Jump to content

Algemene opmerking


CrackerzElite

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CrackerzElite

    11

  • NickyHendriks

    5

  • Exoit

    4

  • Bierbuikje

    3

Oke, nu ik eindelijk voldoe aan de eisen en dus wordt ik nu 'aangeklaagd', voel ik me aangesproken en wordt het persoonlijk. Ik heb als verdediging 2 punten:

1) Waarom mag je niet meer trots zijn op iets dat je zelf hebt gemaakt? Jij hebt er tijd en moeite in gestoken en dan komt er iets moois uit. Wat jij nu eigenlijk zegt is, is dat ouders ook niet meer trots mogen zijn op hun kinderen, want de kinderen zijn gemaakt door hun ouders (Als je nog geen sexuele voorlichting hebt gehad, PB me maar. Ik leg alles wel even goed uit.). Daarmee ben ik het volledige met het punt van Exoit eens. Een kunstenaar kan toch ook wel trots zijn op zijn werk als hij het ziet hangen in het Louvre? Wij zijn de kunstenaars en de Graphics Showroom is ons Louvre.

2) De volgende keer als jij iemand een keer 'aanklaagt', zorg er dan wel voor dat je de goede persoon 'aanklaagt'. Je gaat toch ook niet zomaar de Koningin aanklagen en dan tijdens de rechtszaak zeggen: 'Ow sorry, foutje. Het is mevrouw Tokkie.' Als je iemand 'aanklaagt', zorg er dan wel voor dat jij de hele zaak van binnen en buiten kent. Want als jij zo altijd bent, mensen beschuldigen voor dingen die ze niet hebben gedaan, dan heb jij over een tijdje met de hele wereld ruzie.

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien mijn naam er ook in voorkomt wil ik er toch op reageren...

1) Het was een van me eerste layouts, ik vond hem wel iets moois in zich hebben en ik ben niet bang om dat te melden. Ik was trots op mezelf dat ik ook een keertje een voor mijn doen goede lay-out had gemaakt, want normaal bak ik er niks van, nu wel, en dat laat ik weten.

2) Als ik iets stijlvol vind is dat mijn eigen mening, ik moet een mening hebben over mijn eigen werken, bovendien iedereen die hier een topic opent post erbij wat ze zelf vinden, weliswaar minder uitgebreid maar ze raten zichzelf ook even heel kort, alleen nu willen ze reacties van anderen.

3) Volgens mij heb jij ook ooit wel eens van dat soort dingen, dat je je zelf professioneel noemt maar toch zit er ergens nog ergens tussen in dit topic dat dat iemand moet zijn die er zijn vak van heeft gemaakt. Er zal vast iemand zijn die er zijn beroep van heeft gemaakt.

Nou jij weer :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Crack, ga nou van niet alles een heel groot openbaar probleem maken. Ik erger me ook wel aan dingen op dit forum maar die bespreek ik dan netjes met Killerzero, Silverbyte. Zit je er mee, ga dan niet Jon-asses een sig-likker noemen, het is gewoon pure jaloezie. Ik heb sinds kort ook photoshop en ik weet nog amper hoe je er een afbeelding in moet zetten. (En de border :$) Maar richt dan niet je pure frustatie op Jonas, hij is een goede vent die niks kwaad doet, alleen maar zijn talent showt met sigs. En wat betreft de twee heren van de BD-Crew? Laat ze lekker in hun waarde. Ze zetten er gewoon bij dat ze het zelf vinden dat ze het redelijk goed hebben gedaan, en zoiets zul jij ook wel is van je signatures hebben gezegd, want wat jij maakt is ook niet mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, nu ik eindelijk voldoe aan de eisen en dus wordt ik nu 'aangeklaagd', voel ik me aangesproken en wordt het persoonlijk. Ik heb als verdediging 2 punten:

1) Waarom mag je niet meer trots zijn op iets dat je zelf hebt gemaakt? Jij hebt er tijd en moeite in gestoken en dan komt er iets moois uit. Wat jij nu eigenlijk zegt is, is dat ouders ook niet meer trots mogen zijn op hun kinderen, want de kinderen zijn gemaakt door hun ouders (Als je nog geen sexuele voorlichting hebt gehad, PB me maar. Ik leg alles wel even goed uit.). Daarmee ben ik het volledige met het punt van Exoit eens. Een kunstenaar kan toch ook wel trots zijn op zijn werk als hij het ziet hangen in het Louvre? Wij zijn de kunstenaars en de Graphics Showroom is ons Louvre.

2) De volgende keer als jij iemand een keer 'aanklaagt', zorg er dan wel voor dat je de goede persoon 'aanklaagt'. Je gaat toch ook niet zomaar de Koningin aanklagen en dan tijdens de rechtszaak zeggen: 'Ow sorry, foutje. Het is mevrouw Tokkie.' Als je iemand 'aanklaagt', zorg er dan wel voor dat jij de hele zaak van binnen en buiten kent. Want als jij zo altijd bent, mensen beschuldigen voor dingen die ze niet hebben gedaan, dan heb jij over een tijdje met de hele wereld ruzie.

1)Je hebt ook helemaal gelijk. Maar dat kun je ook voor jezelf houden, als je jezelf al zo goed vind waarom dan nog meer complimenten krijgen? Je bent toch al de beste?

2) Ja sorry hoor, klaag me maar aan. Maar ja, ik ben ook maar een mens he, dat je dat even weet.

Aangezien mijn naam er ook in voorkomt wil ik er toch op reageren...

1) Het was een van me eerste layouts, ik vond hem wel iets moois in zich hebben en ik ben niet bang om dat te melden. Ik was trots op mezelf dat ik ook een keertje een voor mijn doen goede lay-out had gemaakt, want normaal bak ik er niks van, nu wel, en dat laat ik weten.

2) Als ik iets stijlvol vind is dat mijn eigen mening, ik moet een mening hebben over mijn eigen werken, bovendien iedereen die hier een topic opent post erbij wat ze zelf vinden, weliswaar minder uitgebreid maar ze raten zichzelf ook even heel kort, alleen nu willen ze reacties van anderen.

3) Volgens mij heb jij ook ooit wel eens van dat soort dingen, dat je je zelf professioneel noemt maar toch zit er ergens nog ergens tussen in dit topic dat dat iemand moet zijn die er zijn vak van heeft gemaakt. Er zal vast iemand zijn die er zijn beroep van heeft gemaakt.

Nou jij weer :bier:

1) ''want normaal bak ik er niks van, nu wel''. Heb je ooit al een naar andere layouts gekeken?

2)Prima...

3)En nu even in abn? Ik begrijp er geen kloot van.

Crack, ga nou van niet alles een heel groot openbaar probleem maken. Ik erger me ook wel aan dingen op dit forum maar die bespreek ik dan netjes met Killerzero, Silverbyte. Zit je er mee, ga dan niet Jon-asses een sig-likker noemen, het is gewoon pure jaloezie. Ik heb sinds kort ook photoshop en ik weet nog amper hoe je er een afbeelding in moet zetten. (En de border :$) Maar richt dan niet je pure frustatie op Jonas, hij is een goede vent die niks kwaad doet, alleen maar zijn talent showt met sigs. En wat betreft de twee heren van de BD-Crew? Laat ze lekker in hun waarde. Ze zetten er gewoon bij dat ze het zelf vinden dat ze het redelijk goed hebben gedaan, en zoiets zul jij ook wel is van je signatures hebben gezegd, want wat jij maakt is ook niet mis.

En waar heb jij het nou weer over? :clown: Ik heb het helemaal niet over Jon-asses, dat haal je mooi uit je onderbroek. Je moet je ogen eens oppoetsen of speel anders een keer BrainTraining, goed voor je hersens :tu: . Dat ik hem eens siglikker noem is helemaal niet waar, waar haal je die shitload aan onzin vandaag zeg?

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

1) ''want normaal bak ik er niks van, nu wel''. Heb je ooit al een naar andere layouts gekeken?

2)Prima...

3)En nu even in abn? Ik begrijp er geen kloot van.

1) Als jij het niet mooi vind maar ik zelf wel, dan ligt die fout niet bij mij maar bij jou, dat is geen reden om mij nu hier op te corrigeren

3) Als je dat niet begrijpt ligt het niet aan mij, dat is gewoon ABN voor zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

1) ''want normaal bak ik er niks van, nu wel''. Heb je ooit al een naar andere layouts gekeken?

2)Prima...

3)En nu even in abn? Ik begrijp er geen kloot van.

1) Als jij het niet mooi vind maar ik zelf wel, dan ligt die fout niet bij mij maar bij jou, dat is geen reden om mij nu hier op te corrigeren

3) Als je dat niet begrijpt ligt het niet aan mij, dat is gewoon ABN voor zover ik weet.

1) JIJ kan het mooi vinden, maar wie ben JIJ dan om te zeggen dat dat daadwerkelijk zo is? Lang leve de eigendunk!

3) Ja, wat ligt wel aan jou. :cab: Volgens mij ben je gewoon perfect. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niks begrijp van de samenstelling van die regel..

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

1) ''want normaal bak ik er niks van, nu wel''. Heb je ooit al een naar andere layouts gekeken?

2)Prima...

3)En nu even in abn? Ik begrijp er geen kloot van.

1) Als jij het niet mooi vind maar ik zelf wel, dan ligt die fout niet bij mij maar bij jou, dat is geen reden om mij nu hier op te corrigeren

3) Als je dat niet begrijpt ligt het niet aan mij, dat is gewoon ABN voor zover ik weet.

1) JIJ kan het mooi vinden, maar wie ben JIJ dan om te zeggen dat dat daadwerkelijk zo is? Lang leve de eigendunk!

3) Ja, wat ligt wel aan jou. :cab: Volgens mij ben je gewoon perfect. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niks begrijp van de samenstelling van die regel..

1) Dat is geen eigendunk maar een mening, lang leve de vrijheid van meningsuiting, en bovendien, wie ben jij om te zeggen of iets daadwerkelijk lelijk is? Dat ligt bij iedereen anders, graag met betere argumenten komen.

3) Zeg ik dat? Nee? Lees eens opnieuw of vraag iemand anders, jij maakt in dit topic een probleem, dat probleem ga ik niet voor je oplossen, dat moet je zelf zien te doen, in dit geval is het probleem dat je het niet snapt, kwestie van nog een keer lezen of iemand anders vragen voor een vertaling.

Link to comment
Delen op andere websites

1)Je hebt ook helemaal gelijk. Maar dat kun je ook voor jezelf houden, als je jezelf al zo goed vind waarom dan nog meer complimenten krijgen? Je bent toch al de beste?

Ik zeg toch helemaal niet dat ik de beste ben. Als je iets maakt waarbij je zegt: 'Het is echt gewoon kut.' dan vind ik dat je niet echt heb behaald wat je er mee wou, dan vind ik dat je het misschien nog een keer moet proberen, maar mijn sig is precies geworden zoals ik wou. Dus ben ik daar best trots op mijzelf omdat het me is gelukt.

2) Ja sorry hoor, klaag me maar aan. Maar ja, ik ben ook maar een mens he, dat je dat even weet.

Jij 'klaagt' mij aan, niet andersom. Jij bent volgens mij nu echt boos op ons omdat jij je ding hebt verloren. En nu maar je frustratie uitleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Vakantie.. Geen school... En discussieren met depri tieners. Het hoort er allemaal bij.

1) ''want normaal bak ik er niks van, nu wel''. Heb je ooit al een naar andere layouts gekeken?

2)Prima...

3)En nu even in abn? Ik begrijp er geen kloot van.

1) Als jij het niet mooi vind maar ik zelf wel, dan ligt die fout niet bij mij maar bij jou, dat is geen reden om mij nu hier op te corrigeren

3) Als je dat niet begrijpt ligt het niet aan mij, dat is gewoon ABN voor zover ik weet.

1) JIJ kan het mooi vinden, maar wie ben JIJ dan om te zeggen dat dat daadwerkelijk zo is? Lang leve de eigendunk!

3) Ja, wat ligt wel aan jou. :cab: Volgens mij ben je gewoon perfect. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niks begrijp van de samenstelling van die regel..

1) Dat is geen eigendunk maar een mening, lang leve de vrijheid van meningsuiting, en bovendien, wie ben jij om te zeggen of iets daadwerkelijk lelijk is? Dat ligt bij iedereen anders, graag met betere argumenten komen.

3) Zeg ik dat? Nee? Lees eens opnieuw of vraag iemand anders, jij maakt in dit topic een probleem, dat probleem ga ik niet voor je oplossen, dat moet je zelf zien te doen, in dit geval is het probleem dat je het niet snapt, kwestie van nog een keer lezen of iemand anders vragen voor een vertaling.

1) Pfft, heb ik dan gezegd dat het lelijk is. Nee, dus ga nou geen argumenten verzinnen.

3)Dan niet. Als je er zo'n probleem van maakt.. :cab:

1)Je hebt ook helemaal gelijk. Maar dat kun je ook voor jezelf houden, als je jezelf al zo goed vind waarom dan nog meer complimenten krijgen? Je bent toch al de beste?

Ik zeg toch helemaal niet dat ik de beste ben. Als je iets maakt waarbij je zegt: 'Het is echt gewoon kut.' dan vind ik dat je niet echt heb behaald wat je er mee wou, dan vind ik dat je het misschien nog een keer moet proberen, maar mijn sig is precies geworden zoals ik wou. Dus ben ik daar best trots op mijzelf omdat het me is gelukt.

2) Ja sorry hoor, klaag me maar aan. Maar ja, ik ben ook maar een mens he, dat je dat even weet.

Jij 'klaagt' mij aan, niet andersom. Jij bent volgens mij nu echt boos op ons omdat jij je ding hebt verloren. En nu maar je frustratie uitleven.

1) Dan zeg je dat je tevreden bent, of dat je het geslaagd vind. Dat je iets stijlvol vind heeft niks te maken met of je tevreden bent..

2) Aanklagen... Hoe vaak heb ik nou dingen als 'no offence' of vat het niet persoonlijk op neergezet?

Slotje graag. Ik heb geen zin in een ban en ik ben ook niet van plan deze idiote discussie voort te zetten. Ik ben opgekomen voor mijn mening en jullie doen alsof ik je zusje heb vermoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Even kijken naar puntje 1 van de heren Zamg0d1 en GTAGijsso.

Zij openen een topic met 'jongens, ik heb een signature/plaatje gemaakt'. Dan vragen ze naar een mening 'wat vinden jullie ervan?' en ze zeggen zelf 'ik vind het stijlvol'. Dat is hun eigen mening. Ze geven eerst hun eigen mening en vragen dan wat de rest ervan vind. Je kan het eigendunk noemen, maar je kan het ook zo noemen dat ze trots zijn op zichzelf. Daar is niets mis mee en ze vragen de anderen om hun mening zodat ze hun eigen afbeelding nog beter kunnen maken voor het uiteindelijke beste resultaat.

Slotje graag. Ik heb geen zin in een ban en ik ben ook niet van plan deze idiote discussie voort te zetten. Ik ben opgekomen voor mijn mening en jullie doen alsof ik je zusje heb vermoord?

Als je dit topic alleen plaatst om je mening te verkondigen kan je evengoed een briefje schrijven en boven je bed hangen. Als je een topic opent, kan je reacties verwachten van mensen die erop in willen gaan.

En dat je iemand hebt vermoord is totaal irrelevant.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Crack, ga nou van niet alles een heel groot openbaar probleem maken. Ik erger me ook wel aan dingen op dit forum maar die bespreek ik dan netjes met Killerzero, Silverbyte. Zit je er mee, ga dan niet Jon-asses een sig-likker noemen, het is gewoon pure jaloezie. Ik heb sinds kort ook photoshop en ik weet nog amper hoe je er een afbeelding in moet zetten. (En de border :$) Maar richt dan niet je pure frustatie op Jonas, hij is een goede vent die niks kwaad doet, alleen maar zijn talent showt met sigs. En wat betreft de twee heren van de BD-Crew? Laat ze lekker in hun waarde. Ze zetten er gewoon bij dat ze het zelf vinden dat ze het redelijk goed hebben gedaan, en zoiets zul jij ook wel is van je signatures hebben gezegd, want wat jij maakt is ook niet mis.

- Fout met de BB Codes, ik lost het maar even zo op - CrackerzElite: En waar heb jij het nou weer over? :clown: Ik heb het helemaal niet over Jon-asses, dat haal je mooi uit je onderbroek. Je moet je ogen eens oppoetsen of speel anders een keer BrainTraining, goed voor je hersens :tu: . Dat ik hem eens siglikker noem is helemaal niet waar, waar haal je die shitload aan onzin vandaag zeg?

Wat betreft die reactie in je profiel? Je bent hier op het forum irritant aan het worden, je provoceert en je zoekt ruzie. Dit had je gewoon er buiten kunnen houden. Maar nee, Olivier moet weer eens de boel opstoken met nutteloze discussies en vraagt even daarna om een slotje.

Done.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou mijn hart even luchten en dat heb ik nu gedaan. Voor mij is dit nu echt afgelopen hoor..

Eigenlijk open je dus een topic, en post wat je op je hart hebt, en als wij een reactie daar tegen posten dan is het echt afgelopen? Sorry dan is een forum niet iets waar je zijn moet, meningen verschillen overal, op een forum worden ze alleen sneller gepost dan ze in het echt worden vrijgegeven. Als je niet tegen een tegen-reactie kunt moeet je ook geen topic openen.
Link to comment
Delen op andere websites

Nu wil ik ook even mij hart luchten:

De hoed van de koningin die ze op had tijdens koninginnendag vond ik zo lelijk, van mij moest die verboden worden!

Evenals die Toeschouwer die riep dat de koningin de beste was, en die gozer die afzettingen niet begrijpt.

Met andere woorden: Natuurlijk zijn er dingen waar je een hekel aan hebt, die van jouw part verboden mogen worden. Maar de wereld is niet speciaal alleen gemaakt voor jou, het is in dit geval niet: 'Me, myself and I' Maar: Me, you and the others'. Als je een eigen forum hebt kan je het in de regels zetten, maar zolang het nog niet in de regels staat, mag iedereen zijn eigen sig de hemel in prijzen. Natuurlijk maak ik ook wel eens sig's die ikzelf mooi vind, laat ik hem op msn zien, krijg ik er een slordig 5'je voor. Ja, dan ben ik teleurgesteld, maar zelf vind ik hem nogsteeds mooi. Overigens moet een beetje sig wel een beetje post hebben vind ik, iedereen kan 'klik klik klik' doen, en dan een nieuw topic hebben met alleen maar de signature erin, maar dat staat zo saai!

Kortom, je kan dingen niet leuk vinden/haten, maar jouw wil is geen wet. En ja, ikzelf erger me ook wel eens aan dingen, maar die kunnen nou eenmaal niet verholpen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...