Jump to content

welke video kaart?


koeniekazaa

Recommended Posts

Ik denk dat een 4730 wel een goed kaartje voor jou is. Is qua prestaties iets beter dan een 9600GT, dus met deze kaart kun je op zeker op medium settings spelen. Veel hoger zou je toch niet kunnen halen vanwege je processor, die dan de bottleneck is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • koeniekazaa

    16

  • QinX

    4

  • Sprunk

    3

  • GTA_MasterNL

    3

Top Posters In This Topic

Ik denk dat een 4730 wel een goed kaartje voor jou is. Is qua prestaties iets beter dan een 9600GT, dus met deze kaart kun je op zeker op medium settings spelen. Veel hoger zou je toch niet kunnen halen vanwege je processor, die dan de bottleneck is.

okay bedankt :D

hoef ik dan helemaal niets te veranderen aan me pc zoals een voeding ofzo? 300 watt heb ik nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat een 4730 wel een goed kaartje voor jou is. Is qua prestaties iets beter dan een 9600GT, dus met deze kaart kun je op zeker op medium settings spelen. Veel hoger zou je toch niet kunnen halen vanwege je processor, die dan de bottleneck is.

okay bedankt :D

hoef ik dan helemaal niets te veranderen aan me pc zoals een voeding ofzo? 300 watt heb ik nu.

Voor die 4730 zou je in principe niets hoeven te veranderen kwa voeding. Ik denk dat je het met 300 watt wel gaat redden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat een 4730 wel een goed kaartje voor jou is. Is qua prestaties iets beter dan een 9600GT, dus met deze kaart kun je op zeker op medium settings spelen. Veel hoger zou je toch niet kunnen halen vanwege je processor, die dan de bottleneck is.

okay bedankt :D

hoef ik dan helemaal niets te veranderen aan me pc zoals een voeding ofzo? 300 watt heb ik nu.

Voor die 4730 zou je in principe niets hoeven te veranderen kwa voeding. Ik denk dat je het met 300 watt wel gaat redden. ;)

ik had nog even rond gekeken, de 4730 is op zich een mooie kaart alleen kwam ik dit tegen.

rooie vakjes, ik heb maar 300 Watt. kan ik hem er toch inzetten ofniet?

2z4cr28.jpg

wat bedoelen ze met die 6 pinnen dingen?

Link to comment
Delen op andere websites

okay ik heb besloten om een andere voeding in me pc te gaan zetten een 450 watt denk ik. omdat je gaan goeie videokaarten hebt onder de 400 watt. nu zou ik willen weten wat voor 450 watt voeding ik moet nemen en wat voor video kaart (zat aan een 512mb HD4850 te denken, werkt die goed op mijn systeem?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...