als je elkaar toch kent. :puh:

Hoe en waar vraag ik dat aan?

Een administrator een PB sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een goed idee kan je bij de admins blogrechten aanvragen als je nog geen Megalid bent. Zie voorbeelden als Puma, Fiegel5 en ikzelf ooit. :)

Gelieve wel een beetje erop te letten dat dit niet een gezellig theekransje wordt, want sommige dingen kunnen makkelijk via MSN of mondeling als je elkaar toch kent. :puh:

Hoe en waar vraag ik dat aan?

Een administrator een PB sturen.

Heb een PB naar Dutchy gestuurd.

Heeft iemand even een voorbeeld blog van het forum hier?

Bewerkt: door QinX
Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen trouwens vragen hebben over mijn project of gewoon vragen over hardware in het algemeen, ik heb even een msn adres aangemaakt waarop jullie mij allemaal ongevraagd mogen toevoegen. :puh: add xxx aan je lijst en iemand met kennis staat altijd paraat

Disclaimertje:

Enige moeite vanuit jezelf is wel een vereiste :puh:

>>> Door Thundercover: E-mailadres verwijderd. Het is niet toegestaan e-mailadressen op het forum te plaatsen. Daarnaast nogmaals het verzoek aan iedereen om ontopic te blijven en niet dingen te bespreken die ook prima via PB/MSN kunnen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...