.Senne Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hee allemaal, Na eventjes een pauze heb ik weer wat geprobeerd. Ditmaal een vrij simpele signature, die er hopelijk een beetje glanzend uitziet. Het is misschien geen signature zoals er op het forum te zien zijn, maar ik vroeg me toch af wat jullie ervan vinden en op aan te merken hebben. Het zijn twee basisfiguren, die ik bewerkt heb met gradients, patterns, overlays, blending options enzovoort. De bedoeling was om de kleuren te doen matchen met die van het forum. Hier is ie: Rates en/of comments? ^^ Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Simpel, maar erg strak en erg mooi Ik vind hem wel iets hebben, als je er een tut over hebt of als je er een wilt maken, hier melden graag :$ Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind hem zeer goed gelukt Senne. Het ziet er mooi en strak maar vooral lekker simpel uit. De kleuren combineren mooi met de forum skin en dat is aardig stijlvol. Een leuke uitkomst waar volgens mij niet al te veel werk heeft in gezeten. Maar goed, al met al geef ik je als cijfer een 7 aangezien hij zeer goed is gelukt en perfect combineert met de skin kleur van dit forum. Een knap werkje, ik doe het je niet na. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.