Jump to content

welke video kaart?


koeniekazaa

Recommended Posts

hoi iedereen,

ik heb een jaar geleden een nieuwe pc gekocht, en de video kaart is ZWAAR slecht 128mb. Nu wil ik een nieuwe video kaart kopen alleen heb totaal geen idee wat voor 1 ik er wil kopen. ik wil niets aan mijn systeem veranderen en hij mag ongeveer 80-100 euro kosten.

9kwg7m.jpg

eqw84z.jpg

j744mp.jpg

Bewerkt: door koeniekazaa
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • koeniekazaa

    16

  • QinX

    4

  • Sprunk

    3

  • GTA_MasterNL

    3

Top Posters In This Topic

hoi iedereen,

ik speel sinds kort gta 4 alleen is dit nogal lelijk op mijn pc. nu zou ik willen weten welke videokaart ik kan kopen die mijn systeem aan kan. die tussen de 70-150 euro inzit en hoeveel mb is het?.

Ik raad je aan even te wachten tot de HD5770 uit is. dat is namelijk volgende week. Deze is beter dan de huidige HD4870 en beter als de GTX275. voor maar 150 euro.

Ook heb je volgens mij zo rond de 3 a 4 GB RAM geheugen nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor IV is inderdaad 3/4GB RAM aan te raden, het spel gebruikt zelf al over de 1 GB RAM.

EDIT @ Hieronder, toen ik IV speelde met 2 GB RAM en XP gebruikte ik altijd +/-2250MB Van de 2048MB.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

okay bedankt voor de tips :D. de video kaart koste ongeveer zo`n 150 euro(dat is goed) maar ik heb op mijn pc maar 2 gb ram geheugen dus zou ik even willen weten hoeveel het kost om het naar 3 of 4 te maken en wat ik nog meer aan mijn pc moet veranderen.

p.s. hoeveel gb is dat en waar kan ik hem kopen of bestellen?

Link to comment
Delen op andere websites

okay bedankt voor de tips :D. de video kaart koste ongeveer zo`n 150 euro(dat is goed) maar ik heb op mijn pc maar 2 gb ram geheugen dus zou ik even willen weten hoeveel het kost om het naar 3 of 4 te maken en wat ik nog meer aan mijn pc moet veranderen.

p.s. hoeveel gb is dat en waar kan ik hem kopen of bestellen?

gewoon 1 kit van 2x2GB kopen, kost ongeveer 40-50 euro ongeveer.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor IV is inderdaad 3/4GB RAM aan te raden, het spel gebruikt zelf al over de 1 GB RAM.

Sprunk speelt met 2 GB op XP(High settings), voor Vista is 3 GB echt wel voldoende.

Kleine correctie, ik speel op Windows 7.

Maar inderdaad, ik speel op high (behalve texture resolutie) met 2048 MB geheugen. En met die processor die jij hebt haal je high niet eens dus kun je met 2 GB goed voldoen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi iedereen ,

ik denk dat ik een 512mb video kaart ga halen daar kan ik games gewoon lekker op spelen. nu zou ik graag willen weten welke ik het beste kan kopen. ik had al een paar dingetjes gezien zoals nVidia GeForce 9600 GT of een ATI Radeon HD4850. zijn dit goeie kaarten? en wat moet ik aan me pc veranderen om ze te laten werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je alle drivers van je videokaart verwijderen, je kan dat het beste met driver cleaner doen. Daarna moet je gewoon de oude videokaart eruit halen en dan de nieuwe erin prikken. En dan natuurlijk weer de nieuwe drivers installeren van de videokaart. Hoeveel wil je er aan uit geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je alle drivers van je videokaart verwijderen, je kan dat het beste met driver cleaner doen. Daarna moet je gewoon de oude videokaart eruit halen en dan de nieuwe erin prikken. En dan natuurlijk weer de nieuwe drivers installeren van de videokaart. Hoeveel wil je er aan uit geven?

okay bedankt voor je reactie ;) hoef ik dan niets aan me pc te veranderen zoals een beter processor of Ram geheaugen? ik wil er ongveer 120 euro aan uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je alle drivers van je videokaart verwijderen, je kan dat het beste met driver cleaner doen. Daarna moet je gewoon de oude videokaart eruit halen en dan de nieuwe erin prikken. En dan natuurlijk weer de nieuwe drivers installeren van de videokaart. Hoeveel wil je er aan uit geven?

okay bedankt voor je reactie ;) hoef ik dan niets aan me pc te veranderen zoals een beter processor of Ram geheaugen? ik wil er ongveer 120 euro aan uitgeven.

CPU is goed genoeg, ram geheugen weet ik niet vanwege [TRAIL VERSION] en videokaart moet ook genoeg zijn dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je alle drivers van je videokaart verwijderen, je kan dat het beste met driver cleaner doen. Daarna moet je gewoon de oude videokaart eruit halen en dan de nieuwe erin prikken. En dan natuurlijk weer de nieuwe drivers installeren van de videokaart. Hoeveel wil je er aan uit geven?

okay bedankt voor je reactie ;) hoef ik dan niets aan me pc te veranderen zoals een beter processor of Ram geheaugen? ik wil er ongveer 120 euro aan uitgeven.

CPU is goed genoeg, ram geheugen weet ik niet vanwege [TRAIL VERSION] en videokaart moet ook genoeg zijn dan.

bedankt voor je reactie.

wat is CPU? (ben niet zo goed met computers)

ram geheugen: is 2gb zou de video kaart dan werken?. als ik er 3 of 4 van moet maken hoeveel kost dat?

en is een nVidia GeForce 9600 GT of een ATI Radeon HD4850 een goede keuzen?

Link to comment
Delen op andere websites

CPU staat voor Central Processing Unit, bekend als een Processor. Dit is eigenlijk het het kloppend hart van je PC.

Als je 2 GB geheugen hebt is dat voldoende. Extra geheugen kopen zou niet nodig moeten zijn.

De 4850 is een mooie keuze. Daarmee kun je erg goed GTA IV spelen.

@ Hieronder: Bedankt voor de herhaling :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je alle drivers van je videokaart verwijderen, je kan dat het beste met driver cleaner doen. Daarna moet je gewoon de oude videokaart eruit halen en dan de nieuwe erin prikken. En dan natuurlijk weer de nieuwe drivers installeren van de videokaart. Hoeveel wil je er aan uit geven?

okay bedankt voor je reactie ;) hoef ik dan niets aan me pc te veranderen zoals een beter processor of Ram geheaugen? ik wil er ongveer 120 euro aan uitgeven.

CPU is goed genoeg, ram geheugen weet ik niet vanwege [TRAIL VERSION] en videokaart moet ook genoeg zijn dan.

bedankt voor je reactie.

wat is CPU? (ben niet zo goed met computers)

ram geheugen: is 2gb zou de video kaart dan werken?. als ik er 3 of 4 van moet maken hoeveel kost dat?

en is een nVidia GeForce 9600 GT of een ATI Radeon HD4850 een goede keuzen?

3 tot 4 GB is wel aan te raden, kost ongeveer 40-50 euro wel even kijken wat je nu erin hebt zitten zodat je dezelfde specs hebt. HD4850 is meer dan genoeg dan.

CPU staat voor Central Processing unit , als je een beetje engels kent dan weet je dat dat processor betekent :).

Link to comment
Delen op andere websites

okay bedankt iedereen ;) dan wordt het de ATI radeon hd 4850 met 512mb. nog een paar kleine vraagjes?.

waar kan ik deze het beste kopen of bestellen?

past deze videokaart erin (ik bedoel heb ik de goeie aansluiting/poort?)

en op welke detail kan ik gta 4 spelen en op welke grote bijv. 800x600?

nog een vraagje.

mijn broer wilt ook een nieuwe videokaart, maar ik had ergens gelezen dat je sommige videokaarten niet kan vervangen. kan je deze vervangen?

intel r g33 g31 express chipset family

bedankt voor de tips

Bewerkt: door koeniekazaa
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...