Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

voor de 50e maal gediscussieerd en jullie blijven de fanboyberichten maar geloven, het is neit te geloven, wat is er toch met jullie ps3ers? ik zie jullie alleen maar janken en geloven echt alles wat goed geschreven word op een fanboy staat, dan komen ze met feiten van wat een rockstar medewerker heeft gezegt, een behoorlijk betrouwbare bron, maar nee hoor, dan zijn jullie te naief om het te geloven, echt serieus, kap nu eens met dat gejank, ik ben een pc gamer en heb de dlc dus ook niet, maar mij hoor je toch ook niet klagen? aanstellers.

hieruit kan ik duidelijk maken dat ik niet geinterreseert ben in deze downloadable content :schater:

nee idd, maar wel dat je een spammer en ongelofelijk irritant bent.

episodesfromlibertycity_cover.jpghalo_3_cover.jpg

hmmm.... wat is het verschil

oja bij halo staat only on xbox en bij episodes from liberty city niet? hmmm..

Ja, maar halo is van microsoft, dus weten ze daar al dat die niet op een ander console gaat komen

Zoals ik schrijf is dit echt met een vrachtwagen vol zout te nemen.

PS3center.net is een vrij betrouwbare site en het ziet er niet naar uit dat dit verzonnen is.

Het zou mooi zijn als het audio fragement online komt, zodat we het zelf kunnen horen.

Aan de anderen kant zijn er vaker dit soort dingen gezegd, het is echt afwachten. :)

Het zou zeer mooi zijn voor de PS3 spelers..

Kijk eens naar de naam ps3 center, kom op zeg, dat is zo fanboy als de pest, de naam alleen al, ze hebben duidelijk een neiging naar de ps3 en zullen daar dus ook naar typen, beargumenteer op zijn minst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Beargumenteer waarom een site naam gelijk staat aan "Fanboy" ?

Dat houd natuurlijk niet in dat de website de Xbox360 de grond in stampt, hij heeft een interview gehad met een radio-station, daar kan je niet over twisten, en daar is ook niet "naar te typen"

Er zijn argumenten genoeg. :)

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Beargumenteer waarom een site naam gelijk staat aan "Fanboy" ?

Er zijn argumenten genoeg. :)

Toch niet, het komt van de site van de console zelf en niet van ergens buitenaf, dergelijke zijn nooit betrouwbaar en Wesley heeft eigenlijk op al zijn punten gelijk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Beargumenteer waarom een site naam gelijk staat aan "Fanboy" ?

Dat houd natuurlijk niet in dat de website de Xbox360 de grond in stampt, hij heeft een interview gehad met een radio-station, daar kan je niet over twisten, en daar is ook niet "naar te typen"

Er zijn argumenten genoeg. :)

ja noem die maar eens op...

een mooi voorbeeld van wat ik aan het begin typte, je bent 1 van die fanboys en bent alleen naief bezig, je staat totaal niet open voor de waarheid.

een werknemer bij rockstar games heeft in een interview gezegt dat er geen nieuwe content komt

Ga jij maar lekker zitten dromen dat de content naar PS3 komt, dat komt hij namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

We wachten gwn af en ga dan niet zeggen dat wij fanboy zijn want we hopen alleen dat hij ook op de ps3 komt meer niet...Net of wij het jullie niet gunnen ofzo :cab:

Dus ga nou niet boos zitten doen omdat we een paar redenen noemen...

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt heel vaak gediscussieerd over DLC's die naar de PS3 komen; JUIST omdat dit dus heel vaak voorkomt is de kans heel klein dat we die nog krijgen... Want ze proberen altijd de krantenkoppen te halen. Het lijkt me dus onnodig om WEER te gaan discussieren...

MVG

PS: ik las een keer op internet dat ze HEEL MISSCHIEN in 2010 uitkomen, maar dan niet dezelfde als die voor de Xbox360, maar dan gewoon 1 andere.

Link to comment
Delen op andere websites

episodesfromlibertycity_cover.jpghalo_3_cover.jpg

hmmm.... wat is het verschil

oja bij halo staat only on xbox en bij episodes from liberty city niet? hmmm..

Heb je het niet gephotoshopt?

want ik zag laatst een EFLC cover mét Only On Xbox 360

hij zal het miss gedaan hebben, of hij zal een foto gevonden hebben met de niet officiele box art

op deze foto zie je wel dat er only on xbox staat

Link to comment
Delen op andere websites

Beargumenteer waarom een site naam gelijk staat aan "Fanboy" ?

Dat houd natuurlijk niet in dat de website de Xbox360 de grond in stampt, hij heeft een interview gehad met een radio-station, daar kan je niet over twisten, en daar is ook niet "naar te typen"

Er zijn argumenten genoeg. :)

ja noem die maar eens op...

een mooi voorbeeld van wat ik aan het begin typte, je bent 1 van die fanboys en bent alleen naief bezig, je staat totaal niet open voor de waarheid.

een werknemer bij rockstar games heeft in een interview gezegt dat er geen nieuwe content komt

Ga jij maar lekker zitten dromen dat de content naar PS3 komt, dat komt hij namelijk niet.

En jij hebt in je sig staan...

post-70241-1251325357.jpg

Ik heb nooit gezegt dat ik me eraan houdt :7

Ik zie het nog steeds niet gebeuren. Ook staat op die website in de eerste post: "Rumor" (roddel). Voordat ik begin met juichen of wat dan ook wil een bevestiging horen van Rockstar Games.

Cheers! :bier:

paul007

Respect!

Ik denk dat het wel waar is.

Maar Rockstar kennende houden ze het lang geheim.

En uiteindelijk weten we dat er wat komt.

maar wat dat is weten we niet.

maar speculeren blijft leuk :7

Ja, rockstar hield gta4 ook zo lang geheim he? Ruim Anderhalf jaar voor de release*kuch*

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, rockstar hield gta4 ook zo lang geheim he? Ruim Anderhalf jaar voor de release*kuch*

je begrijpt me verkeerd.

We wisten al dat GTA IV zou komen.

maar pas in de eerste trailer werd het officieel duidelijk dat het Liberty City werd.

Dus nieuwe GTA: ja, welke locatie: ???

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...