Jump to content

Algemene opmerking


CrackerzElite

Recommended Posts

Je opent een discussie, en zodra je hem gaat verliezen wil je een slotje? :7 Beetje slap, maar goed. Ik laat ook nog even mijn mening horen.

Ik vind het grote onzin dat je niet je eigen mening zou mogen vertellen over een sig die je hebt gemaakt. Vind je hem niet mooi? Kan, en dan mag je dat vertellen ook. Als ik een slecht werkje maak (pas geleden nog) dan zet ik het alsnog neer. Waarom? Simpel, omdat ik tips wil krijgen om beter te worden. Ik ga niet alleen maar mijn beste werkjes posten, maar ook mijn mindere zodat ik beter kan worden. Vind je je eigen werkje wel mooi? Kan ook, en ook dat mag je vertellen.

Sinds wanneer mogen mensen niet meer trots zijn op hun eigen designs en dat laten horen ook?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CrackerzElite

    11

  • NickyHendriks

    5

  • Exoit

    4

  • Bierbuikje

    3

En juist daarom vraag ik een slotje. LEER LEZEN!!!!!

Ik kan prima lezen, ik vind het gewoon erg slap om een slotje te vragen (wat overigens niet mag) als je de discussie dreigt te verliezen. Puur mijn mening, dus zal wel onbelangrijk zijn. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Crackerzelite. Jij bent zelfs zo een rare gozer. Ik snap je echt niet. Je bent nog best jong, kan daaraan liggen. Maar jij bent al tijdje aan het zeggen dat ik erg arrogant heb. 'ik lik jou sigs niet zoals de anderen dat wel doen.' heb je nog eens gezegd. No offence, mijn sigs kunnen jou niet liggen, kan zijn.

In een rate verwees je mij door naar sigtutorials.com, met de bedoeling om mij zogezegd met mijn voeten op de grond te zetten en te zeggen dat ik eigenlijk niet zo super ben. Wat bleek, daar kreeg ik ook eigenlijk alleen goede comments, dat heb je vast ook gezien. En bij mijn eerstvolgende rate zeg je. 'ik wil dat ik ook zo goed als jij bent.'

Je bent een beetje wisselvallig man ;) En je moet niet zoveel zeuren.

Amen.

Nogmaals, die verwijzing, daar bedoelde ik mee dat je toe bent aan een site die alleen maar is besteedt aan designing, dus waar ze echt veel verstand hebben daarvan. Ik wou je alleen maar een tip geven. Want zeg nou zelf, hier kom je niet verder. Verder heb ik nooit gezegd dat je arrogant bent.

Oh, en @ Forumrunner: omdat mensen die ervaring noch talent hebben toch ook een kans verdienen?

CrackerzElite Icon - 22 Sep 2009 - 20:44

Ik arrogant? Omdat ik je sigs niet lik ben ik opeens arrogant. Jezus, kijk eens naar je eigen pik.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Crackerzelite. Jij bent zelfs zo een rare gozer. Ik snap je echt niet. Je bent nog best jong, kan daaraan liggen. Maar jij bent al tijdje aan het zeggen dat ik erg arrogant heb. 'ik lik jou sigs niet zoals de anderen dat wel doen.' heb je nog eens gezegd. No offence, mijn sigs kunnen jou niet liggen, kan zijn.

In een rate verwees je mij door naar sigtutorials.com, met de bedoeling om mij zogezegd met mijn voeten op de grond te zetten en te zeggen dat ik eigenlijk niet zo super ben. Wat bleek, daar kreeg ik ook eigenlijk alleen goede comments, dat heb je vast ook gezien. En bij mijn eerstvolgende rate zeg je. 'ik wil dat ik ook zo goed als jij bent.'

Je bent een beetje wisselvallig man ;) En je moet niet zoveel zeuren.

Amen.

Nogmaals, die verwijzing, daar bedoelde ik mee dat je toe bent aan een site die alleen maar is besteedt aan designing, dus waar ze echt veel verstand hebben daarvan. Ik wou je alleen maar een tip geven. Want zeg nou zelf, hier kom je niet verder. Verder heb ik nooit gezegd dat je arrogant bent.

Oh, en @ Forumrunner: omdat mensen die ervaring noch talent hebben toch ook een kans verdienen?

CrackerzElite Icon - 22 Sep 2009 - 20:44

Ik arrogant? Omdat ik je sigs niet lik ben ik opeens arrogant. Jezus, kijk eens naar je eigen pik.

Precies, dat heb ik in mijn woede eruitgeflapt. Dom van me, maar ik vermeld echt niet dat je arrogant bent.

Nu zal ik idd mijn reputatie wel verpest hebben... Maargoed, het is niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, dat heb ik in mijn woede eruitgeflapt.
Ook niet echt makkelijk, als iedereen dingen zou gaan roepen omdat ie boos is word de sfeer alleen maar slechter, Jonas echter heeft niks misdaan aan jou, of aan anderen, dus waarom zou je hem dan arrogant noemen? Je bent boos, maar om dan de onschuldigen tot slachtoffer te maken gaat mij iets te ver...
Link to comment
Delen op andere websites

Precies, dat heb ik in mijn woede eruitgeflapt.
Ook niet echt makkelijk, als iedereen dingen zou gaan roepen omdat ie boos is word de sfeer alleen maar slechter, Jonas echter heeft niks misdaan aan jou, of aan anderen, dus waarom zou je hem dan arrogant noemen? Je bent boos, maar om dan de onschuldigen tot slachtoffer te maken gaat mij iets te ver...

Wanneer heb ik hem dan uitgescholden voor arrogant? jezus, denk na. Hij schold MIJ uit voor arrogant.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Crackerzelite. Jij bent zelfs zo een rare gozer. Ik snap je echt niet. Je bent nog best jong, kan daaraan liggen. Maar jij bent al tijdje aan het zeggen dat ik erg arrogant heb. 'ik lik jou sigs niet zoals de anderen dat wel doen.' heb je nog eens gezegd. No offence, mijn sigs kunnen jou niet liggen, kan zijn.

In een rate verwees je mij door naar sigtutorials.com, met de bedoeling om mij zogezegd met mijn voeten op de grond te zetten en te zeggen dat ik eigenlijk niet zo super ben. Wat bleek, daar kreeg ik ook eigenlijk alleen goede comments, dat heb je vast ook gezien. En bij mijn eerstvolgende rate zeg je. 'ik wil dat ik ook zo goed als jij bent.'

Je bent een beetje wisselvallig man ;) En je moet niet zoveel zeuren.

Amen.

Nogmaals, die verwijzing, daar bedoelde ik mee dat je toe bent aan een site die alleen maar is besteedt aan designing, dus waar ze echt veel verstand hebben daarvan. Ik wou je alleen maar een tip geven. Want zeg nou zelf, hier kom je niet verder. Verder heb ik nooit gezegd dat je arrogant bent.

Oh, en @ Forumrunner: omdat mensen die ervaring noch talent hebben toch ook een kans verdienen?

CrackerzElite Icon - 22 Sep 2009 - 20:44

Ik arrogant? Omdat ik je sigs niet lik ben ik opeens arrogant. Jezus, kijk eens naar je eigen pik.

Precies, dat heb ik in mijn woede eruitgeflapt. Dom van me, maar ik vermeld echt niet dat je arrogant bent.

Nu zal ik idd mijn reputatie wel verpest hebben... Maargoed, het is niet anders.

Dat had je al, je hebt by the way ook nooit een reputatie gehad :7 Ja, een slechte ja. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,
Hey!
misschien dat het wat veel is hier een topic over te maken, maar ik erger me de laatste tijd dood aan die mensen die zichzelf zo goed vinden, of per se iets goeds willen. Een paar willekeurige voorbeeldjes (vat het niet persoonlijk op, ik wil geen vijanden maken):
Sterkte met dat laatste tussen haakjes.
Jesperkai, Die een collab wilt en erbij vermeld dat je ervaring moet hebben en talent. Komop zeg, ervaring begrijp ik dan nog wel maar talent? Een ware sigmaker blijft bescheiden en is met iedere beginner tevreden, om een collab mee te maken.
Ten eerste is het Jesperkaj, met 2 J's. Als hij zegt dat hij wilt dat er een ervaren iemand aan de slag gaat, en geen paintprutser (om mezelf even als voorbeeld te gebruiken), dan bedoelt ie waarschijnlijk te zeggen dat ie wel een beetje een professioneel iets wilt hebben, in plaats van een plaatje met 2 strepen d'r doorheen en klaar. Fijn dat jij je aangesproken voelt op het talent-gedeelte. Dat zegt wat over jouw graphicswerken én over je gevoeligheid voor commentaar (dat laatste geef ik je graag, hoor!).
GtaHaas, die een request doet, lijstje netjes ingevuld etc.. Allemaal prima, maar bij Opmerkingen moet hij dan nog even vermelden dat hij het door een professionele photoshopper wilt laten doen. Helaas, er zitten hier volgens mij geen professionele photoshoppers die er dus hun vak van hebben gemaakt. Als je een request doet moet je met alles blij zijn. Mensen nemen voor jou de tijd iets te maken en dan mag je eigenlijk geen eisen stellen. Je mag zeggen wat je wil, maar je gaat toch niet vermelden door wie je wilt dat het wordt gemaakt?
En weer een mooie spiegeling dat je jezelf onprofessioneel noemt. Als jij vind dat je professioneel bent, dan moet je niet klagen en gewoon een poging wagen. Als je vind dat je niet professioneel bent houd je gewoon je mond erover en leef je gewoon verder, zonder er even uitgebreid bij stil te staan (bij de crew is dit anders, daar is een heel feedbackdeel over gemaakt, bij leden riskeer je sneller dan je denkt 20% warn).
Bierbuikje en Zamg0d1, met alle respect hoor maar je kan een mening vragen, en dat deden jullie ook. Maar om dan ZELF, (je hoort het goed) te melden dat je het 'stijlvol' vind. Het is niet aan jou jezelf te complimenteren. Een ware sigmaker is bescheiden.
Misschien is het "ware sigmaker"-gedeelte niet helemaal feitelijk, maar vooral een mening. Ík vind bijna elke kerel die iets goed kan met sigs een 'ware sigmaker'. Ik vind dat je zelf ook wel eens trots mag zijn op je eigen werk. Besides: wat lees je liever, dat in de graphics showroom je over je eigen werken schrijft "wat een kutding eigenlijk, dat ik daar zo lang op gewerkt heb, potjandorie!" of "ik heb er lang aan gewerkt, en eigenlijk vind ik 'm best stijlvol!"?
No offence naar alle vier. Maar ik heb jullie even als voorbeeld genomen voor wat me hier een beetje dwars zit. Nogmaals, dit topic is echt niet bedoelt om jullie te beledigen, maar ik wou gewoon even mijn hart luchten.
Ik wel offence naar jou. Maar ik heb jou even als (enige mogelijke) voorbeeld genomen voor wat me hier een beetje dwars zit. Deze reactie is echt niet bedoeld om jou te beledigen (naja, misschien een héél klein beetje), maar ik wou gewoon even mijn hart luchten.
Groetjes,
Groetjes,
CrackerzElite
Wienish

Edit: ik vond dit bericht toch wel netjes en stijlvol.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap jou eigenlijk niet, je wilt je hart luchten omdat mensen trots zijn op hun creaties? Jesperkaj en alle andere (aangeklaagde personen) hebben duidelijk uitgelegd wat, waarom en hoe. Jij dreigt dus de discusssie te verliezen. Daarbij komt er ook nog neer dat je de verkeerde persoon hebt beschuldigt. En dan wil je ook nog eens een slotje op dit topic. Twerijl dat ook nog eens niet mag, ik zou zeggen; lees de regels, bedenk goed wat je gaat zeggen voor je een topic opent en klaag de goeie personen aan. Ave

Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn afwezigheid nu Locked. Mocht je problemen hebben met een topic, post, lid of een bepaalde opmerking: klop dan netjes bij mij of een admin aan waarna je verder geholpen zult worden. Een apart topic met alle ergernissen op een rij heeft voor mij geen nut.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...